Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.
Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.
Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne...
Komentarz zawiera szczegółowe omówienie zupełnie nowych regulacji aktu o usługach cyfrowych, których głównym celem jest: zwalczanie nielegalnych treści w internecie, zapewnienie odpowiedzialności platform za ich algorytmy oraz ...
Komentarz zawiera najbardziej kompleksowe na rynku opracowanie i wyjaśnienie regulacji aktu o usługach cyfrowych, ze wskazaniem kierunków wykładni, ułatwiających wdrożenie przepisów przez podmioty zobowiązane, przed wszystkim oferujących...
Kathleen (Kathy) Staudt (doktor University of Wisconsin, 1976) jest emerytowanym wykładowcą z University of Texas w El Paso (UTEP). W latach 19772017 prowadziła kursy z pogranicza nauk dotyczących demokracji i zaangażowania obywatelskiego,...
Podręcznik opisujący projektowanie układów cyfrowych. Podano podstawy klasycznych metod projektowania prostych układów logicznych, sposoby projektowania złożonych układów w strukturach mikroprogramowalnych, z wykorzystaniem systemów...
Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca! UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich...
(red.) Kazimierz Wolny-Zmorzyński - Gatunki dziennikarskie w erze cyfryzacji. Teoria, etyka, prawo, praktyka
W monografii przedstawione zostały teoretyczne i praktyczne aspekty prowadzenia rywalizacji strategicznej oraz jej implikacje dla bezpieczeństwa międzynarodowego. Określono również zależności występujące pomiędzy rywalizacją...
Praca platformowa to forma zatrudnienia, w ramach której organizacje lub osoby używają platformy internetowej, aby dotrzeć do innych organizacji lub osób w celu wykonania konkretnych usług w zamian za opłatę. Większość osób pracujących...
Współczesne bezpieczeństwo jest przestrzenią rozciągającą się między dwiema płaszczyznami: wiedzą (informacją) i władzą (rządzeniem). Patrząc z tej perspektywy, otrzymujemy bogaty, różnorodny, choć niewolny od paradoksów i...
Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.
W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!
Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.