Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Twoja firma w social mediach w.2
Twoja firma w social mediach w.2

rabat
23%

Twoja firma w social mediach w.2

Marcin Żukowski

EAN: 9788328342248
Strony: 252, Format: 14x20,8 cm
Data wydania: 2018
cena: 39,90  30,92 zł
powiadom mnie, kiedy pozycja pojawi się w sprzedaży
Przesyłka już od 7,99 zł
jeżeli planujesz zakup tego produktu w przyszłości > dodaj do schowka
> poleć znajomemu

Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji. Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy. Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję. O autorze Marcin Żukowski cyfrowy tubylec, account manager w agencji interaktywnej Mint Media, gdzie opiekuje się kluczowymi klientami. Aktywny działacz IAB Polska, autor artykułów branżowych. Występuje na konferencjach i szkoleniach. Wykłada na Uczelni Łazarskiego. Założył fundację Cyfrowi Tubylcy. Przez pięć lat prowadził Stowarzyszenie MłodaRP, aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Pisze, komentuje i doradza w zakresie e-marketingu mediom, firmom i instytucjom. "Nazywam siebie cyfrowym tubylcem, a więc gościem, który żyje w symbiozie z nowymi mediami i technologiami. Staram się utrzymywać równowagę w tym cyfrowym świecie. Na co dzień zajmuję się marketingiem internetowym, szczególnie mediami społecznościowymi. Doradzam firmom i instytucjom. Regularnie prowadzę szkolenia, a także jestem konsultantem w projektach marketingowych. Jestem wykładowcą Uczelni Łazarskiego. Mam za sobą kilka lat pracy w agencji interaktywnej i współpracę z dużymi markami m.in. PKO Bankiem Polskim, Unilever, Medicover czy Maspex. Jestem autorem dwóch bestsellerów Twoja firma w social mediach oraz Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Przez pięć lat prowadziłem Stowarzyszenie MłodaRP aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Piszę, komentuję i doradzam w zakresie marketingu i komunikacji mediom, firmom i instytucjom.

Inne książki autora Marcin Żukowski:
Podobne tytuły
Twoja firma w social mediach

Twoja firma w social mediach

woja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i...

cena: 59,00  40,17 zł
do koszyka
Ty w social mediach

Ty w social mediach

Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe...

cena: 54,90  37,38 zł
do koszyka
Strategia komunikacji w social mediach

Strategia komunikacji w social mediach

Zostań biznesową gwiazdą social mediówOdkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla...

cena: 59,00  40,17 zł
do koszyka
Wideotwórca. Jak tworzyć filmy w social mediach

Wideotwórca. Jak tworzyć filmy w social mediach

Wideotwórca. Jak tworzyć filmy w social mediach Kamera, akcja, cięcie i... publikacja na YouTubie, Instagramie, TikToku W social mediach autentyczność to potęga ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie....

cena: 59,00  40,17 zł
do koszyka
The technical and social princliples of...

The technical and social princliples of...

The technical and social princliples of innovative space design for people with disabilities including the air quality analysis - Łukasz Ścisło, Nina Szczepanik-Ścisło

cena: 69,00 zł
do koszyka
Zrozumieć social media

Zrozumieć social media

Facebook na kozetce.Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych...

cena: 49,00  33,36 zł
do koszyka
Firma

Firma

Szpiedzy są wszędzie Roman, weteran kontrwywiadu, czuje się wypalony oraz śmiertelnie znużony swoją pracą. Kiedy jednak dostaje do prowadzenia nową sprawę i wpada na trop zagadkowej operacji na terenie Polski, ponownie ożywa w nim chęć...

cena: 44,99  29,45 zł
do koszyka
Socio-Pedagogical Contexts of Social...

Socio-Pedagogical Contexts of Social...

The interest in the social context of protective, educational and didactic processes has very long tradition in the area of pedagogy, reaching back to times preceding the very emergence of this field of science. It is reflected both in the...

cena: 33,60  32,16 zł
do koszyka
Cultural, Social and Political Dimensions...

Cultural, Social and Political Dimensions...

The Asia and Pacific Library book series is a unique initiative that promotes the most interesing works on Asian Studies by Polish and foreign authors. It deeply corresponds with the business strategy of Adam MarszałekPublishing House, the...

cena: 37,35  32,24 zł
do koszyka
Strategiczne podejście do działania w social med.

Strategiczne podejście do działania w social med.

Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... ...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych,...

cena: 49,00  33,36 zł
do koszyka
więcej...

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>