Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu

rabat
23%

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu

Eric Worre

EAN: 9788324685462
Strony: 120, Format: 14x20,8 cm
Data wydania: 2014
cena: 29,00  22,47 zł
powiadom mnie, kiedy pozycja pojawi się w sprzedaży
Przesyłka już od 7,99 zł
jeżeli planujesz zakup tego produktu w przyszłości > dodaj do schowka
> poleć znajomemu

Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci.Konsumenci coraz skuteczniej uodparniają się na reklamę telewizyjną, przestają zauważać billboardy i z irytacją wyłączają wyskakujące reklamy internetowe. Współcześni specjaliści ds. marketingu muszą się nieźle nagimnastykować, by wymyślić taki przekaz, który dotrze do ich grupy docelowej. A tymczasem w rzeczywistym świecie najlepiej sprawdza się to, co na portalach społecznościowych - bezpośredni kontakt z klientem. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na marketing sieciowy, ponieważ doskonale wpasowuje się on w obecną sytuację rynkową. Marketing szeptany działa sprawniej niż jakakolwiek inna forma promocji. Jeszcze się zastanawiasz? Nie trać czasu, tylko zostań marketerem sieciowym, zarządzaj samodzielnie swoim czasem i zarabiaj. Zysk czystszy już nie będzie!

Inne książki autora Eric Worre:
Podobne tytuły
Bądź! Osiem prostych kroków prowadzących cię do...

Bądź! Osiem prostych kroków prowadzących cię do...

Odkrywaj twoje możliwości! Ta książka, zaprojektowana w wyjątkowy sposób, pozwoli ci, czytelniczko i czytelniku, wyznaczyć plany na przyszłość poprzez proste, ale pełne mocy działania. Dzięki tym działaniom, przez lata doskonalonym i...

cena: 39,00  29,88 zł
do koszyka
Nirvana. Bądź jaki bądź
cena: 19,90  15,65 zł
do koszyka
Ciemna strona marketingu

Ciemna strona marketingu

Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieniu przedsiębiorstw na zaspokajanie potrzeb...

cena: 109,90  78,90 zł
do koszyka
Biblia content marketingu

Biblia content marketingu

Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy - jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są...

cena: 49,90  33,97 zł
do koszyka
Podstawy marketingu. Kwalifikacja PGF.07.

Podstawy marketingu. Kwalifikacja PGF.07.

Podręcznik obejmuje sześć rozdziałów. W książce wyjaśniono zagadnienia rynku, marketingu i marketingu-mix, ceny, dystrybucji oraz promocji marketingowej, a także zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Przedstawiono również...

cena: 39,00  38,57 zł
do koszyka
Którędy do mistrzostwa?

Którędy do mistrzostwa?

Nie ma uniwersalnej drogi do mistrzostwa wsporcie. Nikt nie wie na pewno, jak zostać mistrzem. Istnieją jednak osoby, które pomagają zawodnikom poznać ich możliwości, ograniczeniaipotrzeby oraz obrać odpowiedni kierunek. Ta książka to...

cena: 119,00  88,54 zł
do koszyka
Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu

Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu

Rewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje - dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów online i offline umożliwia lepszą komunikację z klientami i opracowanie dla nich odpowiedniej...

cena: 39,90  34,37 zł
do koszyka
Polityka miejska w marketingu prezydentów...

Polityka miejska w marketingu prezydentów...

Celem monografii jest analiza zależności pomiędzy polityką miejską a aktywnością marketingową prezydentów czterech największych miast Dolnego Śląska, która przypada na okres samorządowej rywalizacji o władzę. Przyjęcie założenia,...

cena: 56,00  48,33 zł
do koszyka
Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

Iwona Lupa trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych...

cena: 78,00 zł
do koszyka
Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu

Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu

Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze jest zachęcające z uwagi na jak...

cena: 44,90  27,84 zł
do koszyka
więcej...

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>