Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Twitter. Sukces komunikacji w 140 znakach
Twitter. Sukces komunikacji w 140 znakach

rabat
63%

Twitter. Sukces komunikacji w 140 znakach

Eryk Mistewicz

EAN: 9788324678990
Strony: 200, Format: 14x20,8 cm
Data wydania: 2014
cena: 34,90  12,98 zł
powiadom mnie, kiedy pozycja pojawi się w sprzedaży
Przesyłka już od 7,99 zł
jeżeli planujesz zakup tego produktu w przyszłości > dodaj do schowka
> poleć znajomemu

Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli promocji, marketingu i PR wokół jak wciąż przekonuje Eryk Mistewicz produktu ze świata nowych mediów.
Gdy zaczynałem mówić o Twitterze, budziło to często pełen politowania uśmiech 140 znaków I cała litania, dlaczego ten produkt nie ma najmniejszego sensu, dlaczego się nie przyjmie, dlaczego jest słaby, zły, niepotrzebny. Później zapadła cisza. A potem nagle okazało się, że Twitter stał się najważniejszym narzędziem szybkiej informacji, opinii, narzucania historii, generowania narracji. Bez Twittera nie potrafią już obejść się politycy, co wkurza dziennikarzy, którzy przestają być niezbędni jako pośrednicy. Ale oni sami nie potrafią się od niego odciąć. Twitter wszedł do firm, komunikacji marketingowej, staje się jednym z głównych narzędzi w działach PR. Twitter zmienił sposób komunikacji, a strategie jego zastosowania, które rekomenduję, wskazują najlepiej kierunek rozwoju nowych mediów. I o tym jest ta książka.
Ta książka to jednak nie tylko opowieść o Twitterze, ale i o świecie nowych mediów tak jak definiuje ten świat jej autor.
Eryk Mistewicz buduje efektywne strategie marketingowe i komunikacyjne dla firm, instytucji i organizacji a także liderów opinii. Zdobywca Polskiego Pulitzera, najważniejszej nagrody świata dziennikarskiego (1995), w 2001 r. przeszedł do PR, budując strategie komunikacyjne dla wchodzącego do Polski biznesu francuskiego, brytyjskiego i włoskiego, a także dla firm polskich. Zajął się równiez marketingiem politycznym. Współtworzy marki firm, miast i ludzi. Poszukuje i propaguje najbardziej efektywne formy zarządzania w marketingu i PR. Jest szefem kwartalnika opinii Nowe Media, stale współpracuje też m.in. z polską edycją Forbesa i francuskim L'Atlantico. Jego analizy i opinie możemy znaleźć w Le Monde, "L''Opinion", Financial Times, Rzeczpospolitej. Wcześniej wydał w Helionie Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają. www.ErykMistewicz.pl

Inne książki autora Eryk Mistewicz:
Podobne tytuły
Customer Encounters on Twitter

Customer Encounters on Twitter

The book presents a discussion of the selected properties of customer encounters conducted on brand profiles on Twitter. The first part of the book discusses social media and their use in corporate communication, with a particular consideration of...

cena: 39,90  34,58 zł
do koszyka
Wiersze o znakach zodiaku

Wiersze o znakach zodiaku

"Wiersze o znakach zodiaku" to typowa książka przeznaczona na prezent. Zawiera wierszowane horoskopy dla par spod różnych znaków zodiaku. Całość okraszona sporą dawką humoru i tym charakterystycznym "iskrzeniem" płci. Okładka nie pozwala...

cena: 38,99  33,59 zł
do koszyka
Gry w komunikacji

Gry w komunikacji

Tom 30. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Grywalizacja czy democratainment to funkcjonujące od niedawna pojęcia dotyczące zastosowania mechanizmu gier i zabawy w...

cena: 39,00  37,13 zł
do koszyka
Badanie komunikacji vol. 2

Badanie komunikacji vol. 2

W tomie tym udało się zgromadzić teksty ukazujące dość szeroki zakres badań komunikacji, skupiających się na trzech obszarach roboczych. Pierwszy z nich to obszar normalności oraz skalowań. Drugi koncentruje się na medialnym wymiarze...

cena: 44,00  37,25 zł
do koszyka
ABC psychologii komunikacji

ABC psychologii komunikacji

Zadbaj o dobre relacje w codziennym życiuPragniemy, by nasze znajomości były wartościowe - zarówno w pracy, jak i prywatnie. Zależy nam na kontaktach pełnych przyjaźni i zaufania. A jednak bardzo często mierzymy się z sytuacjami takimi...

cena: 24,90  17,90 zł
do koszyka
Maszyna do komunikacji

Maszyna do komunikacji

Książka poświęcona zagadnieniom związanym z ideą nowej (bądź funkcjonalnej) typografii. Antologia badająca źródła, mechanizmy i rezultaty zainteresowania artystów awangardowych projektowaniem graficznym.Zmiana pola widzenia. Druk...

cena: 70,00  39,93 zł
do koszyka
Motywuj do komunikacji! w.2

Motywuj do komunikacji! w.2

Niniejsza książka przeznaczona jest dla czytelników w wieku od roku do stu lat! Podczas jej tworzenia miałyśmy na uwadze przede wszystkim rodziców i opiekunów dzieci z autyzmem. Jednak prezentowane gry i ćwiczenia mogą się okazać...

cena: 29,50  23,38 zł
do koszyka
Przestrzenie komunikacji

Przestrzenie komunikacji

Oddajemy w Państwa ręce tom Przestrzenie komunikacji: czwarty z serii Obrazowanie w komunikacji. Tom nawiązujący do poprzednich, ale jednocześnie wyjątkowy dedykowany Profesor Jolancie Antas gromadzi teksty bardzo różnorodne. Wynika to...

cena: 50,00  46,87 zł
do koszyka
Nadzwyczajny sukces

Nadzwyczajny sukces

Oto książka zawierająca proste techniki i strategie pomagające spełnić marzenia.Czy istnieją ludzie, którzy mimo trudnej przeszłości odnieśli sukces, zostali milionerami albo wielkimi przywódcami politycznymi? Oczywiście. Ich sekretem...

cena: 34,99  34,56 zł
do koszyka
Odważ się na sukces

Odważ się na sukces

Co o Rubenie Gonzalezie i jego książce mówią inni ludzie sukcesu:Przygoda, determinacja, niebezpieczeństwo, wytrwałość - to niewiarygodna historia sukcesu! Ruben Gonzalez osiągnął to, co udaje się nielicznym - zapanował nad swoją...

cena: 56,99  48,34 zł
do koszyka
więcej...

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>