Zarządzanie
Kadry i płace w praktyce
Przeczytałeś książkę o teorii kadr i płac w firmie, ukończyłeś kurs, świetnie wiesz, z czym się wiąże zatrudnianie pracowników i jak obliczyć ich płace... ale w sumie jak zacząć pracę w programie kadrowo-płacowym? Niniejsza...
Kapitał i ideologia
Wspaniała kontynuacja bestsellerowego Kapitału w XXI wieku, jednej z najważniejszych książek ekonomicznych ostatnich lat.Thomas Piketty przedstawia w niej idee, które stały za wzrostem nierówności w minionym tysiącleciu, bada ideologiczne...
Kapitał innowacyjny przedsiębiorstwa
Cel pracy i postawiony problem badawczy zdeterminowały jej strukturę. Monografia składa się z pięciu rozdziałów poprzedzonych wstępem i podsumowanych zakończeniem. Trzy pierwsze rozdziały mają charakter teoretyczny, rozdział czwarty ma...
Kapitał intelektualny przedsiębiorstw w Polsce
Monografia () stanowi istotną pozycję na rynku wydawniczym. Będzie ona przydatna zarówno dla osób prowadzących badania na temat kapitału intelektualnego organizacji, jak i studentów zgłębiających tę złożoną materię. Z kolei jej...
Key Account Manager
Książka prowadzi krok po kroku po wszystkich zagadnieniach merytorycznych związanych z wykonywaniem zawodu; zawiera treści dotyczące skutecznych narzędzi stosowanych w codziennej pracy. Prosta treść poparta opisem własnych doświadczeń...
Kierowanie ludźmi. Osobisty mentor...
Profesjonalne odpowiedzi na codzienne wyzwania zawodowe Wyznaczanie kierunków Tworzenie wizji Wprowadzanie zmian Inspirowanie ludziŻaden człowiek nie rodzi się przywódcą. Ten dar jest wynikiem nauki, pracy i ciągłego doskonalenia....
Kierowanie zespołem projektowym
Książka stanowi wartościowy i oryginalny wkład, zarówno teoretyczny, jak też praktyczny, w rozwój problematyki zarządzania projektami: reprezentuje wysoki poziom merytoryczny i prezentuje nowoczesne, zgodne z poziomem światowym, podejście...
Kierunek jakość. Jak unikać błędów w projekcie
Zespół projektowy w dążeniu do ideałuJakość została zdefiniowana już w starożytności. Platon określał ją jako pewien stopień doskonałości. I tu nic się nie zmieniło - im bliższy ideału produkt, tym wyższa jego jakość. Problem...
Kluczowe mierniki dokonań (KPI) w zarządzaniu
Kluczowe mierniki dokonań (Key Performance Indicators, KPI) odgrywają wiodącą rolę w zarządzaniu różnorodnymi organizacjami. Badania pokazują, że ich potencjał - mimo ogromnej popularności oraz wprowadzenia obowiązku raportowania przez...
Kompetencje pracowników organizacji w Przemyśle...
Głównym celem niniejszej monografii jest identyfikacja współczesnych kierunków rozwoju koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi w obszarze kształtowania kompetencji pracowniczych. Ponadto zamierzeniem Autorów jest opracowanie katalogu tych...
Kompetencje XXI wieku
Autor w ciekawy sposób prezentuje pełną złożoność zjawisk, które obecnie zachodzą w coraz bardziej zautomatyzowanym świecie biznesu: zmian gospodarczych, technologicznych i społecznych, oraz podpowiada, jakie działania można...
Konflikt, Szacunek, Zgoda
Bez przemocy - czyli jak? By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i...
Konsultant zarządzania jakością w.5
Poradnik jest przeznaczony dla konsultantów - doradców w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania organizacją, w tym zwłaszcza zarządzania opartego na wymaganiach norm ISO serii 9000 - zarządzanie jakością, ISO serii 14000 - zarządzanie...
Kontrola zarządcza w jednostkach sektora finansów
Celem monografii jest przedstawienie zaprojektowanego modelu referencyjnego zawierającego poszczególne etapy kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych, zapewniającego właściwą organizację procesów...
Korpostartup. Efektywna współpraca korporacji...
Gdy ja mam potrzeby, a ty wiesz, jak im sprostać!Każda firma, nawet najpotężniejsza, jest skazana na współpracę z mniejszymi partnerami biznesowymi, dostarczającymi produkty i usługi niezbędne do jej prawidłowego funkcjonowania....