Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu
Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

Iwona Lupa

EAN: 9788365357373
Strony: 227, Format: 17x24 cm
Data wydania: 2016
cena: 78,00 zł
do koszyka
wysyłamy w terminie od 1 do 3 dni
Przesyłka już od 7,99 zł
jeżeli planujesz zakup tego produktu w przyszłości > dodaj do schowka
> poleć znajomemu

Iwona Lupa trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z mediami społecznościowymi. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych poświęconych tematyce zarządzania, marketingu oraz mediów społecznościowych, w tym m.in. European Conference on Social Media ECSM jednej z największych konferencji poświęconej tym mediom na świecie.

Inne książki autora Iwona Lupa:
Podobne tytuły
Prawo a media społecznościowe

Prawo a media społecznościowe

Zbiorowe opracowanie problematyki prawnej związanej z funkcjonowaniem mediów społecznościowych uważam za bardzo cenną inicjatywę grupy Autorów, nad którymi opiekę naukową sprawował Pan Profesor Ryszard Markiewicz. [...] W monografii...

cena: 51,45  44,59 zł
do koszyka
Media społecznościowe T.1 Dialog...

Media społecznościowe T.1 Dialog...

"Przedstawiany tom stanowi pierwszą cześć zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych - fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Media społecznościowe, które stały się wyznacznikiem kolejnej fazy rozwoju...

cena: 25,20  23,44 zł
do koszyka
W trybach chaosu. Jak media społecznościowe...

W trybach chaosu. Jak media społecznościowe...

"Stworzyliśmy machinę do wywoływania oburzenia, zachęcającą do propagowania bulwersujących treści. [...] Zwyczajni ludzie zaczęli się czuć jak żołnierze cyfrowej armii walczący o wspólną sprawę" - zauważyła Rene DiResta,...

cena: 59,99  45,23 zł
do koszyka
Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni.

Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni.

"Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych - fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki mediów społecznościowych zarówno w...

cena: 21,00  19,53 zł
do koszyka
Projekt: Media. Wyobrazić sobie media i stworzyć..

Projekt: Media. Wyobrazić sobie media i stworzyć..

Książkę uznaję za bardzo wartościową. Z pewnością okaże się ona ważną lekturą dla wszystkich zainteresowanych problematyką współczesnych przeobrażeń rzeczywistości społecznej za sprawą nowych technologii. Będzie pożytecznym...

cena: 39,90  31,81 zł
do koszyka
Współczesne media T.2 Media informacyjne

Współczesne media T.2 Media informacyjne

Książka Współczesne media media informacyjne to już siódma publikacja z serii Współczesne media, która pod naszą redakcją jest wydawana od 2009 roku przez Wydawnictwo UMCS. Tym razem Czytelnikowi zainteresowanemu teorią i praktyką...

cena: 46,20  44,20 zł
do koszyka
Współczesne media T.1 Media informacyjne

Współczesne media T.1 Media informacyjne

Książka "Współczesne media - media informacyjne" to już siódma publikacja z serii "Współczesne media", która pod naszą redakcją jest wydawana od 2009 roku przez Wydawnictwo UMCS. Tym razem Czytelnikowi zainteresowanemu teorią i praktyką...

cena: 37,80  36,17 zł
do koszyka
Crowdfunding - finansowanie społecznościowe

Crowdfunding - finansowanie społecznościowe

Finansowanie społecznościowe to alternatywa dla tradycyjnych źródeł pozyskiwania kapitału zewnętrznego, zwłaszcza gdy banki i inwestorzy niechętnie lokują pieniądze w ryzykowne projekty. Monografia w prosty i zwięzły sposób przedstawia...

cena: 99,00  91,01 zł
do koszyka
Media for Man: Participation and use od media

Media for Man: Participation and use od media

Media for Man: Participation and use od media - creativity, competence, ethics

Edited by Katarzyna Drąg

cena: 36,99  30,22 zł
do koszyka
więcej...

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>