Kobiety potrafią doskonale sobie radzić w sferze biznesu. Wciąż jednak istnieją obszary funkcjonowania, w których wiele z nich poszukuje wzorca, działając metodą prób i błędów lub kierując się stereotypami społecznymi, co w efekcie prowadzi do osłabienia ich pozycji w organizacji. Książka zawiera wiele wartościowych, praktycznych wskazówek, które pomogą kobietom budować swoją pozycję i autorytet w dzisiejszej biznesowej rzeczywistości, doskonalić umiejętność kierowania zespołem i motywowania pracowników, rozwijać umiejętności komunikacyjne i świadomie budować swój wizerunek. Cenną inspiracją dla nich może się okazać także sześć wywiadów z niezwykłymi kobietami, które przebyły własną drogę w sferze biznesu sześć porywających historii zwieńczonych happy endem. Nie każda z bohaterek tych rozmów wiedziała od razu, że biznes to jej przeznaczenie, ale każda bez wahania oddała się swojej pasji. Wszystkie odniosły sukces, choć dla każdej z nich ten sukces co innego znaczy.
Toms jest pisarzem.Desperacko czeka na wydanie swojej pierwszej książki. Na razie poci się nad scenariuszem komiksu dla przyjaciela. Elsa, jego żona, jest malarką. Za sukces uważa bycie częścią lokalnego świata sztuki oraz udział w jego...
UCZCIWOŚĆ SIĘ OPŁACA! NIE MUSISZ OSZUKIWAĆ, ABY WYGRAĆ. Etyka w biznesie to jeden z najistotniejszych problemów, przed jakim i obecnie staje świat. Dwóch wybitnych, najlepiej sprzedających się autorów, Kenneth Blanchard i Norman Vincent...
Tysiące wskazó,wek wartych miliony złotych! 83 autoró,w (ekspertó,w w swoich dziedzinach), 159 rozdziałó,w, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 &ndash, prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie!...
To niesamowite, że wszystko, co zaczynamy robić, ma swoje źródło w naszej głowie. Człowiek, aby tworzyć nowe rzeczy, potrzebuje inspiracji, pomysłów, ale także odpowiedniego podejścia i sposobu myślenia. Jeśli tak jest, czym zatem jest...
Jedną z najważniejszych umiejętności pozwalających odnieść sukces w pracy zawodowej jest ta dotycząca budowania odpowiednich relacji zawodowych. To, jak je będziemy budować, jaką świadomość o nich będziemy mieli i jak będziemy z nich...
Społeczna odpowiedzialność biznesu jest koncepcją coraz szerzej wdrażaną w zarządzaniu firmami. Ogólnie polega ona na połączeniu działań mających budować przewagę konkurencyjną z podejmowaniem inicjatyw korzystnych dla otoczenia...
Opiniowana monografia (praca) powstała w wyniku teoretycznych i empirycznych pogłębionych badań własnych Autorów, ich wiedzy oraz bogatych doświadczeń projektowych, eksperckich i wdrożeniowych. Miały one decydujący wpływ na charakter...
Co jest miarą powodzenia firmy? Rozpoznawalność marki, innowacyjność produktu, liczba wywiadów, których jej właściciel udzielił mediom branżowym? A może po prostu pieniądze, jakie dzięki niej zarabia?Nie łudźmy się. Biznesu nie...
Narysuj własną mapę sukcesu!Rysunek jako forma komunikacji towarzyszy ludzkości od 40 tysięcy lat a może nawet i dłużej. To najstarsze i najdoskonalsze źródło wiedzy o życiu ludzi w epoce kamienia, a także we wszystkich późniejszych...
Informowanie niefinansowe zajmuje ważne miejsce w strategii komunikacyjnej przedsiębiorstwa. Elementem tej sprawozdawczości jest model biznesu, ujawniany w Polsce przez niektóre przedsiębiorstwa obligatoryjnie. Model biznesu stanowi w pewien...
Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.
W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!
Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.