Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Jak zostać mistrzem marketingu
Jak zostać mistrzem marketingu

rabat
19%

Jak zostać mistrzem marketingu

Fox Jeffrey

EAN: 9788371462337
Strony: 166, Format: 13x20 cm
Data wydania: 2005
cena: 39,00  31,43 zł
powiadom mnie, kiedy pozycja pojawi się w sprzedaży
Przesyłka już od 7,99 zł
jeżeli planujesz zakup tego produktu w przyszłości > dodaj do schowka
> poleć znajomemu

Rady Foxa są oryginalne, czasami kontrowersyjne ale zawsze skuteczne. Jeffrey Fox opiera swe »zasady« na tym, co rzeczywiście sprawdza się w grze rynkowej, a nie na ezoterycznych teoriach. Kupcie tę książkę, przeczytajcie i często do niej zaglądajcie!&Dan Chasins, dyrektor Future Products w Saab Automobile AB

Podobne tytuły
Jak zostać mistrzem w sporcie i w życiu

Jak zostać mistrzem w sporcie i w życiu

Książka Jak zostać MISTRZEM w sporcie i w życiu doskonale odpowiada na aktualną potrzebę aktywizacji dzieci i młodzieży, których czas pandemii zmusił do zamknięcia się w domach i nierzadko rezygnacji z wszelkich aktywności sportowych....

cena: 62,00  47,82 zł
do koszyka
Jak zostać mistrzem. Trening doskonałości

Jak zostać mistrzem. Trening doskonałości

Kiedy budzą się geniusze...Zastanawiasz się, jak wyglądałoby Twoje życie, gdybyś urodził się geniuszem? Może wówczas udałoby Ci się stworzyć coś, co zadziwiłoby cały świat... Chwileczkę! Czy uważasz, że z Twoją inteligencją...

cena: 59,90  40,86 zł
do koszyka
Ciemna strona marketingu

Ciemna strona marketingu

Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieniu przedsiębiorstw na zaspokajanie potrzeb...

cena: 109,90  78,90 zł
do koszyka
Biblia content marketingu

Biblia content marketingu

Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy - jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są...

cena: 49,90  34,03 zł
do koszyka
Podstawy marketingu. Kwalifikacja PGF.07.

Podstawy marketingu. Kwalifikacja PGF.07.

Podręcznik obejmuje sześć rozdziałów. W książce wyjaśniono zagadnienia rynku, marketingu i marketingu-mix, ceny, dystrybucji oraz promocji marketingowej, a także zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Przedstawiono również...

cena: 39,00  38,57 zł
do koszyka
Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu

Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu

Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze jest zachęcające z uwagi na jak...

cena: 44,90  27,84 zł
do koszyka
Polityka miejska w marketingu prezydentów...

Polityka miejska w marketingu prezydentów...

Celem monografii jest analiza zależności pomiędzy polityką miejską a aktywnością marketingową prezydentów czterech największych miast Dolnego Śląska, która przypada na okres samorządowej rywalizacji o władzę. Przyjęcie założenia,...

cena: 56,00  48,33 zł
do koszyka
30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Czy masz problemy z pokazaniem się we właściwym świetle? Czy chwalenie się swoimi osiągnięciami sprawia Ci trudność? Osobisty PR jest sztuką autoprezentacji, własnego marketingu.Naucz się, w jaki sposób: o Rozpoznać swoje mocne strony...

cena: 19,00  14,47 zł
do koszyka
Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego w.2

Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego w.2

Od kilku lat obserwujemy w Polsce znaczne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Wiele dyskusji wzbudzają zwłaszcza akcje promocyjne skierowane do...

cena: 75,00  57,85 zł
do koszyka
Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu

Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu

Rewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje - dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów online i offline umożliwia lepszą komunikację z klientami i opracowanie dla nich odpowiedniej...

cena: 39,90  34,37 zł
do koszyka
więcej...

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>