Zarządzanie
Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu
Książka jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center).Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeniem do kontaktu z klientami. Wiedza o efektywnej...
Teoria U dla świadomych liderów
Najkrócej rzecz ujmując, teoria U jest opartą na świadomości metodą zarządzania zmianą. Łączy myślenie systemowe i osiągnięcia psychologii uważności, a proces przeprowadzania zmian jest w ramach tej koncepcji przedstawiany z...
The Diary of a CEO. 33 zasady biznesu i życia
To nie jest książka o strategii biznesowej.Strategia zmienia się jak pory roku.To książka o czymś znacznie trwalszym.U podstaw wszelkich sukcesów i porażek, z którymi się zetknąłem zarówno w mojej karierze przedsiębiorcy, jak i podczas...
Transport we współczesnej gospodarce
We współczesnym świecie transport jest działem gospodarki narodowej ściśle związanym z bytowaniem człowieka. Sprawna działalność transportowa pozwala na efektywne funkcjonowanie pozostałych sfer gospodarki, takich jak m.in. przemysł,...
Twój mózg w działaniu
Nowatorski poradnik ułatwiający organizację czasu i pracy, oparty na badaniach naukowych z zakresu neurobiologii i dziedzin z nią powiązanych.Emily i Paul to typowe małżeństwo z dwójką dzieci. Emily pracuje w dużej korporacji i niedawno...