Ekonomia i biznes
Za wielcy by upaść
Książka Johna C. Mdaille a "Za wielcy, by upaść" to wyjątkowy i jakże udany powrót do ważnych i mądrych idei, do prawdziwie wolnego (choć nie dowolnego), rynku, ale przede wszystkim do kompletnie już zarzuconej na świecie ekonomii...
Zaawansowana rachunkowość finansowa
Trzeci stopień wtajemniczenia w system rachunkowości finansowej. Jest kontynuacją treści zawartych w książkach:Podstawy rachunkowości. Od teorii do praktykiRachunkowość finansowa. Od teorii do praktykiW każdym rozdziale zaprezentowane są...
Zachowania konsumentów na współczesnym rynku
Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest:przedstawienie głównych megatrendów w zachowaniach konsumentów, ich reakcji na...
Zakulisowe umowy, które zmieniły świat
Rzetelna. Polecamy czytelnikom, którzy są zainteresowani tym, jak naprawdę rozwija się świat biznesu. - "Library Journal"Sądzimy, że światową gospodarką kierują siły, które rozumiemy - określone prawa ekonomii oraz wybierani...
Zanim wyjdziemy na ulice - rozmowy o ekonomii...
Od Autorek: Jeśli nie możesz odnaleźć się w ,,wyścigu szczurów", Jeśli martwisz się o następną ratę kredytową, Jeśli usiłujesz oszczędzać na ,,czarną godzinę", Jeśli wydaje Ci się, że jesteś nieudacznikiem, który nie potrafi...
Zapraszam do gabinetu inwestora giełdowego
Dr Alexander Elder uczy strategii inwestowania giełdowego, które pozwolą czytelnikowi wejść na rynek ze spokojem i wyjść z niego z zyskiem. Ta niezwykle przydatna książka dostarcza niezbędnej wiedzy i zapewnia większe możliwości...
Zarys teorii wielostronnych kont księgowych
Książka zawiera autorską koncepcję dostosowania kont księgowych do ewidencjonowania planowanych zdarzeń gospodarczych. Współczesna rachunkowość ugruntowana jest wielowiekową tradycją i praktyką oraz osiągnięciami naukowymi. W...
Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka
Jakie są różnice między kompetencjami a kwalifikacjami?Które kompetencje są kluczowe?Jak najlepiej budować zespół?Jak być przywódcą akceptowanym?Przewodzenie oparte na przymusie czy "przewodzenia bez przewodzenia"?Czy wszyscy powinni...
Zarządzanie ludźmi w organizacjach XXI wieku
Zarządzanie ludźmi w organizacjach XXI wieku. Wybrane aspekty zaangażowania organizacyjnego
Zarządzanie produkcją i usługami
W podręczniku są zawarte podstawowe informacje pozwalające zrozumieć działanie systemu produkcyjnego i usługowego oraz poznać procesy, za pomocą których zasoby tych systemów są przekształcane w gotowe produkty.Podręcznik przeznaczony...
Zarządzanie projektami dla początkujących wyd.3
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTUalbo nawet projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta:...
Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych
Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie,...
Zarządzanie sobą
Autorki dzielą się 12-letnim doświadczeniem nabytym w pracy trenerskiej i doradczej. W czasach przesiąkniętych duchem liberalizmu i indywidualizmu istnieje zapotrzebowanie na specyficzne osobiste zdolności i umiejętności oraz optymalne...
Zarządzanie wiedzą
Podręcznik zawiera kompleksowe, spójne i interesujące omówienie rozmaitych aspektów, koncepcji i najważniejszych problemów związanych z zarządzaniem wiedzą. Poszczególne elementy składające się na zarządzanie wiedzą zostały...
Zarządzanie wiedzą inżynierską
Niniejsza praca została poświęcona zagadnieniom zarządzania wiedzą inżynierską. W dniu dzisiejszym zagadnienia zarządzania wiedzą inżynierską, można traktować jako świat widziany z perspektywy projektowania i świat oparty na procesach...