Ten praktyczny poradnik, opracowany z myślą o menedżerach projektów i administratorach systemu SharePoint, pomaga w określeniu najlepszych metod wdrażania programu SharePoint 2010 w organizacji. Omówione zostały możliwości programu SharePoint, a także zalecane techniki zarządzania procesem realizacji i dostosowywania systemu do potrzeb użytkowników, takich jak praca zespołowa oraz wspólne opracowywanie i publikowanie danych.
Odkryj jak:
Definiować specyfikacje systemu SharePoint 2010 na podstawie wymagań użytkownika
Planować proces wdrażania systemu SharePoint i kompletować zespół
Określać funkcje, wydajność, interfejsy i projekt systemu
Optymalizować sprzęt, oprogramowanie i architekturę informacji
Przejąć kontrolę nad procesem dokumentowania w czasie wdrażania systemu SharePoint
Zarządzać systemem w sposób uwzględniający zmieniające się potrzeby organizacji.
"Realizacja usług w recepcji" jest wydanym w dwóch częściach podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia...
"Realizacja usług w recepcji" jest wydanym w dwóch częściach podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia...
Reformacja była wielką ideą reformy chrześcijańskiej i nadzieją na odrodzenie Kościoła, wiary i życia chrześcijańskiego. Także z perspektywy współczesnej po 500 latach od jej symbolicznego zapoczątkowania przez Marcina Lutra w 1517 r....
Zbiór zadań testowych i praktycznych przygotowujących do egzaminu; kwalifikacja HGT.06. Realizacja usług w recepcji, typ szkoły: technikum.Zbiór zawiera sześć zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację HGT.06....
Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.Zawiera informacje dotyczące procedury przyjęcia i wykwaterowania gości, w tym zasady rejestracji gości, przydziałów pokoi, prowadzenia dokumentacji...
Praca logopedy nad dźwiękami mowy wymaga elementarnej wiedzy z różnych dyscyplin, która będzie dla niego stanowić bazę. Jednakże cel terapii nie z każdym pacjentem ukierunkowany jest na artykulację, tzn. na jej czystość zgodnie z normą...
Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.Zawiera informacje dotyczące bhp w recepcji hotelowej, potrzeb gości i ich oczekiwań, etyki, kultury i savoir-vivre'u pracowników recepcji. Sprawia, że przyszły...
Monografia zbiorowa stanowi zwieńczenie projektu badawczego, realizowanego przez Centrum Badań Prawnych Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie nad Dzieckiem i Rodziną.Praca ma charakter interdyscyplinarny, stąd...
Książka Sztuka dźwięku. Technika i realizacja to podręcznik dla filmowców. W szczególności dla realizatorów dźwięku, producentów filmowych, telewizyjnych, ale również i radiowych; studentów szkół filmowych, przyszłych operatorów...
Zbiór zadań przeznaczony dla uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa z zakresu kwalifikacji HGT.06 (Realizacja usług w recepcji).Publikacja uzupełnia podręczniki z zakresu realizacji usług w recepcji. Zawiera zadania...
Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.
W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!
Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.