Książka stanowi wprowadzenie do najważniejszych zagadnień i dyskusji, które mają wpływ na kształt dopiero powstającej dyscypliny badań nad grami. Autorzy analizują gry komputerowe w kontekście kulturoznawstwa i studiów nad mediami jako najpopularniejszą współczesną formę produkcji i konsumpcji nowych mediów.
Książka Bezpieczeństwo sieci komputerowych - Praktyczne przykłady i ćwiczenia w symulatorze Cisco Packet Tracer, kierowana jest do szerokiego grona osób chcących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu bezpiecznego wykorzystania sieci...
Książka Podstawy sieci dla technika i studenta - Część 1 to kompletny zasób wiedzy w ujęciu teoretycznym jak i praktycznym, poświęcony sieciom komputerowym. Autor przystępnym językiem oprócz zarysu historycznego przedstawił media i...
Książka ma na celu wprowadzenie czytelnika w tematykę modelowania komputerowego oraz przeprowadzania symulacji pracy systemów energetycznych z wykorzystaniem oprogramowania Ebsilon Professional firmy Steag. W publikacji znalazło się miejsce...
Publikacja przeznaczona do praktycznej nauki zawodu technik informatyk i technik teleinformatyk w zakresie kwalifikacji E.13 (Projektowanie lokalnych sieci komputerowych i administrowanie sieciami). Została opracowana z myślą o wykorzystaniu...
ROZWIĄZANIA ZADAŃ Z SIECI KOMPUTEROWYCH jest uzupełnieniem książki pt. ZBIÓR ZADAŃ Z SIECI KOMPUTEROWYCH. Stanowi ona kompletny zestaw rozwiązań zagadnień problemowych przedstawionych w powiązanej pozycji. Wśród rozwiązań...
W książce kompleksowo omówiono problematykę ochrony programów komputerowych w prawie autorskim na płaszczyźnie polskiej, unijnej i międzynarodowej. Przedstawiono te zagadnienia, które różnią się od ogólnych zasad prawa autorskiego,...
ZBIÓR ZADAŃ Z SIECI KOMPUTEROWYCH, to bogaty zasób zadań oraz ćwiczeń laboratoryjnych. Dzięki niemu można samodzielnie lub pod kontrolą nauczyciela/wykładowcy, wykonać i zasymulować wiele zagadnień sieciowych na podstawie gotowych...
Spojrzenie na kształtowanie się pojęcia kultury na przestrzeni dziejów, z odniesieniem do terminu cywilizacji, do tego postawienie w centrum tych rozważań człowieka, i to w roli podwójnej - jako twórcę i odbiorcę tych zjawisk, wydaje się...
"15 GIER" oto zabawa dla całej rodziny, dużych i małych. Wspaniała rozrywka bawiąca całe pokolenia. Poznaj najpopularniejsze gry świata! Zestaw zawiera: plansza - 1szt, pionki do gry - 16szt, kostka do gry - 1szt, domino - 28szt, karty...
"25 GIER" oto zabawa dla całej rodziny, dla dużych i małych. Wspaniała rozrywka bawiąca całe pokolenia. Nie czekaj poznaj te najciekawsze gry świata. Zestaw zawiera: plansze - 1szt, pionki - 16szt, karty do gry - 54szt, kości do gry - 6szt,...
Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.
W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!
Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.