"Ta wyjątkowa książka dostarcza praktycznych narzędzi i refleksji, dzięki którym sformułujesz kluczowe spostrzeżenia dotyczące tego, jak podejść do każdej rozmowy z sukcesem". STEFANI OKAMOTO, dyrektor ds. globalnego uczenia się i rozwoju w Microsofcie "Książka upraszcza złożone procesy rozpoczynania, ulepszania i utrzymywania naszych najlepszych możliwych relacji". BRUCE W. PARKER, dyrektor ds. sprzedaży w Deloitte Kanada "Rozmowa kluczowa, której uczy nas Michael Bungay Stanier, to struktura, której szukałem, aby pomóc liderom lepiej rozpoczynać każdą relację". DAVE STACHOWIAK, gospodarz podkastu "Coaching for Leaders" *** To Twój przewodnik po tym, jak budować relacje, które są bezpieczne, żywotne i możliwe do naprawy. Twoje szczęście i sukces zależą od relacji zawodowych. Od ludzi, którymi zarządzasz. Od tego, jak dobrze pracujesz z szefem. Jak układa ci się kooperacja z kolegami i współpracownikami. Jak nawiązujesz kontakty z klientami, potencjalnymi i kluczowymi. Ale trudna prawda brzmi: większość z nas pozostawia stan tych relacji przypadkowi. Witamy się, wymieniamy grzeczności i mamy nadzieję, że wszystko potoczy się świetnie. Każda relacja w pewnym momencie staje się nieoptymalna, zarówno dobra, która zbacza z kursu, jak i ta, która była zła od samego początku. W tej sytuacji większość z nas nie wie, co z tym zrobić. Obwiniamy innych, siebie lub wszechświat (albo wszystko naraz). Odczuwamy różne emocje: smutek, rozczarowanie, złość, frustrację. Ale przede wszystkim godzimy się z faktem, że tak dzieje się zawsze: relacje zawsze są trochę nadszarpnięte, stają się nieco nudne lub trochę gorsze. C'est la vie, c'est la guerre. Trzeba iść dalej. Ale nie musi tak być. Każda relacja zawodowa może być lepsza. Wyobraź sobie, że mógłbyś: utrzymywać wspaniałe relacje tak długo, jak to tylko możliwe; ograniczyć dysfunkcjonalność tych nieudanych, aby sprawiały mniej przykrości i stały się wydajniejsze; zresetować te, które są w porządku - by, jeśli coś poszło nie tak, szybko udało się wrócić na właściwą ścieżkę. W każdym przypadku główny element rozwiązania jest ten sam - trzeba aktywnie tworzyć najlepszą możliwą relację (NMR). Angażując się w to, zobowiązujesz się świadomie kształtować sposób pracy z ludźmi i zarządzać nim, a nie tylko akceptować to, co się dzieje. Dzięki NMR budujesz relacje, które są bezpieczne, witalne i możliwe do naprawy. To podstawa szczęśliwszych i skuteczniejszych relacji zawodowych. Przestań polegać na przypadku. Zacznij tworzyć najlepsze możliwe relacje!
Milan Jesih (ur. w 1959 roku w Lublanie) jest wybitnym słoweńskim poetą, dramaturgiem i tłumaczem m.in. Szekspira i Bułhakowa. Wydał przeszło dwanaście tomików poetyckich, które tłumaczone były na angielski, czeski, rosyjski i włoski. W...
UWAGA! KTOŚ WYKUPIŁ LICENCJĘ NA ŚWIĘTA! ŚWIĘTY MIKOŁAJ ODMAWIA KOMENTARZA! Na ulicy Armatniej trwają ostatnie przygotowania do Bożego Narodzenia, wszyscy już cieszą się z nadchodzących świąt. Ale nagle okazuje się, że niejaki pan...
Jednym z największych wyzwań w każdym miejscu pracy jest radzenie sobie z tymi innymi. Czyli osobami, które od pierwszej minuty spotkania przy ekspresie do kawy zaczynają działać ci na nerwy. I nieważne, czy pracujesz w kameralnym zespole,...
Laloux w fascynujący sposób opisuje historię rozwoju organizacji z punktu widzenia rozwoju ludzkiej świadomości, Opiera się między innymi na teorii integralnej Kena Wilbera, który napisał słowo wstępne do książki. Laloux zbadał 12...
ak pracować z nauczycielami, którzy pracują źle, bo są zmęczeni, wypaleni, zaburzeni, albo zwyczajnie niekompetentni. To książka dla dyrektorów placówek edukacyjnych, którym z pewnością zdarzają się w gronie pedagogicznym nauczyciele,...
Klasyka reportażu wcieleniowegoBarbara Ehrenreich, amerykańska publicystka, dziennikarka, aktywistka społeczna, postanowiła dołączyć do milionów osób, które pracują w pełnym wymiarze godzin za najniższe stawki. Chciała na własnej...
,,Zaradnik terapeutyczny. Jak pracować z seniorami w domu pomocy społecznej?" został napisany, aby zaradzić różnym trudnym sytuacjom, które mogą pojawić się w pracy terapeuty oraz, gdy te już się pojawią, pomóc je rozwiązywać....
Lena ma 6 lat i zmaga się z "wielkimi" problemami swojego wieku. Odkrywa świat emocji i uczy się, jak sobie z nimi radzić. Książki z tej serii zostały wzbogacone komentarzem psychologa kierowanym do rodziców, który uświadamia, jak pomóc...
Niniejszy podręcznik jest zbiorem opracowanych w latach 2018-2021 planów zajęć i warsztatów twórczego pisania, w których brali udział studenci kierunku Zarządzanie Instytucjami Artystycznymi na Uniwersytecie Gdańskim. Przygotowane przez...
Wszyscy rozpoznajemy oznaki tego, że sprawy wymykają się nam spod kontroli. Tydzień dopiero co się zaczął, a Ty już gonisz w piętkę. Pod koniec kolejnego pracowitego dnia, Twoja lista rzeczy do zrobienia jest dłuższa niż rano, a...
Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.
W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!
Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.