Zarządzanie
Pakiet Pięć poziomów przywództwa + audiobook
Pakiet zawiera książkę i audiobook (CD MP3).
Paradoks Abilenei
Czy nie masz czasami wrażenia, że biuro twojej firmy bardziej przypomina zakamuflowany dom dla obłąkanych, niż miejsce prowadzenia działalności gospodarczej? Czy nie kręcisz głową z niedowierzaniem, kiedy wspólnie z kolegami ślęczysz po...
Patologie i dysfunkcje w organizacji
Publikacja ma charakter przeglądowy. Autorzy referują wyniki analizy naukowej najważniejszych badań i koncepcji ostatniego ćwierćwiecza dotyczących patologii i dysfunkcji organizacji poruszając zagadnienia, które w literaturze z obszaru...
Pełna księgowość w praktyce
Ta publikacja pomoże Ci skutecznie prowadzić księgowość w formie ksiąg handlowych w Systim. Przeczytałeś książkę o teorii rachunkowości, ukończyłeś kurs, wiesz, jak działa plan kont, na jakich kontach księgujemy określone operacje...
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces...
Prezydent jest oceniany po stu dniach, menedżer -- po dziewięćdziesięciuPrzygotuj się do nowych obowiązkówOceń obiektywnie wyzwania i szanse powodzeniaZdobądź poparcie podwładnych i zwierzchnikówPierwsze 90 dni pracy to dla menedżera na...
Planowanie i rozwój nowych produktów w.3
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów...
Po co nam praca?
Książka ta choć odpowiada na najbardziej fundamentalne i istotne dla człowieka pytania o sens i charakter pracy jest przede wszystkim zapisem pełnej humoru i lekkości rozmowy dwóch przyjaciół. Wspólnie, czasem się różniąc, czasem...
Początkujący menedżer
Uzyskanie upragnionego awansu na stanowisko menedżera jest o wiele prostsze niż sprostanie wymaganiom, jakie wiążą się z kierowaniem ludźmi. Dobrze zarządzany zespół zawsze osiąga lepsze wyniki niż człowiek działający w pojedynkę....
Podejście sytuacyjne w zarządzaniu...
Podjęty w monografii problem labilności zaangażowania pracowników oraz słabnącej więzi z organizacją narasta w warunkach zmienności i niepewności. Prowadzi to do licznych odejść z miejsca pracy i strat organizacyjnych w obszarze...
Podstawy geografii usług
Monografia Podstawy geografii usług złożona jest z dwu części teoretycznej i praktycznej. W części teoretycznej, na którą składają się trzy rozdziały, rozpatrywane są definicje, klasyfikacje i cechy usług, mierniki i wskaźniki...
Podstawy organizacji i zarządzania produkcją.. w.3
Podręcznik dotyczy podstaw organizacji i zarządzania produkcją w przedsiębiorstwie, jest to swoiste kompendium wiedzy na ten temat. Zakres przedmiotowy opracowania podzielony jest na pięć rozdziałów: Wprowadzenie, Organizacja produkcji,...
Pomoc rozwojowa: sukces czy porażka?
Polityka spójności oferuje regionom zapóźnionym wiele konkretnych i wymiernych korzyści. Jednak oparcie polityki rozwojowej wyłącznie bądź przede wszystkim na środkach finansowych pozyskiwanych z tego typu źródeł zewnętrznych może...
Potencjał odporności organizacyjnej...
Organizacje, które szybko przekształciły dotychczasowe formy pracy oraz sposoby funkcjonowania na rynku w odpowiedzi na zmieniające się otoczenie i przetrwały mogą dostarczyć lekcji na temat odporności. Mimo niezwykłego znaczenia,...
Pracodawca wszechdoświadczalny
Bądź pracodawcą, o którym marzy każdy pracownik! Co odróżnia dobrego pracodawcę od byle jakiego? Szefowie! To oni mają w swoim arsenale narzędzia, które mogą sprawić, że pracownicy zaczną doceniać swoje miejsce zatrudnienia. Ada...
Pracować inaczej
Laloux w fascynujący sposób opisuje historię rozwoju organizacji z punktu widzenia rozwoju ludzkiej świadomości, Opiera się między innymi na teorii integralnej Kena Wilbera, który napisał słowo wstępne do książki. Laloux zbadał 12...