Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza Czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.
W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych, penetruje rzadko lub niechętnie poruszane obszary takich zjawisk, jak:
Przewidywanie przyszłości w marketingu czy to w ogóle ma sens?
Rola nowych technologii w świecie marek.
Postawa klientocentryczna i co z tego wynika?
Klient ma zawsze rację. Czy aby na pewno?
Sztuka budowania emocjonalnej więzi z konsumentem.
Marketing jako filozofia działania, czyli jak likwidować antagonizmy pomiędzy marketingiem i sprzedażą.
Siła i potencjał nowych mediów na przykładzie blogosfery.
Wiedza oparta na doświadczeniu, trafne analogie i spostrzeżenia, ciekawe inspiracje to wszystko znajdziemy w tej książce. Gdy dodamy do tego bezkompromisowy język oraz świeże spojrzenie autora, otrzymamy prawdziwy rarytas dla każdego, kto poszukuje wiedzy marketingowej na poziomie zaawansowanym.
Pierwsze wydanie bez skreśleń i cenzury.Ostatnia część kultowej trylogii Stanisława Grzesiuka. Pisana pod koniec życia Autora, świadomego jak niewiele czasu mu zostało.Opowieść, bez której nie sposób zrozumieć barda warszawskiej ulicy....
Pierwsze wydanie bez skreśleń i cenzury.Ostatnia część kultowej trylogii Stanisława Grzesiuka. Pisana pod koniec życia Autora, świadomego jak niewiele czasu mu zostało.Opowieść, bez której nie sposób zrozumieć barda warszawskiej ulicy....
Na szachownicy są dwie - czarna i biała - najsilniejsze figury, które mają nieograniczone możliwości działania. Królowe, bo o nich mowa, nie występują od razu przed szereg - czekają na rozwój sytuacji i obserwują potyczki innych...
Współczesna gospodarka stawia przed firmami coraz to nowe wyzwania. Powstaje więc wiele koncepcji strategicznych, których wdrażanie okazuje się bardzo trudne. Autor poszukuje najskuteczniejszego sposobu wdrożenia strategii, pozwalającego...
Lis zna się na wielu rzeczach, za to jeż na jednej, wielkiej rzeczy.Archiloch z ParosJohn Lewis Gaddis, wybitny amerykański historyk, znawca problematyki zimnej wojny, analizuje myśl i działania wielkich strategów, od perskiego króla...
Tajemnice strategii to wspaniałe kompendium popularnej wiedzy o sztuce wojennej w takiej formie, jaka była dostępna Japończykom XIX wieku. Jednocześnie stanowią niezwykle ciekawy materiał porównawczy, zwłaszcza jeżeli je zestawić ze...
Rola gazu ziemnego jako surowca energetycznego w zamożnych państwach europejskich staje się coraz ważniejsza. Stopniowa wypiera on tradycyjnie wykorzystywany w północnej i środkowej części Starego Kontynentu węgiel. Wobec nieodwracalności...
Monografia realizuje cel znalezienia sposobu zarzadzania, który dzięki wyższej efektywności inwestycyjnej przy danym poziomie składek i akceptowanym ryzyku rynkowym pozwoliłby na podniesienie przyszłych świadczeń emerytalnych. Intencją...
Opracowanie zostało w większości oparte na wynikach prac badawczych podjętych przez zespół w ramach projektu "Realizacja strategii przedsiębiorstwa górniczego węgla kamiennego z zastosowaniem Balanced Scorecard". Obejmują one:- stworzenie...
Zasadniczym celem monografii jest przedstawienie autorskiej koncepcji różnorodnego paradygmatu strategii w kontekście wyróżnionych poziomów rzeczywistości (komunikacja - dyskurs - gatunek - tekst). a także częściowo pokazanie w partiach...
Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.
W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!
Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.