Zarządzanie
Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach.. w.2
Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie...
Zarządzanie jakością w aspekcie kosztowym w.2
Autorski zamysł monografii powstał w wyniku przemyśleń nad ekonomiczno-zarządczymi aspektami jakości w perspektywie dwóch koncepcji, a mianowicie: kompleksowego zarządzania jakością (Total Quality Management - TQM) oraz zarządzania...
Zarządzanie jakością w projekcie
Zarządzanie jakością od wielu lat było przedstawiane w standardach i publikacjach naukowych jako jeden z istotnych aspektów projektu. Prowadzone w tym zakresie badania sugerują jednak, że deklaracje autorów standardów w niewielkim stopniu...
Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.4
Na początku XXI wieku jednym z najważniejszych przejawów osiągnięcia wysokiego poziomu cywilizacyjnego kraju jest dostarczanie usług publicznych o wysokiej jakości. Mijają czasy, w których odbiorca wysokiej jakości usług publicznych....
Zarządzanie kadrami i środowiskiem pracy
Z przyjemnością prezentujemy nową publikację pod redakcją Miłosza Czopka, zatytułowaną "Zarządzanie Kadrami i Środowiskiem Pracy". Ta obszerna książka podejmuje zagadnienia dotyczące roli pracownika we współczesnych...
Zarządzanie kapitałem ludzkim
Problematyka książki jest niezwykle ważna dla praktyki i teorii zarządzania, ludzie bowiem stanowią najcenniejszy kapitał i jeden z kluczowych czynników budowania przewagi konkurencyjnej każdej organizacji. Zarządzanie kapitałem ludzkim...
Zarządzanie kapitałem ludzkim a zaangażowanie...
Celem głównym niniejszej monografii jest identyfikacja relacji zachodzących między systemem zarządzania kapitałem ludzkim (ZKL), zaufaniem organizacyjnym a zaangażowaniem pracowników. Podstawowym pytaniem prowadzonego postępowania...
Zarządzanie kapitałem ludzkim w warunkach..
Treść monografii zawarta jest w ośmiu częściach tematycznych, dotyczących kluczowych zagadnień dla zarządzania kapitałem ludzkim w warunkach niepewności. W części pierwszej przedstawiono rozważania wprowadzające. Kolejne części...
Zarządzanie kapitałem obrotowym... w.2
Prawidłowy rozwój i bezpieczeństwo funkcjonowania przedsiębiorstw zależy od poprawnego zarządzania kapitałem obrotowym. Zarządzanie nim stanowi więc podstawę do podejmowania decyzji krótkoterminowych, jak również kluczowy element w...
Zarządzanie kompetencjami. Perspektywa firmowa...
W publikacji przedstawiono wszystkie najważniejsze zagadnienia związane z badaniem kompetencji zawodowych oraz sposobami ich rozwijania. Czytelnik znajdzie tu zarówno merytoryczne podstawy zarządzania kompetencjami, jak i konkretne narzędzia...
Zarządzanie komunikacja nowoczesność
Dyskusję dotyczącą optymalizacji efektywności zarządczej współczesnych organizacji cechuje wysoki dynamizm. Teoria i praktyka poszukuje oraz wskazuje rozwiązania, których celem jest umożliwienie sprostania nowym warunkom na zmieniających...
Zarządzanie kosztami przedsiębiorstwa
Książka wyznacza ścieżki rozwoju, inspirując do działań, które przyczynią się do większego zrównoważenia i efektywności gospodarki, odpowiadających na dynamiczne zmiany rynkowe i środowiskowe. Autorka analizuje monitorowanie...
Zarządzanie kryzysowe a logistyka
Monografia stanowi oryginalne i spójne kompendium wiedzy na temat zarządzania kryzysowego i podejmowanych w jego ramach działań logistycznych, bez których ich praktyczny wymiar byłby niemożliwy. Poruszane tematy stanowią szeroki przekrój...
Zarządzanie kryzysowe zintegrowane w.2
W drugim wydaniu zaktualizowano podstawy prawne, przedstawiono zmiany w klastrze podmiotów powołanych do udziału w zarządzaniu kryzysowym (uwzględniono WOT) oraz zmiany w organizacji systemu PRM. W przystępny sposób zarysowane zostały...
Zarządzanie łańcuchem dostaw w ujęciu zintegr.
W monografii zarządzanie łańcuchem dostaw jest przedstawione jako proces stanowiący syntezę wzajemnie dopełniających się, a więc komplementarnych czynności regulacyjnych będących treścią funkcji planowania, organizowania, koordynowania...