Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Realizacja usług w recepcji.Kwal.HGT.06./2
Realizacja usług w recepcji.Kwal.HGT.06./2

Realizacja usług w recepcji.Kwal.HGT.06./2

Barbara Cymańska-Garbowska
Danuta Witrykus
Grze

Wydawca: WSIP
EAN: 9788302190629
Strony: 240
Data wydania: 2020
cena: 72,30 zł
do koszyka
wysyłamy w terminie od 1 do 3 dni
Przesyłka już od 7,99 zł
jeżeli planujesz zakup tego produktu w przyszłości > dodaj do schowka
> poleć znajomemu

Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.
Zawiera informacje dotyczące procedury przyjęcia i wykwaterowania gości, w tym zasady rejestracji gości, przydziałów pokoi, prowadzenia dokumentacji hotelowej.
Ułatwia zrozumienie kwestii związanych ze świadczeniem gościom usług przez pracowników recepcji, m.in.: pomoc w przenoszeniu bagażu, budzenie, przekazywanie wiadomości i korespondencji, udzielanie informacji, obsługa gości specjalnych.
Sprawia, że przyszły technik hotelarstwa pozna rodzaje cen usług hotelarskich
i stosowane rabaty, formy płatności w sprzedaży usług hotelarskich i zasady prowadzenia rachunku hotelowego gości.
Wzbogacenie podręcznika w liczne fotografie, ilustracje i tabele pomaga uczniowi zrozumieć przedstawioną teorię.

Inne książki autora Barbara Cymańska-Garbowska:
Podobne tytuły
Realizacja usług w recepcji.Kwal.HGT.06./1

Realizacja usług w recepcji.Kwal.HGT.06./1

Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.Zawiera informacje dotyczące bhp w recepcji hotelowej, potrzeb gości i ich oczekiwań, etyki, kultury i savoir-vivre'u pracowników recepcji. Sprawia, że przyszły...

cena: 72,30 zł
do koszyka
Realizacja usług w recepcji cz.2

Realizacja usług w recepcji cz.2

"Realizacja usług w recepcji" jest wydanym w dwóch częściach podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia...

cena: 35,00  33,63 zł
do koszyka
Realizacja usług w recepcji cz.1

Realizacja usług w recepcji cz.1

"Realizacja usług w recepcji" jest wydanym w dwóch częściach podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia...

cena: 38,00  36,52 zł
do koszyka
Zbiór zadań Realizacja usług w recepcji HGT.06

Zbiór zadań Realizacja usług w recepcji HGT.06

Zbiór zadań przeznaczony dla uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa z zakresu kwalifikacji HGT.06 (Realizacja usług w recepcji).Publikacja uzupełnia podręczniki z zakresu realizacji usług w recepcji. Zawiera zadania...

cena: 60,70 zł
do koszyka
Pracownia hotelarska. Dział. recepcji. Kwal.T.11

Pracownia hotelarska. Dział. recepcji. Kwal.T.11

Publikacja przeznaczona do kształcenia praktycznego w zawodzie technik hotelarstwa realizująca treści z zakresu kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji), do wykorzystania podczas zajęć w pracowniach.Nieoceniona pomoc w...

cena: 67,80 zł
do koszyka
Testy kwalifikacja HG.06 Realizacja usług w...

Testy kwalifikacja HG.06 Realizacja usług w...

Zbiór zadań testowych i praktycznych przygotowujących do egzaminu; kwalifikacja HGT.06. Realizacja usług w recepcji, typ szkoły: technikum.Zbiór zawiera sześć zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację HGT.06....

cena: 27,00  26,69 zł
do koszyka
Organizowanie usług kelner. Kwal. T.10 ćw REA-WSiP

Organizowanie usług kelner. Kwal. T.10 ćw REA-WSiP

Publikacja zawiera zadania i ćwiczenia skorelowane z podręcznikiem Usługi kelnerskie, których zadaniem jest usystematyzowanie i utrwalenie wiedzy i umiejętności wchodzących w skład kwalifikacji T. 10 (Organizowanie usług...

cena: 52,60 zł
do koszyka
Prowadz. sprzed. prod. i usług rekl. Kwal. A.26.2

Prowadz. sprzed. prod. i usług rekl. Kwal. A.26.2

W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat tworzenia i aktualizacji bazy danych o klientach, identyfikacji typów klientów, prowadzenia rozmowy sprzedażowej, przedstawiania oferty sprzedaży produktów i usług reklamowych. Podkreślono...

cena: 49,80  48,47 zł
do koszyka
Hotelarstwo cz. III Działalność recepcji FORMAT-AB

Hotelarstwo cz. III Działalność recepcji FORMAT-AB

Podręcznik do nowej podstawy programowej przeznaczony do nauki zawodu technik hotelarstwa. Dopuszczony do użytku szkolnego. Rok dopuszczenia MEN: 2014.  

cena: 38,00  36,52 zł
do koszyka
Działalność recepcji Podr. cz.1 Hotelarstwo t. III

Działalność recepcji Podr. cz.1 Hotelarstwo t. III

Podręcznik realizuje treści nowej podstawy programowej. Jest przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia zagadnienia dotyczące schematu...

cena: 60,70 zł
do koszyka
więcej...

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>