Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Medioznawstwo

Medioznawstwo

tytuły: wszystkieABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZinne
dostępność:     pokaż na stronie:
Sortuj według: tytułu▼, ceny
Wyniki 1 - 15 spośród 33
Cinematography. Sztuka operatorska

Cinematography. Sztuka operatorska

Sztuka operatorska. Cinematography to klasyczny, zręcznie napisany przewodnik rzemiosła i artyzmu sztuki operatorskiej dla operatorów i reżyserów. Autorem książki jest niezwykle ceniony filmowiec - Blain Brown - reżyser, operator i...

cena: 69,00  55,25 zł
do koszyka
Dziennikarz. Zawód przyszłości

Dziennikarz. Zawód przyszłości

Nieustanny i szybki rozwój środków masowego przekazu - prasy, radia, telewizji, Internetu - sprawia, iż rośnie zapotrzebowanie na dobrych dziennikarzy. Może i Ty marzysz o tym, by wykonywać ten interesujący zawód, który codziennie stawia...

cena: 29,00  21,37 zł
do koszyka
Edukacja medialna 3.0

Edukacja medialna 3.0

Ze względu na konwergencję mediów i głęboką mediatyzację edukacja medialna 3.0 włącza w obszar zainteresowania całą sferę technologiczną, która jest dla użytkownika niewidzialna (dane cyfrowe, algorytmy) i odnosi się do ukrytych,...

cena: 39,90  35,91 zł
do koszyka
Film a historia. Szkice z dziejów wizualnych

Film a historia. Szkice z dziejów wizualnych

Autorzy kompetentnie poruszają się po obszarze rozlicznych dyscyplin naukowych (m.in. historii, filmoznawstwa, dydaktyki, kulturoznawstwa). Zaproponowana publikacja posiada logiczny, przemyślany układ, co niewątpliwie jest wynikiem precyzyjnie...

cena: 29,40  22,93 zł
do koszyka
Kataklizmy w mediach

Kataklizmy w mediach

W dziennikarskich relacjach z klęsk żywiołowych ogromne znaczenie mają symbole nadziei, uniwersalne i zrozumiałe dla ludzi mówiących różnymi językami. Proste gesty, jak zaciśnięta pięść ratownika, który daje znak, aby na gruzowisku...

cena: 28,00  21,85 zł
do koszyka
Literatura i reklama w Niemczech

Literatura i reklama w Niemczech

O ile literatura bywa reklamowana, o tyle reklama zwykle nie bywa interpretowana. Gdyby wymagała objaśnienia sensu, straciłaby z oczu cel, dla którego powstała. Można sobie wyobrazić taki skrajny przypadek transgresji między literaturą i...

cena: 32,00  23,57 zł
do koszyka
Mass media

Mass media

Wszyscy dokładnie znamy prasę, radio, telewizję, kino i plakat. Są to główne źródła informacji i rozrywki. Jak dalece zmieniają nasze myślenie, jak wpływają na nasze życie?

cena: 29,00  21,37 zł
do koszyka
Media i nowoczesność

Media i nowoczesność

Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw?

cena: 49,00  36,11 zł
do koszyka
Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

Iwona Lupa trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych...

cena: 78,00  68,33 zł
do koszyka
Media społecznościowe w trzecim sektorze

Media społecznościowe w trzecim sektorze

Temat podjęty przez autorkę posiada nie tylko wymiar teoretyczny, ale też praktyczny. Poszerza on wiedzę specjalistów z zakresu procesów komunikowania publicznego, teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz...

cena: 42,00  36,79 zł
do koszyka
Multimodalność komunikacji

Multimodalność komunikacji

Przekonanie o wielotrybowości komunikacji oznacza przyjęcie postawy metodologicznej otwartej na fakt, że dokonywany nieustannie przez człowieka proces nadawania znaczeń wykorzystuje różne systemy tryby semiotyczne. Komunikacja nie ogranicza...

cena: 28,00  21,85 zł
do koszyka
Negocjacje i mediacje w sferze publicznej w.2

Negocjacje i mediacje w sferze publicznej w.2

Publikacja jest kompleksowym opracowaniem dotyczącym prawnych, społecznych, psychologicznych, kulturowych uwarunkowań prowadzenia negocjacji i mediacji w ramach działań podejmowanych przez organy władz publicznych, podczas toczących się...

cena: 69,00  61,88 zł
do koszyka
Od radia Marconiego do mediów strumieniowych

Od radia Marconiego do mediów strumieniowych

Radio nie ma przyszłości stwierdził w 1897 roku lord Kelvin, słynny fizyk. Jakże się mylił. Książka profesora Stanisława Jędrzejewskiego jest wieloaspektową, obszerną refutacją tezy wielkiego uczonego. Radio przetrwało już ponad 120...

cena: 74,90  46,73 zł
do koszyka
Okiem filmowca. Nauka i łamanie zasad...

Okiem filmowca. Nauka i łamanie zasad...

Dialogi ulatują, odchodzą w zapomnienie zawiłości fabuły. Pozostają obrazy. Czy ktoś, kto obejrzał Misery jest w stanie zapomnieć porcelanowego pingwinka? Czy widzowie Matrixa nie przypomną sobie momentalnie sceny z wyginającą się...

cena: 69,00  55,25 zł
do koszyka
Organizacja produkcji filmu fabularnego w Polsce

Organizacja produkcji filmu fabularnego w Polsce

Pierwsza od 30 lat na polskim rynku wydawniczym książka będąca kompendium wiedzy o organizacji produkcji filmu fabularnego w Polsce. Podręcznik, vademecum, ale i przystępnie pisany poradnik adresowany zarówno do początkujących producentów...

cena: 59,00  47,25 zł
do koszyka

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>