Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Drucker o marketingu
Drucker o marketingu

rabat
33%

Drucker o marketingu

William A. Cohen

EAN: 9788363566241
Strony: 296, Format: 25x17,6 cm
Data wydania: 2014
cena: 69,00  46,19 zł
powiadom mnie, kiedy pozycja pojawi się w sprzedaży
Przesyłka już od 7,99 zł
jeżeli planujesz zakup tego produktu w przyszłości > dodaj do schowka
> poleć znajomemu

Esencja wiedzy guru marketingu Petera Druckera, zilustrowana praktycznymi przykładami to absolutne must have każdego eksperta marketingu! Pierwszy raz po polsku!Książka prezentuje najważniejsze idee jednego z najwybitniejszych myślicieli zarządzania. Zasady Druckera opatrzone zostały przez autora własnymi przykładami z ,,życia korporacji".Aby mieć pełen obraz, marketing należy rozpatrywać holistycznie. Tak marketing uprawiają najbardziej skuteczne firmy. Marketing jest ich siłą napędową. Zdobywanie, utrzymywanie oraz rozwijanie bazy klientów poprzez budowanie, komunikację oraz dostarczanie wartości to nadrzędna misja. Peter o tym wiedział, a Bill zawarł to wszystko w niniejszej książce. Szczerze polecam jego dzieło.Philip Kotler, Kellogg School of Management, Uniwersytet Northwestern(Z Przedmowy)--------------Moim pragnieniem jest, aby osoby na wpływowych stanowiskach, szczególnie menadżerowie, profesorowie, ale także studenci, wzięli sobie do serca rady z książki Cohena, pomogą one ich organizacjom oraz nam wszystkim.Joseph A. Maciariello, Profesor Zarządzania Horton oraz Drucker School of Management, współautor "The Drucker Difference"Drucker o marketingu to odzwierciedlenie unikatowych zdolności Billa Cohena w rozumieniu oraz przekazywaniu myśli i idei Petera Duckera o marketingu, z domieszką tego, jak wdrożyć je w czyn w dynamicznym i zmieniającym się świecie.William Pollard, prezes honorowy The ServiceMaster CompanyDrucker najlepiej mówił o tym, że marketing i innowacje to najważniejsze funkcje biznesowe, ponieważ generują nowych klientów. Tak więc proszę mi uwierzyć, cokolwiek powiedział o marketingu, warte jest przeczytania. Nie ma lepszego myśliciela.Jack Trout, światowy ekspert marketingu, prezes Trout & Partners Ltd.Bill Cohen syntetyzuje, analizuje i prezentuje w praktyce każdy najmniejszy element, który składa się na sedno idei Druckera: jak stworzyć klienta. To jego największa zasługa.Rick Wartzman, dyrektor wykonawczy Drucker Instytut oraz felietonista Forbes.com

Klienci zainteresowali tą pozycją kupowali także...
30 minut nauki zarządzania czasem

30 minut nauki zarządzania czasem

Przeraża cię zwykły terminarz lub kalendarz? Ułożony od A do Z plan dnia jest dla ciebie czystą teorią? Witaj w klubie ludzi chaotycznych, czyli takich, którzy nie potrafią zarządzać własnym czasem! Ta książeczka przedstawia przede...

cena: 19,00  14,47 zł
do koszyka
Coaching relacji z sobą i bliskimi

Coaching relacji z sobą i bliskimi

Czy choleryk jest zawsze zły?Czy introwertyk zamyka się w sobie?Jak flegmatyk może zainteresować melancholika?Na te i inne nurtujące pytania odpowiadają w swojej książce trenerki rozwoju Beata Mąkolska i Małgorzata Krawczak. Autorki...

cena: 29,90  24,10 zł
Menedżer skuteczny
cena: 59,90  45,61 zł
Myśli przewodnie

Myśli przewodnie

W trzech częściach książki rozważa Drucker takie problemy, jak działalność społeczna nie nastawiona na zysk, edukacja i informacja - wszystko, czego potrzebuje współczesny menedżer. W części pierwszej rozważane są wszelkie...

cena: 75,00  57,11 zł
O zarządzaniu, społeczeństwie i gospodarce

O zarządzaniu, społeczeństwie i gospodarce

Niepublikowane wykłady Druckera w wyborze i opracowaniu Ricka Wartzmana zawiera trzydzieści trzy wykłady wygłaszane zarówno dla specjalistów z różnych dziedzin, jak i studentów. Pokazują one wybitnego myśliciela w akcji, jak pogłębia,...

cena: 44,90  34,18 zł
Praktyka zarządzania

Praktyka zarządzania

Ta książka zmieniła współczesny świat. Oczywiście, zarządzano i przed Druckerem. Nie brakowało menedżerów odnoszących sukcesy. Ale dopiero Peter F. Drucker odkrył światu znaczenie menedżerów i zarządzania we współczesnej...

cena: 79,00  60,15 zł
Siła pozytywnego zarządzania. Zestaw 4 książek

Siła pozytywnego zarządzania. Zestaw 4 książek

Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia. Opowieść dla menedżerów Autor podejmuje tu najbardziej uniwersalny temat: brak poczucia szczęścia w pracy i prezentuje rewolucyjny model działania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z...

cena: 149,90  114,12 zł
Zarządzanie XXI wieku - wyzwania

Zarządzanie XXI wieku - wyzwania

W tej książce Drucker rozważa, jakie prognozy przyszłości biznesu i zarządzania są racjonalne, a jakie nie. Pisze, na co menedżerowie muszą przygotować się w XXI wieku. Omawia sprawy najważniejsze, które stanowią "być albo nie...

cena: 59,90  45,61 zł
Podobne tytuły
Podstawy marketingu. Kwalifikacja PGF.07.

Podstawy marketingu. Kwalifikacja PGF.07.

Podręcznik obejmuje sześć rozdziałów. W książce wyjaśniono zagadnienia rynku, marketingu i marketingu-mix, ceny, dystrybucji oraz promocji marketingowej, a także zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Przedstawiono również...

cena: 39,00  38,57 zł
do koszyka
Ciemna strona marketingu

Ciemna strona marketingu

Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieniu przedsiębiorstw na zaspokajanie potrzeb...

cena: 109,90  78,90 zł
do koszyka
Biblia content marketingu

Biblia content marketingu

Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy - jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są...

cena: 49,90  34,03 zł
do koszyka
Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu

Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu

Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze jest zachęcające z uwagi na jak...

cena: 44,90  27,84 zł
do koszyka
30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Czy masz problemy z pokazaniem się we właściwym świetle? Czy chwalenie się swoimi osiągnięciami sprawia Ci trudność? Osobisty PR jest sztuką autoprezentacji, własnego marketingu.Naucz się, w jaki sposób: o Rozpoznać swoje mocne strony...

cena: 19,00  14,47 zł
do koszyka
Polityka miejska w marketingu prezydentów...

Polityka miejska w marketingu prezydentów...

Celem monografii jest analiza zależności pomiędzy polityką miejską a aktywnością marketingową prezydentów czterech największych miast Dolnego Śląska, która przypada na okres samorządowej rywalizacji o władzę. Przyjęcie założenia,...

cena: 56,00  48,33 zł
do koszyka
Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu

Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu

Rewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje - dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów online i offline umożliwia lepszą komunikację z klientami i opracowanie dla nich odpowiedniej...

cena: 39,90  34,37 zł
do koszyka
Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego w.2

Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego w.2

Od kilku lat obserwujemy w Polsce znaczne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Wiele dyskusji wzbudzają zwłaszcza akcje promocyjne skierowane do...

cena: 75,00  57,85 zł
do koszyka
Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

Iwona Lupa trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych...

cena: 78,00 zł
do koszyka
Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Jak zbudować efektywny dział marketingu?

"Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką...

cena: 32,99  25,92 zł
do koszyka
więcej...

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>