Literatura
- Aforyzmy
- Antropologia
- Archeologia
- Architektura
- Astrologia
- Astronomia
- Biograficzne
- Biografie
- Biznes
- Czasopisma
- Dla młodzieży
- Dokument
- Dramat
- Dzienniki, pamiętniki
- Ekologia
- Ekonomia
- Ekonomia i biznes
- Erotyka
- Eseje, publicystyka literacka
- Etyka
- Ezoteryka
- Fantastyka, Fantasy
- Felietony
- Film
- Filozofia
- Finanse
- Historia
- Historyczne
- Hobby
- Horror
- Humanistyka
- Humor
- Informatyka
- Językoznawstwo
- Klasyka obca
- Komiks
- Kryminał
- Kulinaria
- Kultura
- Listy
- Literatura faktu, reportaż
- Literaturoznawstwo
- Malarstwo
- Marketing
- Medioznawstwo
- Medycyna
- Militaria
- Motoryzacja
- Muzyka
- Myśli, przysłowia, sentencje
- Nauka i technika
- Nauki humanistyczne
- Obyczajowa
- Opowiadania
- Opowieść
- Pamiętnik
- Parapsychologia
- Pedagogika
- Podania
- Podróże
- Poezja
- Poezja, dramat
- Polityka, Politologia
- Popularnonaukowa
- Poradniki
- Powieść
- Prawo
- Proza
- Proza współczesna
- Przewodniki
- Przygodowa
- Psychiatria
- Psychologia
- Publicystyka
- Religia
- Religioznawstwo
- Romans
- Senniki
- Sensacja
- Socjologia
- Śpiewniki
- Sport
- Sztuka
- Thriller
- Wiersze
- Wojenne
- Wspomnienia
- Wywiady
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Zdrowie i uroda
X. Małkowski. Krzyż. In Hoc Signo Vinces!
Pierwszy wywiad-rzeka z legendą polskiej walki o wolność, najbardziej znanym spośród żyjących księży-opozycjonistów. Jako student Uniwersytetu Warszawskiego x. Małkowski brał udział w strajkach w marcu 1968 roku za co został usunięty...
x3
Kiedy płynie niewinnie przelana krew, budzą się upioryWojny, masowe egzekucje - były dla nich niczym uczty. W ekstazie darły szarpane kulami ludzkie mięso. Upojone przerażeniem.Teraz budzą się, gdy znękana ziemia ludzkie kości na wierz...
Xamarin. Tworzenie aplikacji cross-platform
Platforma Xamarin.Forms jest wszechstronnym narzędziem dla nowoczesnych programistów. Umożliwia budowanie aplikacji w języku C#, włączając w to interfejsy graficzne dla urządzeń macOS, Android i Windows Phone. Ułatwia budowanie...
Xamarin. Tworzenie interfejsów użytkownika
Platforma Xamarin jest wszechstronnym, nowoczesnym narzędziem do budowania aplikacji działających w wielu systemach. Pozwala na pisanie kodu w języku C# i ułatwia tworzenie niestandardowych widoków, układów i kontrolek. Interfejsy graficzne...
Xango z Baker street
Jest rok 1888. W Rio de Janeiro giną cenne skrzypce Stradivariusa. Na pomoc lokalnej policji cesarz Brazylii Piotr II wzywa Sherlocka Holmesa.Holmes w asyście nieodłącznego doktora Watsona podróżują do Brazylii schyłku cesarstwa i epoki...
Xanth 1. Zaklęcie dla Cameleon
Młody Bink jest chyba pozbawiony talentu, za to ma determinację i nadzieję, z którymi udaje się do czarodzieja Humfreya. W drodze trafia na centaury i nagle akcja rusza z kopyta. Później w dziwnej Rozpadlinie, której nie ma na mapach,...
Xanth 2. Źródło magii
Król Trent wysyła na wyprawę w poszukiwaniu źródła magii wyjątkową ekipę.Binka, który ma przechlapane, bo żona niedługo rodzi (a do tego jest piekielnie inteligentna), centaura Chestera (który ma przechlapane, bo jego żona niedawno...
Xanth 3. Zamek Roogna
Kiedy Dor, syn Binka, był małym chłopcem, często podziwiał magiczny gobelin wiszący na ścianie zamku Roogna. Godzinami obserwował przedstawionych na nim ludzi. Teraz zdecydowanie woli inne widoki, takie jak urodziwa Millie, której jego...
Xanth 4. Przesmyk Centaura
Królewska para wyrusza z misją dyplomatyczną do Przyziemia - krainy, w której nie działa magia, a sama podróż do niej jest niebezpieczna. Na tronie tymczasowo zasiada Dor, a pomagać mu będzie księżniczka Irene, nastolatka tyleż...
Xanth 5. Ogrze Ogrze
Tandy, córka nimfy Perły i żołnierza Crombiego, ma ogromny problem z natrętnym Demonem Fiantem. Zdaniem Dobrego Czarodzieja Humfreya właściwym rozwiązaniem będzie podróż z ogrem Grzmotem w głąb Xanthu. W trakcie podróży spotykają...
Xanth 6 Nocna Mara
Koń jaki jest, każdy widzi. Imbri to jednak nie tylko koń, ale również nocna mara. Kiedy zapada zmrok, staje się niewidzialna. Potrafi błyskawicznie podróżować przez Xanth na skróty przez Świat Tykwy. I ma połowę duszy, którą...
Xanth 7. Smok na piedestale
Xanth to kraina wielkich okazji i możliwości. Mają się o tym przekonać trzyletnia Ivy i jej matka Irene, żona króla Dora.Ta pierwsza będzie miała szansę zostać zjedzona przez smoka rozpadliniarza, zaginąć w puszczy i raz jeszcze...
Xanth 8. Okrutne kłamstwo
Jak powszechnie wiadomo, każdy magiczny talent ma pewne ograniczenia. Jordan potrafił leczyć się z ciężkich, śmiertelnych ran, a nawet regenerować utracone w walce kończyny. Poćwiartowanie oznaczało dla niego tylko tymczasową śmierć....
Xanth 9. Zakochany golem
Bink jest już dziadkiem, ale kto powiedział, że seniorzy nie mogą wyruszać na wyprawy? Zwłaszcza gdy ich żony wkraczają właśnie w swoją inteligentną, a przy tym brzydką jak noc, fazę. Tym razem jednak nie jest to wyprawa Binka, lecz...