Budzi się pradawna groza. Na długo przed pojawieniem się ludzi na Ziemi żyły Starsze Istoty. Teraz, w roku 1926, coś zakłóciło ich długi sen. Zaczęły rozszerzać swój mroczny wpływ, wpełzając do ludzkich umysłów i zmuszając do realizacji tajemniczego celu. Kilku odważnych badaczy przeczuwa zbliżającą się katastrofę i wyrusza na Antarktydę, aby odnaleźć źródło zagrożenia. Tylko oni mogą powstrzymać nadciągającą zagładę, więc doprowadzą zadanie do końca albo popadną w obłęd próbując. Rozszerzenie wprowadza dodatkową planszę Antarktydy, surowej krainy, pełnej dziwnych tajemnic i ukrytych niebezpieczeństw. Ośmiu nowych badaczy gotowych jest odkryć prawdziwą przyczynę tajemniczych wydarzeń, nękających świat. Towarzyszyć im będą nowi sprzymierzeńcy, między innymi profesor William Dyer. Dla dobra misji badacze mogą podjąć się specjalnych zadań, dzięki którym zdobędą potężne nagrody. W trakcie wyprawy natrafią na wiele przydatnych przedmiotów, magicznych zaklęć, paskudnych stanów i przerażających spotkań, czekających w Górach Szaleństwa.
ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:
1 Plansza 1 Instrukcja 8 Arkuszy Badaczy 2 Arkusze Przedwiecznych 26 Kart Mitów 48 Karty Spotkań z Obszarów 64 Karty Spotkań Badawczych 6 Kart Spotkań w Innych Światach 6 Kart Spotkań Ekspedycyjnych 24 Karty Spotkań Specjalnych 14 Kart Tajemnic 12 Kart Przygód 6 Kart Preludium 8 Kart Artefaktów 16 Kart Zasobów 32 Karty Stanów 16 Kart Zaklęć 42 Karty Zasobów Unikatowych 4 Karty Opisu Rundy 22 Żetony Potworów 6 Żetonów Wskazówek 8 Żetonów Skupienia 6 Żetonów Bram 1 Żeton Przygody 1 Żeton Tajemnicy 8 Plastikowych Podstawek
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest gra Eldritch Horror: Przedwieczna groza.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki potrzebny jest zestaw podstawowt Eldritch Horror!Kosmiczna koniunkcja zwiastuje zagładę!Zbliżająca się koniunkcja planet może oznaczać koniec wszelkiego życia na Ziemi. Prorocy z dawnych...
W trzeciej edycji Horroru w Arkham gracze znów wcielą się w role badaczy prowadzących śledztwo w dręczonym niepokojami mieście Arkham w stanie Massachusetts, podczas gdy niewyobrażalne zło czaić się będzie na granicy czasu pod cienką...
Nie ma odwrotu to scenariusz 3-B kampanii Sieć snów, śledzący losy badaczy, którzy w ramach Pożeraczy snów pozostali by uporać się z koszmarami trawiącymi świat jawy. Można go rozegrać w trybie samodzielnej rozgrywki lub połączyć z...
Wielu było takich, którzy poszukując ostatecznej prawdy, popełnili straszliwe błędy. Nieudane rytuały odmieniły i zdeformowały ich ciała. Stali się niewolnikami czegoś znacznie potężniejszego od nich, istoty, dla której żadna wiedza...
To rozszerzenie wprowadza 6 nowych badaczy oraz wiele kart graczy oferujących zupełnie nowe możliwości, w tym nowe karty ze słowem kluczowym "Przystosowalny", które mogą być ulepszane według potrzeb gracza. Wspomagaj swoich...
Stańcie w obronie Krain Snów przed zakusami Tkającej w ciemnościach w ramach Tkaczki kosmosu, szóstego i ostatniego Zestawu Mitów należącego do cyklu Pożeraczy snów do gry Horror w Arkham: Gra karciana!Tkaczka kosmosu to scenariusz 4-B...
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Horror w Arkham - Gra karciana. Szczęście i szaleństwo: Kasyno w Monte Carlo wykorzystuje moce pozwalające manipulować prawdopodobieństwem, aby zgromadzić...
Zimne morskie fale roztrzaskują się o wybrzeża Nowej Anglii a gęsta mgła napływa od strony zatoki, spowijając ukryte w zakamarkach ciemności osady rybackie. Mroczne cienie czają się w przybrzeżnych wodach, dziwne światła suną głęboko...
W pełnych przepychu pomieszczeniach Loży Srebrnego Świtu najbardziej wpływowi mieszkańcy Arkham gromadzą się, aby tworzyć biznesowe sojusze, planować pochody i wywierać nacisk na polityków. Potajemnie spotykają się także po to, aby...
Swego czasu w ustronnej wiosce Dunwich jakaś potworna istota siała grozę pośród mieszkańców. Koszmar zakończył się, dopiero gdy trzej profesorowie z Uniwersytetu Miskatonic - dr Armitage, dr Morgan i profesor Rice - przybyli do Dunwich i...
Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.
W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!
Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.