Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Nowoczesna reklama na współczesnym rynku DIFIN
Nowoczesna reklama na współczesnym rynku DIFIN

rabat
5%

Nowoczesna reklama na współczesnym rynku DIFIN

Marian Strużycki
Tomasz Heryszek

Wydawca: Difin
EAN: 9788372517258
Strony: 210, Format: 16x23 cm
Rok wydania: 2007, oprawa broszurowa
cena: 45,00  42,97 zł
powiadom mnie, kiedy pozycja pojawi się w sprzedaży
Przesyłka już od 7,99 zł
jeżeli planujesz zakup tego produktu w przyszłości > dodaj do schowka
> poleć znajomemu

Treści zawarte w publikacji dotyczą wszystkich aspektów wykorzystania środków reklamowych, od tworzenia strategii marketingowych, poprzez wybór mediów, kreację komunikatów reklamowych, po ocenę działań i kontrolę wydatków. Książka powinna służyć nie tylko menedżerom i właścicielom wielu tysięcy firm w Polsce, ale również studentom marketingu, chcącym zgłębić tajniki planowania i tworzenia działań reklamowych, a także tym wszystkim, którzy są związani z rynkiem reklamowym.Patroni medialni:

Podobne tytuły
Zachowania konsumentów na współczesnym rynku

Zachowania konsumentów na współczesnym rynku

Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest:przedstawienie głównych megatrendów w zachowaniach konsumentów, ich reakcji na...

cena: 69,90  60,22 zł
do koszyka
Reklama

Reklama

Układ podręcznika oparty został na obowiązującym programie nauczania przedmiotu "Reklama" dla szkoły średniej, rozszerzonym o zagadnienia występujące w programie szkół policealnych o profilu reklamowym, a także treści uzupełniające....

cena: 45,00  42,41 zł
do koszyka
Reklama

Reklama

W drugim wydaniu, Autor:- wyjaśnia, czym jest i jak działa reklama- uczy, jak przygotować strategię reklamy- pomaga wykorzystać media w reklamie- opisuje metody pomiaru skuteczności reklamy

cena: 44,90  38,68 zł
do koszyka
Reklama cyfrowa

Reklama cyfrowa

W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym...

cena: 59,90  53,49 zł
do koszyka
Państwo w świecie współczesnym

Państwo w świecie współczesnym

Książka ta jest zbiorem dwudziestu studiów przygotowanych przez interdyscyplinarny zespół polskich badaczy z kilkunastu krajowych i zagranicznych ośrodków akademickich. Autorów łączy wspólne zainteresowanie tym, czym jest i jak we...

cena: 48,00  46,42 zł
do koszyka
Chrześcijanin w życiu współczesnym

Chrześcijanin w życiu współczesnym

Czasem może pojawić się pytanie, jak chrześcijanin ma się odnaleźć we współczesnym świecie. Na ile może wejść w ten świat, a na ile powinien uważać na zagrożenia.Próbując odpowiedzieć na te pytania sięgamy do Biblii, a...

cena: 27,90  20,06 zł
do koszyka
Człowiek we współczesnym społeczeństwie

Człowiek we współczesnym społeczeństwie

Świat współczesny, to świat dynamicznych przemian niemal we wszystkich sferach ludzkiej egzystencji. Proces globalizacji, a w tym technik komunikowania, niemal całkowicie zatarł różnice w dotarciu do informacji, do wiedzy, pozwalając...

cena: 59,75  42,97 zł
do koszyka
Reklama wczoraj i dziś

Reklama wczoraj i dziś

Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami...

cena: 40,00  38,20 zł
do koszyka
Reklama. Krótkie Wprowadzenie 15

Reklama. Krótkie Wprowadzenie 15

Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje...

cena: 34,90  31,16 zł
do koszyka
Literatura i reklama w Niemczech

Literatura i reklama w Niemczech

O ile literatura bywa reklamowana, o tyle reklama zwykle nie bywa interpretowana. Gdyby wymagała objaśnienia sensu, straciłaby z oczu cel, dla którego powstała. Można sobie wyobrazić taki skrajny przypadek transgresji między literaturą i...

cena: 32,00  20,64 zł
do koszyka
więcej...

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>