Marketing
Personal branding w.2
Kreowanie rozpoznawalnej i silnej marki osobistej to wyzwanie, jakie stoi dziś przed każdym z nas. Świadomie kształtowany wizerunek, zgodny z tym, kim naprawdę jesteśmy, jest miarą nie tylko sukcesu zawodowego, ale przede wszystkim osobistej...
Pozyskaj klientów premium
Jesteś gotów, by rozpocząć współpracę z klientami premium?Poznaj ścieżkę pozyskiwania klientów premium wytyczoną przez praktyka z 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży usług agencyjnych i online.Biorąc do rąk tę książkę,...
Projektowanie komunikacji, czyli communication...
W publikacji tej nie chodzi więc o to, by prezentować nasze najnowsze badania, ale o to, by pokazać, czym jest projektowanie komunikacji i jak wielu aspektów życia dotyczy. Wszak komunikacja jest wszędzie. Komunikacja komunikuje. Fragment...
Promocja usług w.3
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, specyfikę promocji oraz...
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości...
Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim...