Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Medioznawstwo

Medioznawstwo

tytuły: wszystkieABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZinne
dostępność:     pokaż na stronie:
Sortuj według: tytułu▼, ceny
Wyniki 31 - 45 spośród 97
Krystalizacja opinii publicznej

Krystalizacja opinii publicznej

W książce wydanej w 1923 roku, Bernays definiuje i określa horyzonty funkcjonalności nowego zawodu, jakim na początku XX wieku stał się doradca public relations. Pionierska książka, ukazująca się po raz pierwszy w polskim tłumaczeniu,...

cena: 42,00  29,27 zł
do koszyka
Kryzys w przekazach medialnych

Kryzys w przekazach medialnych

Medialny wymiar kryzysu zainspirował powszechnie uznanych i cenionych w polskim środowisku medioznawczym badaczy: Rafała Leśniczaka i Krzysztofa Stępniaka do poszukiwania odpowiedzi na rudymentarne pytania związane z kryzysem w mediach....

cena: 45,00  35,71 zł
do koszyka
Kultura, media, etyka

Kultura, media, etyka

Monografia wychodzi naprzeciw złożonym problemom współczesnej cywilizacji coraz częściej określanej mianem społeczeństwa informacyjnego społeczeństwa opartego na wiedzy czy też społeczeństwa ponowoczesnego. Problemy te są...

cena: 63,00  53,34 zł
do koszyka
Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie..

Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie..

Założeniem publikacji jest rekonstrukcja socjalizacyjnej oferty reklamy. Podjęcie tego tematu wiąże się ze współczesnymi przeobrażeniami kulturowymi i wynika z obserwacji, że obecnie procesowi wchodzenia jednostki do społeczeństwa coraz...

cena: 23,10  21,48 zł
do koszyka
Leksykon terminów medialnych A-L

Leksykon terminów medialnych A-L

Leksykon terminów medialnych powinien zawierać przedstawienie najważniejszych pojęć, tematów i obszarów badawczych, odnoszących się do szeroko pojętego pola medialnego. Powinien też zapewniać podstawowe informacje dla tych, którzy po...

cena: 130,66  93,98 zł
do koszyka
Leksykon terminów medialnych M-Z

Leksykon terminów medialnych M-Z

Zgodnie z tytułem, opracowanie zawiera alfabetycznie ułożony zbiór istotnych dla funkcjonowania mediów terminów, opatrzonych krótkimi zwykle komentarzami wyjaśniającymi. Ich lektura dowodnie pokazuje, jak skomplikowany jest proces...

cena: 130,66  93,98 zł
do koszyka
Literatura i media. Po 1989 roku

Literatura i media. Po 1989 roku

Profesor dr hab. Maryla Hopfinger bada współczesną kulturę - jej przemiany, właściwości i funkcje. Nowatorska konstrukcja książki odsłania obecną sytuację literatury wobec ekspansji mediów: przeobrażenia literatury drukowanej, rozwój...

cena: 32,50  27,51 zł
do koszyka
Literatura i reklama w Niemczech

Literatura i reklama w Niemczech

O ile literatura bywa reklamowana, o tyle reklama zwykle nie bywa interpretowana. Gdyby wymagała objaśnienia sensu, straciłaby z oczu cel, dla którego powstała. Można sobie wyobrazić taki skrajny przypadek transgresji między literaturą i...

cena: 32,00  22,30 zł
do koszyka
Mass media

Mass media

Wszyscy dokładnie znamy prasę, radio, telewizję, kino i plakat. Są to główne źródła informacji i rozrywki. Jak dalece zmieniają nasze myślenie, jak wpływają na nasze życie?

cena: 80,01  68,93 zł
do koszyka
Media a postawy prosportowe młodzieży akademickiej

Media a postawy prosportowe młodzieży akademickiej

Dla wielu z pokolenia digital natives, a więc urodzonych już po powstaniu Internetu, jeżeli czegoś lub kogoś nie można znaleźć w sieci, to z dużą pewnością ten ktoś lub coś nie istnieje. Niniejsza książka, przygotowana w większości...

cena: 105,00  88,59 zł
do koszyka
Media i nowoczesność

Media i nowoczesność

Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw?

cena: 80,00  68,91 zł
do koszyka
Media społecznościowe T.1 Dialog...

Media społecznościowe T.1 Dialog...

"Przedstawiany tom stanowi pierwszą cześć zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych - fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Media społecznościowe, które stały się wyznacznikiem kolejnej fazy rozwoju...

cena: 25,20  23,44 zł
do koszyka
Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

Iwona Lupa trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych...

cena: 78,00 zł
do koszyka
Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni.

Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni.

"Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych - fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki mediów społecznościowych zarówno w...

cena: 21,00  19,53 zł
do koszyka
Media Varia. Jednostki Społeczeństwa...

Media Varia. Jednostki Społeczeństwa...

Monografia pod redakcją Tomasza Gackowskiego i Mateusza Patery to interesujące spojrzenie na ekosystem medialny, a decyzje redaktorów w zakresie doboru treści sprawiają, że zawartość publikacji jest w istocie ucieleśnieniem tytułowych...

cena: 45,00  42,86 zł
do koszyka

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>