Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Medioznawstwo

Medioznawstwo

tytuły: wszystkieABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZinne
dostępność:     pokaż na stronie:
Sortuj według: tytułu▼, ceny
Wyniki 46 - 60 spośród 97
Media, czyli głupiego widać - 104 diagnozy

Media, czyli głupiego widać - 104 diagnozy

Warsztat badawczy prof. Jacka Dąbały charakteryzuje erudycja, wnikliwa obserwacja, dialogiczność, syntetyzm. W książce Media, czyli głupiego widać 104 diagnozy Autor poszerza kategorie opisu złożonego współczesnego świata mediów i...

cena: 32,00  25,00 zł
do koszyka
Media, wersja beta

Media, wersja beta

Książkę Mirosława Filiciaka można czytać w sposób co najmniej dwojaki. Po pierwsze jako pogłębioną analizę relacji zachodzących dziś pomiędzy mediami, jako refleksję na temat sposobów ich używania przez odbiorców oraz kulturowych i...

cena: 35,00  28,20 zł
do koszyka
Medialne obrazy wroga

Medialne obrazy wroga

Praca podejmuje trudny i bardzo rozległy problem badaczy wymagający długich studiów interdyscyplinarnych oraz dużej dojrzałości naukowej. W dodatku tytułowa i jakże aktualna w naszym życiu publicznym i politycznym kwestia nie doczekała...

cena: 46,20  38,98 zł
do koszyka
Medialne (r)ewolucje a komunikowanie społeczne

Medialne (r)ewolucje a komunikowanie społeczne

Autor książki zadaje istotne pytanie:Jaka jest zależność między ewolucją wszechobecnych mediów a komunikowaniem społecznym?Komunikowanie społeczne nie jest tylko i wyłącznie domeną ludzi, uczestniczą w nim również inteligentne...

cena: 59,70  42,94 zł
do koszyka
Między słowem a obrazem

Między słowem a obrazem

Oddajemy w Państwa ręce tom "Między słowem a obrazem": trzeci z serii Obrazowanie w komunikacji. Składające się nań teksty dążą do uchwycenia różnych aspektów zjawisk komunikacyjnych, pokazując ich wielowymiarowość czy to w sensie...

cena: 28,00  26,25 zł
do koszyka
Nowe media dla komunikacji wewnętrznej uczelni

Nowe media dla komunikacji wewnętrznej uczelni

Jest to pozycja wręcz obowiązkowa dla wszystkich osób zarządzających uczelniami (nie tylko publicznymi) w Polsce - rektorów, dziekanów, kanclerzy, jak również osób pracujących w działach odpowiedzialnych za komunikację w uczelniach...

cena: 86,10  72,64 zł
do koszyka
Nowe media w systemie komunikowania Polityka

Nowe media w systemie komunikowania Polityka

Książka Nowe media w systemie komunikowania: polityka to zbiór studiów mających na cclu uchwycenie wciąż jeszcze nierozpoznanej do końca z naukowego punktu widzenia specyfiki fenomenu nowych mediów. We współczesnej rzeczywistości...

cena: 52,30  45,14 zł
do koszyka
Nowe supermedium. Współczesne oblicza telewizji..

Nowe supermedium. Współczesne oblicza telewizji..

Publikacja jest swoistym kompendium wiedzy o świecie mediów. W przejrzysty sposób opowiada o rynku, jego transformacji do świata internetu i wyzwaniach, z jakimi musimy mierzyć się w erze rewolucji cyfrowej. " Nowe Supermedium" to...

cena: 42,00  35,41 zł
do koszyka
O mediach lokalnych regionie i regionalizmie

O mediach lokalnych regionie i regionalizmie

Publikacja analizuje prawa lokalnego rynku mediów pod kątem społecznym, czysto ludzkim, a także prasoznawczym. Omawia lokalne tytuły i ich wpływ na życie mieszkańców.

cena: 63,00  45,84 zł
do koszyka
Oblicza współczesnej propagandy

Oblicza współczesnej propagandy

Publikacja przeznaczona jest przede wszystkim osób zainteresowanych problematyką międzynarodowego komunikowania politycznego oraz propagandą, stosunkami międzynarodowymi i rolą w nich tradycyjnych oraz nowych mediów, a także zainteresowanych...

cena: 29,90  27,81 zł
do koszyka
Obrazy i wizerunki. Studia nad kulturą...

Obrazy i wizerunki. Studia nad kulturą...

- Kultura i media. Od globalizacji do glokalizacji
- Prace filmoznawcze
- Edukacja medialna
- Studia medioznawcze

cena: 56,00  48,33 zł
do koszyka
Od prywatnego do publicznego

Od prywatnego do publicznego

Celem pracy jest opis cech strukturalnych (kompozycyjnych), treściowych, stylistycznych oraz pragmatycznych właściwych zwierzeniu ujmowanemu jako gatunek mowy. W związku z obserwowanymi dziś kulturowo-komunikacyjnymi przemianami, polegającymi...

cena: 21,00 zł
do koszyka
Oficjalna prasa w PRL T.1

Oficjalna prasa w PRL T.1

Badania nad prasą oficjalną wydawaną w PRL w ostatnich latach zamarły. Na rynku wydawniczym pojawiały się ledwie jeden-dwa tytuły na ten temat, raz na jakiś czas, a gazety czy tygodniki publikowane w tamtym okresie były zazwyczaj...

cena: 40,00  29,76 zł
do koszyka
Okiem filmowca. Nauka i łamanie zasad...wyd.5

Okiem filmowca. Nauka i łamanie zasad...wyd.5

Dialogi ulatują, odchodzą w zapomnienie zawiłości fabuły. Pozostają obrazy. Czy ktoś, kto obejrzał Misery jest w stanie zapomnieć porcelanowego pingwinka? Czy widzowie Matrixa nie przypomną sobie momentalnie sceny z wyginającą się...

cena: 69,00  57,09 zł
do koszyka
Okno na przeszłość. Szkice z historii... T.3

Okno na przeszłość. Szkice z historii... T.3

Prezentowana praca jest pomyślana jako jeden z aktów budowania wypowiedzi literaturoznawczej i polonistycznej. Przez termin motyw buddyjski rozumie się tutaj analizę podstawowej cząstki świata przedstawionego utworu literackiego, taką jak...

cena: 30,00  28,12 zł
do koszyka

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>