Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Medioznawstwo

Medioznawstwo

tytuły: wszystkieABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZinne
dostępność:     pokaż na stronie:
Sortuj według: tytułu▼, ceny
Wyniki 1 - 13 spośród 13
Kataklizmy w mediach

Kataklizmy w mediach

W dziennikarskich relacjach z klęsk żywiołowych ogromne znaczenie mają symbole nadziei, uniwersalne i zrozumiałe dla ludzi mówiących różnymi językami. Proste gesty, jak zaciśnięta pięść ratownika, który daje znak, aby na gruzowisku...

cena: 28,00  26,25 zł
do koszyka
Katechezy w obrazach. Kerygmatyczne czytanie filmu

Katechezy w obrazach. Kerygmatyczne czytanie filmu

Książka zawiera szereg pomysłów, jak korzystać z konkretnych dzieł filmowych przy ukazywaniu ważnych prawd ewangelicznych. Jednak odwołuje się nie tylko do filmów, które w oczywisty sposób kojarzą się z religijnym przekazem, ale i do...

cena: 29,90  25,81 zł
do koszyka
Kawa czy herbata? Pierwszy telewizyjny program...

Kawa czy herbata? Pierwszy telewizyjny program...

Rozprawa prezentuje szczegółową analizę pierwszego ogólnopolskiego programu śniadaniowego Kawa czy herbata?. Poranny magazyn emitowany był na antenie TVP1 od 1992 do 2013 roku, czyli przez dwadzieścia jeden lat. Był to okres dużych zmian...

cena: 39,90  37,11 zł
do koszyka
Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie... T. 2

Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie... T. 2

Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji są teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania prezentujące wyniki badań empirycznych dotyczą głównie problematyki komunikowania wyborczego...

cena: 21,00  19,53 zł
do koszyka
Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie... T.1

Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie... T.1

Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji są teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania otwierające niniejszy tom obejmują ustalenia teoretyczne w obszarze komunikowania lokalnego....

cena: 27,30  25,39 zł
do koszyka
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji

SPIS TREŚCI: WSTĘP ROZDZIAŁ IMiejsce Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w systemie organów państwa ROZDZIAŁ IISposób powołania Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz jej skład personalny i przynależność polityczna członków....

cena: 45,00  43,53 zł
do koszyka
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Aktywność...

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Aktywność...

SPIS TREŚCI WSTĘP ROZDZIAŁ IKrajowa Rada Radiofonii i Telewizji jako organ posiadający zadania w zakresie opłat abonamentowych, opłat za wydanie koncesji i wpis do rejestru 1.1. Realizacja zadań w zakresie opłat abonamentowych1.2....

cena: 15,00  14,52 zł
do koszyka
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Wykonanie...

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Wykonanie...

SPIS TREŚCI: WSTĘP ROZDZIAŁ IKrajowa Rada Radiofonii i Telewizji jako organ kontrolujący działalność programową i reklamową nadawców radiowych i telewizyjnych 1.1. Działalność kontrolna w zakresie przestrzegania artykułu 18 ustawy o...

cena: 15,00  14,52 zł
do koszyka
Kryminalistyka w mediach

Kryminalistyka w mediach

Ze Wstępu: Seriale, które pokazują pracę w laboratorium kryminalistycznym oraz służbę w Policji, cieszą się nieustannie wysoką oglądalnością. Tym samym wielu widzów, jeśli pasjonuje ich proces badania śladów, odnajduje się w roli...

cena: 125,00  90,96 zł
do koszyka
Krystalizacja opinii publicznej

Krystalizacja opinii publicznej

W książce wydanej w 1923 roku, Bernays definiuje i określa horyzonty funkcjonalności nowego zawodu, jakim na początku XX wieku stał się doradca public relations. Pionierska książka, ukazująca się po raz pierwszy w polskim tłumaczeniu,...

cena: 42,00  29,27 zł
do koszyka
Kryzys w przekazach medialnych

Kryzys w przekazach medialnych

Medialny wymiar kryzysu zainspirował powszechnie uznanych i cenionych w polskim środowisku medioznawczym badaczy: Rafała Leśniczaka i Krzysztofa Stępniaka do poszukiwania odpowiedzi na rudymentarne pytania związane z kryzysem w mediach....

cena: 45,00  35,71 zł
do koszyka
Kultura, media, etyka

Kultura, media, etyka

Monografia wychodzi naprzeciw złożonym problemom współczesnej cywilizacji coraz częściej określanej mianem społeczeństwa informacyjnego społeczeństwa opartego na wiedzy czy też społeczeństwa ponowoczesnego. Problemy te są...

cena: 63,00  53,34 zł
do koszyka
Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie..

Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie..

Założeniem publikacji jest rekonstrukcja socjalizacyjnej oferty reklamy. Podjęcie tego tematu wiąże się ze współczesnymi przeobrażeniami kulturowymi i wynika z obserwacji, że obecnie procesowi wchodzenia jednostki do społeczeństwa coraz...

cena: 23,10  21,48 zł
do koszyka

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>