Magiczne historie wprawią was w zachwyt. Nieważne, czy to jednorożce puszczające bąki w kształcie tęczy, pachnące watą cukrową, zakonserwowani rycerze, bohaterscy pogromcy smoków, przeklęte mumie, wypędzone elfy czy pomieszane eliksiry. W tych opowieściach dzieją się magiczne i często absurdalne rzeczy, których tajemnice możecie odkryć tylko poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie. Magiczne historie można rozwiązywać z dowolną liczbą graczy. Celem gry jest odgadnięcie przebiegu wydarzeń na podstawie krótkiego tekstu zagadki - czyli tego, jak doszło do sytuacji opisanej na odwrocie karty. Liczba gwiazdek w prawym dolnym rogu każdej karty, wskazuje poziom trudności. Czas potrzebny na rozwiązanie zagadki to około 2-20 min. na jedną historię. Kuriozalne. Podchwytliwe. Kreatywne. Takie są Czarne historie Junior!
ZAWARTOŚĆ: 50 kart, instrukcja.
Gustaw Rajmus odświeża gatunek opowieści niesamowitej, nasycając go popkulturowym, literackim i filozoficznym klimatem właściwym pokoleniu milenialsów, a więc ludzi urodzonych jakieś czterdzieści lat temu. Dodajmy do tego duszną...
Życie w porąbanej rodzinie, to nie jest bułka z masłem. To solidny orzech do zgryzienia, szczególnie, gdy fatalnym zrządzeniem losu takich orzechów jest więcej niż jeden. Tak sprawę widzi dziesięcioletni Jacek Karski, który z mamą...
Avenir Scratch to zupełnie nowe podejście do prac ręcznych. Wyjątkowy arkusz, na którym tworzy się poprzez zdrapywanie warstwy wierzchniej, by odsłonić wielobarwną warstwę spodnią. Zabawka kreatywna najwyższych lotów, pozwalająca nie...
Przy kominku... mig-mig, migają dobre serduszka, szsz... szsz... ktoś szepcze bajkę do uszka. A za oknem... wzium, złote sanie rozpędzone, szast-prast, gnają szybko w naszą stronę! Co porabia Rudolf za oknem Helenki i Hani? Kogo otuli...
Niewielkie miasteczko Zephyr w Alabamie, lata 60. XX wieku. Pewnego marcowego ranka jedenastoletni Cory Mackenson oraz jego ojciec są świadkami tajemniczego wypadku: w głąb jeziora stacza się samochód ze zmasakrowanymi zwłokami mężczyzny....
Avenir Scratch to zupełnie nowe podejście do prac ręcznych. Wyjątkowy arkusz, na którym tworzy się poprzez zdrapywanie warstwy wierzchniej, by odsłonić wielobarwną warstwę spodnią. Zabawka kreatywna najwyższych lotów, pozwalająca nie...
Niniejsza książka to zbiór krótkich opowiastek o ludziach i zwierzątkach żyjących na wsi. Każdą stronę zdobią malownicze ilustracje, z których spoglądają sympatyczne stworzenia. Konie, krówki czy świnki przekażą w swych...
Seria Widzę, myślę, rysuję to zbiór sześciu książeczek aktywizujących zawierających zadania kształcące spostrzegawczość, logiczne myślenie, proste umiejętności matematyczne oraz doskonalące układ ręka-oko. Wszystkie te...
Mix wzorów, towar wysyłany losowo.Magiczna Tablica Do Rysowania. Tablica, na której można rysować, pisać literki i cyferki. To wspaniała zabawka dla wszystkich dzieci. Aby wymazać zawartość, należy wysunąć wkład z tekturowej ramki. W...
Avenir Scratch to zupełnie nowe podejście do prac ręcznych. Wyjątkowy arkusz, na którym tworzy się poprzez zdrapywanie warstwy wierzchniej, by odsłonić wielobarwną warstwę spodnią. Zabawka kreatywna najwyższych lotów, ...
Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.
W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!
Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.