Podręcznik zawiera podstawową wiedzę z zakresu marketingu, zgodną z najnowszą podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny. Zaprezentowane w nim zagadnienia pozwolą uczniowi wykształcić umiejętność widzenia przedsiębiorstwa prowadzącego działalność reklamową i jego działań w szerszej, strategicznej perspektywie. Ambicją autorów było przygotowanie podręcznika, który będzie przydatny w szkole i w życiu codziennym. Takiemu ujęciu podporządkowany został jego układ. Omawiane w nim treści osadzone są w realnym świecie przykładów i konkretnych sytuacji zaczerpniętych z rzeczywistości. Czytając podręcznik uczeń ma nie tylko rozumieć jego treść, ale także wyobrażać sobie dany proces czy zjawisko, analizować sytuacje rynkowe i, co najważniejsze, praktycznie korzystać z wiedzy jako konsument i jako pracownik firmy świadczącej usługi reklamowe.
Podręcznik do nauki zawodów sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z badaniem i...
Trzecie zaktualizowane wydanie książki dotyczy jednego z najważniejszych podatków - podatku od towarów i usług. W pracy przedstawiono kompleksowo zagadnienie opodatkowania działalności gospodarczej podatkiem od towarów i usług, ukazując...
Podręcznik realizujący efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów. Prezentuje wiedzę z zakresu planowania i prowadzenia działalności gospodarczej, objaśnia zasady funkcjonowania gospodarki rynkowej, omawia przepisy prawa dotyczące...
Monografia w całości poświęcona jest problematyce zysków osiąganych z działalności gospodarczej prowadzonej przez przedsiębiorstwa. Po jej przestudiowaniu Czytelnik zdobędzie wiedzę: o jaką rolę odgrywa zysk jako najważniejsza miara...
Książka Zasady oceny działalności gospodarczej przedsiębiorstw powstała na podstawie doświadczeń dydaktycznych wynikających z wieloletniego prowadzenia wykładów akademickich z przedmiotu "Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw"...
Publikacja opracowana zgodnie z nową podstawą programową. Przybliża zagadnienia związane z podejmowaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej. Omówiono tu m.in. podstawy prawne i...
Podręcznik skierowany do uczniów klas 1-3 szkół ponadgimnazjalnych kształcących się w zawodach z branży mechanicznej. Realizuje efekty kształcenia z zakresu PDG (Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej).Publikacja rzetelnie...
Usystematyzowane ujęcie problematyki stosowanej w praktyce dyplomacji ekonomicznej na poziomie państwowym i instytucjonalnym. W leksykonie zawarto m.in. terminy używane w kooperacji międzynarodowej, działalności eksportowo-importowej,...
Problemem badawczym podjętym w publikacji jest zarządzanie w jednostkach samorządu terytorialnego, a także wpływ zarządzania na kształtowanie się Stref Aktywności Gospodarczej oraz ich wpływ na procesy zarządzania w gminie. W...
Prezentowany słownik ma ułatwić usystematyzowanie podstawowej wiedzy dotyczącej różnorakich aspektów gospodarczej i społecznej działalności człowieka. W pracy znalazły się - uporządkowane alfabetycznie - terminy (używane w...
Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.
W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!
Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.