Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Promocja usług w.3
Promocja usług w.3

rabat
23%

Promocja usług w.3

Mirosław Marczak
Monika Boguszewicz-Kreft

Wydawca: CeDeWu
EAN: 9788381027151
Strony: 166, Format: 236x172 mm
Data wydania: 2023
cena: 55,00  42,42 zł
do koszyka
wysyłamy w terminie od 1 do 3 dni
Przesyłka już od 7,99 zł
jeżeli planujesz zakup tego produktu w przyszłości > dodaj do schowka
> poleć znajomemu

Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych. Główne zalety podręcznika to m.in.: przejrzysty układ, logiczna i spójna merytorycznie struktura, zrozumiała forma przekazu, szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach, liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług, omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu), bogata bibliografia.

Podobne tytuły
Święci: odkrywanie i promocja

Święci: odkrywanie i promocja

Święci: odkrywanie i promocja. Istotne zagadnienia procesu beatyfikacyjnego na etapie diecezjalnym jest rodzajem przewodnika. Intencją autorów jest, aby służył on pomocą w rozpoczęciu i prowadzeniu spraw beatyfikacyjnych na poziomie...

cena: 49,90  30,94 zł
do koszyka
Marketing Mody. Strategia i promocja

Marketing Mody. Strategia i promocja

Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali...

cena: 69,00  52,54 zł
do koszyka
Promocja zdrowia dziś i perspektywy jej rozwoju...

Promocja zdrowia dziś i perspektywy jej rozwoju...

Rozwój promocji zdrowia jako intergalnej części zdrowia publicznego poszedł w Europie tak daleko, iż wymaga on znacznie większej niż dotychczas uwagi. Podstawy promocji zdrowia zostały juz wielokrotnie publikowane w różnych monografiach i...

cena: 45,00  34,71 zł
do koszyka
Logistyka usług w.3

Logistyka usług w.3

Filarem rozwiniętych gospodarek świata jest sektor usług. Wytwarza on największą część PKB i zatrudnia najwięcej pracowników. Związane jest to ze wzrostem zamożności społeczeństw, rosnącym poziomem wykształcenia oraz zwiększającym...

cena: 48,00  37,02 zł
do koszyka
Realizacja usług w recepcji cz.2

Realizacja usług w recepcji cz.2

"Realizacja usług w recepcji" jest wydanym w dwóch częściach podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia...

cena: 35,00  33,63 zł
do koszyka
Realizacja usług w recepcji cz.1

Realizacja usług w recepcji cz.1

"Realizacja usług w recepcji" jest wydanym w dwóch częściach podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia...

cena: 38,00  36,52 zł
do koszyka
Bezpieczeństwo usług w międzynarodowym...

Bezpieczeństwo usług w międzynarodowym...

Zwiększające się tempo życia powoduje wzrost zapotrzebowania na szybkie podróżowanie. Ekspresowe pokonywanie dużych odległości umożliwia transport lotniczy. Codziennie szybkie, wygodne i bezpieczne samoloty pokonują miliony km na całym...

cena: 59,00 zł
do koszyka
Jakość usług medycznych w.3

Jakość usług medycznych w.3

W monografii zaprezentowano możliwości, jakie stwarza wdrożenie i stosowanie określonych instrumentów i modeli zarządzania jakością w obszarze usług medycznych.Inspiracją do powstania książki był fakt uczestniczenia w pracach grupy...

cena: 80,00  61,70 zł
do koszyka
Marketing usług zdrowotnych

Marketing usług zdrowotnych

Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości...

cena: 82,01  63,25 zł
do koszyka
Podstawy geografii usług

Podstawy geografii usług

Monografia Podstawy geografii usług złożona jest z dwu części teoretycznej i praktycznej. W części teoretycznej, na którą składają się trzy rozdziały, rozpatrywane są definicje, klasyfikacje i cechy usług, mierniki i wskaźniki...

cena: 54,90  51,06 zł
do koszyka
więcej...

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>