Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Szukając klienta
Szukając klienta

rabat
55%

Szukając klienta

Arkadiusz Bednarski
Kinga Religa

EAN: 9788328335363
Strony: 184, Format: 14x20,8 cm
Data wydania: 2019
cena: 39,00  17,41 zł
do koszyka
wysyłamy w terminie od 1 do 3 dni
Przesyłka już od 7,99 zł
jeżeli planujesz zakup tego produktu w przyszłości > dodaj do schowka
> poleć znajomemu

W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się kontaktami posprzedażowymi. Potencjalnemu klientowi wysyłano listy, dzwoniono do niego, spotykano go na targach, konferencjach i w innych miejscach, w których koncentrowało się życie danej branży... A potem to życie przeniosło się do internetu. Granice między tym, co określamy mianem marketingu, a tym, co definiujemy jako sprzedaż, rozmyły się, a środek ciężkości zdjęto ze sprzedaży, przesuwając go w stronę "jakości doświadczania marki". Czy zatem w przyszłości rolę i zadania handlowców przejmą działy marketingu i obsługi klienta? Czy praca sprzedawcy zdigitalizuje się, zautomatyzuje i straci rację bytu?
Otóż nie - handlowcy zawsze będą potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie! Jednak także i ta profesja musi się dostosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesności. Jakich zatem kompetencji będzie potrzebował współczesny (i przyszły) handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na nowoczesnym rynku? Czy w obecnych czasach handlowiec może działać efektywnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich? Ta książka jest próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania. Porusza zagadnienia, które wchodzą w zakres zarówno sprzedaży, jak i marketingu. Przesuwa granicę istniejącej definicji sprzedaży w obszar marketingu. Łączy sprzedaż i marketing w takim stopniu, jaki jest potrzebny sprzedawcom, którzy chcą odnosić sukcesy na nowoczesnym rynku.

Inne książki autora Arkadiusz Bednarski:
Podobne tytuły
Szukając przystani

Szukając przystani

Anna Karpińska nową sagą znowu poruszy serca czytelniczek!Wanda nareszcie będzie mogła zrealizować swoje marzenia. Emerytura to miał być jej czas. Jednak los ma w stosunku do niej inne plany. Zamiast podróży i smakowania życia, stawia...

cena: 45,00  33,42 zł
do koszyka
Szukając miłości

Szukając miłości

Miłość przychodzi do tych, którzy się jej nie boją.Kto by się spodziewał, że potrącenie rowerzystki może być początkiem pięknej miłosnej przygody. Z pewnością nie Jola, która po kolejnym rozstaniu próbuje ułożyć sobie życie,...

cena: 37,91  25,28 zł
do koszyka
Szukając nadziei

Szukając nadziei

Adrianna Klara Kłosińska powraca z ciepłą i wzruszającą opowieścią, która pozostaje w sercach na dłużej!Basia pracuje w biurze projektowym i zawsze może liczyć na najbliższych, jednak jej codzienność wcale nie jest idealna....

cena: 39,90  31,12 zł
do koszyka
Szukając śmierci T.1

Szukając śmierci T.1

Bakly przybywa do Grafzatzy, jednego z największych i najbogatszych miast Imperium Crambijskiego. Zmęczony życiem i do cna wyczerpany, zbiera resztki sił by pomóc jedynej osobie, na której mu zależy. Nie myśli już o przyszłości, po prostu...

cena: 44,90  42,59 zł
do koszyka
Szukając Alaski

Szukając Alaski

Bestseller "New York Timesa" i "USA Today"Laureatka licznych nagród, w tym Michael L. Printz AwardJedna ze 100 najlepszych powieści YA wg magazynu "Time"Pierwszy alkohol. Pierwszy wybryk. Pierwszy przyjaciel. Pierwsza...

cena: 39,90  30,68 zł
do koszyka
Szukając Alaski

Szukając Alaski

Bestseller New York Timesa i USA TodayLaureatka licznych nagród, w tym Michael L. Printz AwardJedna ze 100 najlepszych powieści YA wg magazynu TimePierwszy alkohol. Pierwszy wybryk. Pierwszy przyjaciel. Pierwsza miłość. Ostatnie słowaMiles...

cena: 34,90  27,59 zł
do koszyka
Szukając słowa

Szukając słowa

Szukając słowa to poezja dla każdego, bo mówi o uczuciu bliskim każdemu miłości. Czasem tej zwyczajnej, humorystycznej, z przymrużeniem oka, od czego autor nie stroni, czasem przewrotnej, a czasem całkiem na serio, bo potrzeba spełnienia...

cena: 29,91  20,36 zł
do koszyka
Szukając uzdrowienia

Szukając uzdrowienia

Bóg jako Stwórca i projektant człowieka, jest również jego najlepszym lekarzem. I choć zdarzają się spektakularne uzdrowienia o charyzmatycznej aurze, to nie należy lekceważyć roli zwykłego, codziennego działania naszego organizmu -...

cena: 26,00  20,49 zł
do koszyka
Jak oczarować klienta

Jak oczarować klienta

Opanuj sztukę oczarowywania klientówNiektórzy nazywają to magią, inni wrodzonym talentem. Prawda jednak jak zwykle leży po środku. Sztuka sprzedaży nie jest bowiem czymś, z czym się rodzimy. Nie jest także czymś nadprzyrodzonym. A mimo...

cena: 31,90  29,14 zł
do koszyka
Poszukiwanie klienta

Poszukiwanie klienta

Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Spotkanie z klientem" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.Autor od 1992 roku zajmuje się...

cena: 29,90  27,33 zł
do koszyka
więcej...

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>