Leksykon stanowi obszerny zbiór pojęć stosowanych w reklamie, wybrany i opracowany przez praktyka i nauczyciela, który stosował je w prowadzonej przez siebie działalności projektowej w zakresie wystawiennictwa, grafiki reklamowej i wzornictwa przemysłowego.
Ta książka przeznaczona jest dla tych, którzy zamierzają lub już pracują w przedsiębiorstwach reklamowych, realizują różne formy reklamy, komunikują się z mediami oraz dla nauczycieli, studentów i uczniów wszystkich kierunków związanych z reklamą. Polecam ją również kadrze menedżerskiej, pragnącej poszerzyć swoją wiedzę na temat reklamy i ludziom pracującym w różnych formach handlu.
Mija sto lat od momentu powstania jednego z najważniejszych kierunków współczesnej filozofii - filozofii analitycznej, który wywarł wielki wpływ na wszystkie nauki humanistyczne. Niniejszy leksykon, zawierający około 500 haseł rzeczowych i...
100 podstawowych pojęć charakterystycznych dla prawa morskiego i prawa morza.Spośród wielu terminów, które przez wymiar morski często łączą prawo międzynarodowe z prawem krajowym, autorzy wybrali zarówno te o znaczeniu podstawowym dla...
W książce znajdują się opisy, w jaki sposób można wprowadzać i kształtować niektóre matematyczne pojęcia, w jaki sposób "robi się" to w szkole (pokazujemy fragmenty szkolnych podręczników) i jak wyglądają formalne matematyczne...
Historia i rzeczywistość. 100 pojęć do zrozumienia Komunistycznej Partii Chin - (red.) Sołowiej Kinga, Qiang Dou
Monografia Stanisławy Niebrzegowskiej-Bartmińskiej Definiowanie i profilowanie pojęć w (etno)lingwistyce to dzieło bardzo potrzebne, będące owocem wielu lat pracy analitycznej (także leksykograficznej), wielu przemyśleń, także mnóstwa...
W drugim wydaniu, Autor:- wyjaśnia, czym jest i jak działa reklama- uczy, jak przygotować strategię reklamy- pomaga wykorzystać media w reklamie- opisuje metody pomiaru skuteczności reklamy
Układ podręcznika oparty został na obowiązującym programie nauczania przedmiotu "Reklama" dla szkoły średniej, rozszerzonym o zagadnienia występujące w programie szkół policealnych o profilu reklamowym, a także treści uzupełniające....
Najnowsza książka polskiego socjologa światowej sławyProf. Piotr Sztompka po raz kolejny udowadnia, że każdy z nas potrzebuje języka socjologii, by lepiej rozumieć swój los, trafniej wyrażać nasze życiowe potrzeby i kształtować nasz...
Choć od [powstania] klasycznego już dylematu ubiegłego wieku ujmowanego skrótowo emocja vs. poznanie minęło ponad 30 lat, to wydaje się, że publikacja Barbary Gawdy [] próbuje go nadal rozwiązać. Jednak czyni to w sposób wyjątkowy...
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym...
Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.
W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!
Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.