SZACH MAT wprowadzająca w tajemnice jednej z najstarszych gier strategicznych, która od podstaw uczy gry w Szachy.
Przeznaczona jest dla dzieci w wieku 5-7 lat a także dla starszych, początkujących graczy. Bajkowa grafika bierek sprawi,
że początkujący gracze chętnie przystąpią do rozwiązywania zadań, których głównym celem jest utrwalenie szchowych zasad.
Gra zawiera karty z zadaniami, które pokazują ruch i bicie poszczególnych bierek. Jak poruszają się piony? Jak poruszają się figury?
Jak zaszachować Króla? Na czym polega wygrana? Tego nauczy nasza gra.
Zdemobilizowany żołnierz, Artur Zawada skazany, na podstawie fałszywych dowodów wychodzi na wolność. Wkrótce ginie jego przyjaciel, a on sam aby przeżyć musi zabijać. Zaniechana wcześniej zemsta staje się koniecznością. Zawada nie...
Rozgrywki w powojennym Berlinie, opowiedziane jak nigdy dotąd przez mistrza powieści historycznej.Na konferencji w Jałcie Berlin został podzielony. Na papierze rozwiązanie to wydawało się pragmatyczne - Stany Zjednoczone, Wielka Brytania,...
Krótka kronika końca sasanidzkiego imperium i wczesnego islamu lub jak bywa czasem nazywana Kronika Chuzistanu jest jednym z najwspanialszych zabytków literatury syryjskiej. Znajdujemy w nim opisy dotyczące niezwykłych wydarzeń, które...
Szach-mat! Tak można byłoby powiedzieć w chwili śmierci jednego z najokrutniejszych władców Europy, Iwana Groźnego. Bezwzględny i apodyktyczny car Rosji zmarł bowiem - jak głosi legenda - podczas partii szachów.Mówi się, że bycie...
To jedna z największych tajemnic świata. Czy społeczeństwo ma prawo ją poznać? Rufin wraz z ojcem i siostrą wiodą monotonne życie w mieście zwanym En Lapu. Metropolia ta jest jedną z nielicznych ocalałych, które cudem egzystują...
Marek Pieczara, pisarz, krytyk, dziennikarz. Autor m.in. trzech książek prozatorskich: Nagła obecność, Wizytówka i Złodzieje życia.Czekolador Dostojewski w szponach nałogu, wizyta w Muzeum Ust, echo, które nie słucha innych, prawda...
Język polski bez problemów. Zabawa i edukacja. Gra planszowa i układanka dla dzieci w wieku 5-8 lat. Gracze poruszają się po planszy w kierunku mety i po drodze rozwiązują zadania - z liter tworzą wyrazy. Przygotowane karty i litery...
SYLABOMANIA połącz sylaby w pary aby powstał wyraz. Dwie gry planszowe dla dzieci w wieku 6-10 lat. Do obrazka należy dopasować odpowiednie sylaby, aby powstała nazwa przedmiotu. Sylabomania kształci umiejętności ważne w nauce czytania i...
Gra planszowa przeznaczona dla 2-5 graczy w wieku od 12-u lat.Wyścig szczurów w Korporacji - to nie przelewki. Aby wspiąć się na sam szczyt wieżowca KORPO S.A. w Mordorze należy uzyskać jak najwięcej punktów Prestiżu. W tym celu gracze...
Na wyrzutnię żeton kładź i skacz !Dżampersy to gra zręcznościowa dla 2-4 graczy w wieku od lat 4 do 104.Wygrywa dżampers, który wrzuci do pudełka więcej żetonów i zdobędzie najwięcej punktów.Instrukcja zawiera sześć różnych...
Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.
W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!
Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.