Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI
Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych
Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego
Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych!
Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać - ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą Ci znaleźć klientów, dotrzeć do nich i zaangażować ich w sposób, który przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i Twojego sukcesu.
W książce:
Wykorzystanie psychologii wyboru
Opanowanie narzędzi i taktyk internetowych
Budowanie marki rozwijającej się w sposób zrównoważony
Opracowanie precyzyjnej strategii cenowej i dystrybucyjnej
Zarządzanie danymi i stosowanie ich do personalizacji oferty
Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Odkryj korzyści za sprawą smartfona lub laptopa Zarabiaj pieniądze poprzez udostępnianie linków Przekształć swoje zainteresowania online w źródło dużych dochodówZarabiaj pieniądze,...
NLP może wzbogacić Twoje życie! Programowanie neurolingwistyczne pozwala zrozumieć, co naprawdę motywuje nas do działania, jak myślimy, jak czujemy i jak rozumiemy to, co zachodzi wokół nas. Ta książka przystępnie wyjaśnia podstawy...
Poznaj świat marek luksusowych i premium!Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się grupa...
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich...
Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę.Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów, nie...
Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje.Marketing smaku jest książką, która w przystępny...
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W...
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich ...
Książka stanowi pierwszą systematyczną próbę analizy polskiego rynku komunikacji marketingowej z wykorzystaniem narzędzi symbolicznej teorii organizacji. Kieruje ona uwagę na socjokulturowy, dynamiczny kontekst funkcjonowania marek, nie...
W podręczniku Autorka, prof. Elżbieta Duliniec, omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się przede wszystkim na takich zagadnieniach,...
Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.
W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!
Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.