Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Medioznawstwo

Medioznawstwo

tytuły: wszystkieABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZinne
dostępność:     pokaż na stronie:
Sortuj według: tytułu▼, ceny
Wyniki 1 - 15 spośród 28
Edukacja medialna 3.0

Edukacja medialna 3.0

Ze względu na konwergencję mediów i głęboką mediatyzację edukacja medialna 3.0 włącza w obszar zainteresowania całą sferę technologiczną, która jest dla użytkownika niewidzialna (dane cyfrowe, algorytmy) i odnosi się do ukrytych,...

cena: 39,90  35,91 zł
do koszyka
Film a historia. Szkice z dziejów wizualnych

Film a historia. Szkice z dziejów wizualnych

Autorzy kompetentnie poruszają się po obszarze rozlicznych dyscyplin naukowych (m.in. historii, filmoznawstwa, dydaktyki, kulturoznawstwa). Zaproponowana publikacja posiada logiczny, przemyślany układ, co niewątpliwie jest wynikiem precyzyjnie...

cena: 29,40  22,93 zł
do koszyka
Kataklizmy w mediach

Kataklizmy w mediach

W dziennikarskich relacjach z klęsk żywiołowych ogromne znaczenie mają symbole nadziei, uniwersalne i zrozumiałe dla ludzi mówiących różnymi językami. Proste gesty, jak zaciśnięta pięść ratownika, który daje znak, aby na gruzowisku...

cena: 28,00  21,85 zł
do koszyka
Literatura i reklama w Niemczech

Literatura i reklama w Niemczech

O ile literatura bywa reklamowana, o tyle reklama zwykle nie bywa interpretowana. Gdyby wymagała objaśnienia sensu, straciłaby z oczu cel, dla którego powstała. Można sobie wyobrazić taki skrajny przypadek transgresji między literaturą i...

cena: 32,00  23,57 zł
do koszyka
Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

Iwona Lupa trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych...

cena: 78,00  68,33 zł
do koszyka
Media społecznościowe w trzecim sektorze

Media społecznościowe w trzecim sektorze

Temat podjęty przez autorkę posiada nie tylko wymiar teoretyczny, ale też praktyczny. Poszerza on wiedzę specjalistów z zakresu procesów komunikowania publicznego, teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz...

cena: 42,00  37,80 zł
do koszyka
Multimodalność komunikacji

Multimodalność komunikacji

Przekonanie o wielotrybowości komunikacji oznacza przyjęcie postawy metodologicznej otwartej na fakt, że dokonywany nieustannie przez człowieka proces nadawania znaczeń wykorzystuje różne systemy tryby semiotyczne. Komunikacja nie ogranicza...

cena: 28,00  21,85 zł
do koszyka
Negocjacje i mediacje w sferze publicznej w.2

Negocjacje i mediacje w sferze publicznej w.2

Publikacja jest kompleksowym opracowaniem dotyczącym prawnych, społecznych, psychologicznych, kulturowych uwarunkowań prowadzenia negocjacji i mediacji w ramach działań podejmowanych przez organy władz publicznych, podczas toczących się...

cena: 69,00  61,88 zł
do koszyka
Pluralizm mediów, pluralizm w mediach

Pluralizm mediów, pluralizm w mediach

Tom 33. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.Pluralizm i wolność mediów to podstawowe wartości, na których opiera się demokratyczny system...

cena: 39,00  31,35 zł
do koszyka
Przestrzenie mediów i dziennikarstwa

Przestrzenie mediów i dziennikarstwa

Książka Jerzego Jastrzębskiego jest zbiorem artykułów i esejów, które łączy przedmiot refleksji media, dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Wspólną cechą wszystkich tekstów składających się na publikację jest wartka narracja,...

cena: 39,90  35,91 zł
do koszyka
Psychologia mediów i komunikowania. Wprowadzenie

Psychologia mediów i komunikowania. Wprowadzenie

Książka stanowi kompendium podstawowej wiedzy związanej z psychologią mediów. Przedstawia jej umiejscowienie na tle innych subdyscyplin psychologii oraz filmoznawstwa, medioznawstwa i komunikologii (nauki o mediach i komunikowaniu), genezę...

cena: 49,80  38,85 zł
do koszyka
R@dio publiczne w Europie

R@dio publiczne w Europie

Książka zawiera najważniejsze informacje dotyczące radia publicznego w Europie, które pozwalają zarówno na opis, jak i analizę kondycji tego medium na naszym kontynencie. Użycie określenia radio publiczne od razu informuje o tym, że...

cena: 49,90  38,92 zł
do koszyka
Recepcja mediów T.5 Recepcja mediów przez...

Recepcja mediów T.5 Recepcja mediów przez...

Piąty tom z serii Recepcja mediów jest poświęcony wpływowi przekazów prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych na młodzież oraz osoby dorosłe. Ne tę grupową monografię składają się: czternaście autorskich tekstów, wydruki...

cena: 33,60  30,24 zł
do koszyka
Recepcja mediów T.6 Badania nad odbiorem...

Recepcja mediów T.6 Badania nad odbiorem...

Przedstawiona do recenzji wydawniczej monografia [] zatytułowana Badania nad odbiorem przekazów masowych w praktyce edukacji medialnej, wchodzi w skład serii Recepcja mediów. Jest to już 6. publikacja w cyklu dotyczącym badań nad odbiorem...

cena: 37,80  34,02 zł
do koszyka
Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej

Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej

Proces zmian na rynkach medialnych w ostatnich latach zaskakuje dynamiką i rozległością. Spowodowany jest on czynnikami politycznymi, ekonomicznymi oraz rozwojem i popularyzacją nowych technologii, co także skutkuje zmianami samych mediów ich...

cena: 39,00  28,73 zł
do koszyka

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>