Medioznawstwo
Kataklizmy w mediach
W dziennikarskich relacjach z klęsk żywiołowych ogromne znaczenie mają symbole nadziei, uniwersalne i zrozumiałe dla ludzi mówiących różnymi językami. Proste gesty, jak zaciśnięta pięść ratownika, który daje znak, aby na gruzowisku...
Katechezy w obrazach. Kerygmatyczne czytanie filmu
Książka zawiera szereg pomysłów, jak korzystać z konkretnych dzieł filmowych przy ukazywaniu ważnych prawd ewangelicznych. Jednak odwołuje się nie tylko do filmów, które w oczywisty sposób kojarzą się z religijnym przekazem, ale i do...
Kawa czy herbata? Pierwszy telewizyjny program...
Rozprawa prezentuje szczegółową analizę pierwszego ogólnopolskiego programu śniadaniowego Kawa czy herbata?. Poranny magazyn emitowany był na antenie TVP1 od 1992 do 2013 roku, czyli przez dwadzieścia jeden lat. Był to okres dużych zmian...
Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie... T. 2
Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji są teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania prezentujące wyniki badań empirycznych dotyczą głównie problematyki komunikowania wyborczego...
Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie... T.1
Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji są teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania otwierające niniejszy tom obejmują ustalenia teoretyczne w obszarze komunikowania lokalnego....
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
SPIS TREŚCI: WSTĘP ROZDZIAŁ IMiejsce Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w systemie organów państwa ROZDZIAŁ IISposób powołania Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz jej skład personalny i przynależność polityczna członków....
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Aktywność...
SPIS TREŚCI WSTĘP ROZDZIAŁ IKrajowa Rada Radiofonii i Telewizji jako organ posiadający zadania w zakresie opłat abonamentowych, opłat za wydanie koncesji i wpis do rejestru 1.1. Realizacja zadań w zakresie opłat abonamentowych1.2....
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Wykonanie...
SPIS TREŚCI: WSTĘP ROZDZIAŁ IKrajowa Rada Radiofonii i Telewizji jako organ kontrolujący działalność programową i reklamową nadawców radiowych i telewizyjnych 1.1. Działalność kontrolna w zakresie przestrzegania artykułu 18 ustawy o...
Kryminalistyka w mediach
Ze Wstępu: Seriale, które pokazują pracę w laboratorium kryminalistycznym oraz służbę w Policji, cieszą się nieustannie wysoką oglądalnością. Tym samym wielu widzów, jeśli pasjonuje ich proces badania śladów, odnajduje się w roli...
Krystalizacja opinii publicznej
W książce wydanej w 1923 roku, Bernays definiuje i określa horyzonty funkcjonalności nowego zawodu, jakim na początku XX wieku stał się doradca public relations. Pionierska książka, ukazująca się po raz pierwszy w polskim tłumaczeniu,...
Kryzys w przekazach medialnych
Medialny wymiar kryzysu zainspirował powszechnie uznanych i cenionych w polskim środowisku medioznawczym badaczy: Rafała Leśniczaka i Krzysztofa Stępniaka do poszukiwania odpowiedzi na rudymentarne pytania związane z kryzysem w mediach....
Kultura, media, etyka
Monografia wychodzi naprzeciw złożonym problemom współczesnej cywilizacji coraz częściej określanej mianem społeczeństwa informacyjnego społeczeństwa opartego na wiedzy czy też społeczeństwa ponowoczesnego. Problemy te są...
Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie..
Założeniem publikacji jest rekonstrukcja socjalizacyjnej oferty reklamy. Podjęcie tego tematu wiąże się ze współczesnymi przeobrażeniami kulturowymi i wynika z obserwacji, że obecnie procesowi wchodzenia jednostki do społeczeństwa coraz...