Stwórz samoczynną maszynę marketingową!
Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom
Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy
komunikat
Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt
skali
Kim, u diabła, jest growth hacker?
To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej
książki. Nurtowało ono też jej autora, gdy po raz pierwszy zetknął się z tym
terminem i rewolucyjnym podejściem, które się za nim kryje. Najprościej rzecz
ujmując, growth hacker inaczej: haker wzrostu to ktoś,
kto wyrzucił wszystkie podręczniki z teorią marketingu i zajął się tym, co
faktycznie działa, czyli przekonuje klientów do kupna produktu lub usługi. To
ktoś, kto nie ma zamiaru wydawać milionów na reklamę telewizyjną i dawać
ogłoszeń w gazetach. Woli posłużyć się możliwościami internetu: sprawdzić na
małej grupie, czy pomysł w sieci przyciąga uwagę i skłania do kliknięcia,
przeanalizować dane z serwisów, przekonać się, ile osób wchodzi na stronę
bloga. To właśnie tacy ludzie stoją za sukcesem Hotmaila, Twittera,
Instagrama...
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zostać skutecznym
hakerem wzrostu, koniecznie przeczytaj tę niewielką książkę, napisaną
przez NAPRAWDĘ DOBREGO marketingowca. Dowiesz się z niej, jakie
narzędzia, techniki i strategie sprawdzają się najlepiej, jak analizować dane,
eksperymentować i wciąż szukać nowych rozwiązań. Z pomocą Ryana Holidaya uda Ci
się zbudować wspaniałą machinę, która będzie skutecznie sprzedawać Twoje
produkty!
Haker wzrostu i jego narzędzia
Produkt i jego rynek
Znajdź haka na wzrost
Przemień 1 w 2, a 2 w 4 wirusowość
Zamykanie pętli: retencja i optymalizacja
Moje nawrócenie: stosowanie teorii w praktyce
Słowniczek hakera wzrostu
Najczęściej zadawane pytania
Jak zostać hakerem wzrostu: kolejne kroki
Nie przepłacaj zastosuj to, co działa! Poradzisz sobie bez
artykułów promocyjnych, reklam telewizyjnych i billboardów. Zamiast tego
oprzesz się na nowej strategii hakowaniu wzrostu aby dotrzeć do znacznie
większej liczy ludzi mimo skromnego budżetu marketingowego.
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Znaj(dź) swojego klienta Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są...
Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje.Marketing smaku jest książką, która w przystępny...
Jak dzięki trzem krokom strategii hipnotycznego marketingu zrobić fortunę online?"Jak Można Zwiększyć Zyski Swojej Firmy od Kilkudziesięciu do Kilkuset Procent?"Joe VitaleOd: Joe VitaleWimberley, Texas, Stany ZjednoczoneDrogi...
Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę.Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów, nie...
Poznaj świat marek luksusowych i premium!Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się grupa...
W podręczniku Autorka, prof. Elżbieta Duliniec, omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się przede wszystkim na takich zagadnieniach,...
Książka stanowi pierwszą systematyczną próbę analizy polskiego rynku komunikacji marketingowej z wykorzystaniem narzędzi symbolicznej teorii organizacji. Kieruje ona uwagę na socjokulturowy, dynamiczny kontekst funkcjonowania marek, nie...
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W...
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich...
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich ...
Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.
W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!
Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.