Medioznawstwo
Cinematography. Sztuka operatorska
Sztuka operatorska. Cinematography to klasyczny, zręcznie napisany przewodnik rzemiosła i artyzmu sztuki operatorskiej dla operatorów i reżyserów. Autorem książki jest niezwykle ceniony filmowiec - Blain Brown - reżyser, operator i...
Co nowego w nowych mediach?
Publikacja wieloautorska Co nowego w nowych mediach? Transformacje, perspektywy, oczekiwania to zbiór referatów (niektórych w wersji rozszerzonej, uzupełnionej) wygłoszonych podczas ogólnopolskiej konferencji naukowej, która odbyła się 27...
Czarne lustro. Od wizji mediów do technologii...
SPIS TREŚCI: Michał LEGANWstęp Ewelina SŁOMKAW Czarnym lustrze . Wizja świata mediów i technologii Dorota NAREWSKAThe National Anthem , czyli storry o nadchodzącej cywilizacji cierpieniaBlack Mirror , seria l., odc. 1. The National Anthem...
Człowiek i kultura w komunikacji medialnej
Prezentowana publikacja stanowi wynik refleksji naukowej zróżnicowanej pod względem założeń i przyjętych perspektyw badawczych. Poruszane w niej zagadnienia ogniskują się w obszarze problemów związanych z różnymi konfiguracjami czy też...
Czy można żyć bez Facebooka?
Żyjemy w czasach, w których dostęp do Internetu przestał być wyborem. W dobie sieciowego społeczeństwa informacyjnego niekorzystanie z sieci może skutkować wykluczeniem z wielu sfer życia, zarówno prywatnego, jak i publicznego. Rozwój i...
Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić...
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na...