Czego nie nauczyłem się na studiach biznesowych nie jest kolejnym podręcznikiem na temat zarządzania strategicznego. Nie jest to też tylko zbiór narzędzi potrzebnych w zarządzaniu. Trzymasz w ręku interesującą, niepowtarzalną i realistyczną... powieść biznesową. Jest to opowieść o świeżo upieczonym absolwencie MBA zatrudnionym w firmie konsultingowej przy opracowywaniu strategicznej decyzji w globalnej korporacji.
Nasz bohater poznaje istotę zarządzania od środka, z wszystkimi jego wadami i zaletami. Takie przedstawienie tematu pozwala czytelnikowi na poznanie nie tylko praktycznego zastosowania najnowocześniejszych narzędzi potrzebnych przy tworzeniu i realizowaniu strategii, lecz także korporacyjnych niuansów relacji międzyludzkich. Atutem książki jest przedstawienie sposobów efektywnego działania w złożonym otoczeniu przedsiębiorstwa.
Książka jest adresowana do:
- menedżerów, którzy mają zmierzyć się z opracowaniem i wdrożeniem nawet najbardziej złożonej strategii,
- studentów zarządzania chcących dowiedzieć się, jak podręcznikowa wiedza przekłada się na realia biznesowe,
- czytelników zainteresowanych tym, jak w firmach podejmowane są decyzje strategiczne.
Bestseller "New York Timesa"Kiedy w 2005 roku został dyrektorem zarządzającym The Walt Disney Company, firma przeżywała trudny okres. Rywalizacja była zacięta bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, a technika jeszcze nigdy nie...
Przedmiotowa publikacja obejmuje refleksje o pracy naukowej prof. dr. hab. Tomasza G. Grosse oraz 15 pakietów warsztatowych składających się ze wstępnej propozycji rozwiązania problemu badawczego (doktoratu/habilitacji), uwagi profesorskich...
Celem niniejszej publikacji jest zaprezentowanie doświadczeń oraz refleksji zarówno osób, które zajmują się nauczaniem na uniwersytetach, jak i praktyków, którzy oczekują konkretnych rozwiązań. Obecnie na uniwersytetach widać, że wiele...
A jednak! Karta kredytowa, wypożyczalnia samochodów, leasing kserokopiarek czy Google AdWords odważne rozwiązania, których na początku nikt nie rozumiał i nie wróżył im wielkiego sukcesu Powiedzieć, że dziś mają się świetnie, to za...
Uważaj! Najpierw zgromadź dane, a dopiero potem wprowadzaj swój pomysł w życie. Choćby w teorii wydawał się najlepszy, najpierw rzetelnie go przetestuj!Praktyczny przewodnik - od pomysłu do sprawdzonej koncepcji biznesowejSpecjalnie dla...
Organizacja spotkań biznesowych i konferencji to podręcznik przeznaczony dla uczniów szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa w zakresie dodatkowych umiejętności zawodowych jako rozszerzenie programu kształcenia w tym zawodzie,...
Postaw na pewne podstawy biznesu w niepewnych czasach Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo...
Wydanie 2 rozszerzoneZrozumieć, by zwyciężyć Standard lub notacja BPMN (od ang. Business Process Model and Notation) jest obecnie najpopularniejszym narzędziem do specyfikowania procesów biznesowych. Na podstawie obserwacji trendów w...
"Nie wierzę w Boga, ale odczuwam Jego brak".Jeśli strach przed śmiercią jest "najbardziej racjonalną rzeczą na świecie", to jak sobie z nim radzić?Autor rozważa argumenty za Bogiem i przeciw Bogu. Sięga do szuflady z...
Pełna uroku, podnosząca na duchu opowieść o poszukiwaniu radości w obliczu tragedii. Bije z niej kojące ciepło.KirkusPowieść Katherine Center pokazuje, jak cieszyć się życiem mimo przeciwności losu. Jest prawdziwym zastrzykiem...
Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.
W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!
Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.