Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Pluralizm mediów, pluralizm w mediach
Pluralizm mediów, pluralizm w mediach

rabat
3%

Pluralizm mediów, pluralizm w mediach

Alicja Jaskiernia
Katarzyna Gajlewicz-Korab

Wydawca: ASPRA
EAN: 9788375458121
Strony: 288, Format: 17,6x25 cm
Data wydania: 2017
cena: 39,00  37,72 zł
do koszyka
wysyłamy w terminie od 1 do 3 dni
Przesyłka już od 7,99 zł
jeżeli planujesz zakup tego produktu w przyszłości > dodaj do schowka
> poleć znajomemu

Tom 33. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Pluralizm i wolność mediów to podstawowe wartości, na których opiera się demokratyczny system medialny. Większość dotychczasowych polskich badań medioznawczych koncentrowała się na wolności mediów, ich prawnych gwarancjach, praktyce dziennikarskiej, granicach i zagrożeniach. Problemy związane z koniecznością zapewnienia pluralizmu opinii w mediach i różnorodności na rynku medialnym są jednak co najmniej równie ważne jak wolność mediów, gdyż ich brak lub znaczące ograniczenia stanowią realne zagrożenie dla demokracji. Dlatego dobrze się stało, że powstała publikacja, która podejmuje problem pluralizmu mediów i w mediach w różnych jego kontekstach, zawierająca zarówno wnikliwe rozważania teoretyczne, jak i wyniki najnowszych badań empirycznych. (...) Zaletą publikacji jest aktualność podejmowanych w niej wątków, prezentacja wyników badań własnych autorów oraz zwrócenie uwagi na złożoność i wieloaspektowość problemu pluralizmu medialnego.

Inne książki autora Alicja Jaskiernia:
Podobne tytuły
Kultury Mediów T.1 Archeologia mediów

Kultury Mediów T.1 Archeologia mediów

O głębokim czasie technicznie zapośredniczonego słuchania i widzeniaPrzełożyła Krystyna KrzemieniowaSiegfried Zielinski należy do klasyków współczesnego medioznawstwa. Jego wcześniejsza monografia Audiovisonen. Kino und Fernsehen als...

cena: 74,00  60,45 zł
do koszyka
Prawo mediów

Prawo mediów

W publikacji szczegółowo zaprezentowano kwestie prawne dotyczące szeroko rozumianych mediów: prasy drukowanej, radia, telewizji oraz Internetu, odwołując się do regulacji krajowych i europejskich.Omówiono m.in.:-zasadę wolności...

cena: 79,00  66,02 zł
do koszyka
Księga mediów

Księga mediów

Księga mediów:- światowy bestseller literatury ezoterycznej;- klasyczne dzieło zapoczątkowujące naukowe badania zjawisk mediumicznych;- szczegółowy wykład metodologii kontaktów ze sferą pozamaterialną;- charakterystyka trudności i...

cena: 69,00  52,54 zł
do koszyka
Socjologia komunikacji i mediów TW
cena: 64,00  52,28 zł
do koszyka
Religijność nowych mediów

Religijność nowych mediów

Religijność nowych mediów jest już szóstym tomem serii Audiowizualne Aspekty Kultury w Ponowoczesności realizowanej w ramach projektu badawczego Zakładu Teorii Literatury Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Tym razem autorzy...

cena: 56,00  48,33 zł
do koszyka
Ty w social mediach

Ty w social mediach

Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe...

cena: 54,90  37,38 zł
do koszyka
Kataklizmy w mediach

Kataklizmy w mediach

W dziennikarskich relacjach z klęsk żywiołowych ogromne znaczenie mają symbole nadziei, uniwersalne i zrozumiałe dla ludzi mówiących różnymi językami. Proste gesty, jak zaciśnięta pięść ratownika, który daje znak, aby na gruzowisku...

cena: 28,00  26,25 zł
do koszyka
Kryminalistyka w mediach

Kryminalistyka w mediach

Ze Wstępu: Seriale, które pokazują pracę w laboratorium kryminalistycznym oraz służbę w Policji, cieszą się nieustannie wysoką oglądalnością. Tym samym wielu widzów, jeśli pasjonuje ich proces badania śladów, odnajduje się w roli...

cena: 125,00  90,96 zł
do koszyka
Recepcja mediów T.6 Badania nad odbiorem...

Recepcja mediów T.6 Badania nad odbiorem...

Przedstawiona do recenzji wydawniczej monografia [] zatytułowana Badania nad odbiorem przekazów masowych w praktyce edukacji medialnej, wchodzi w skład serii Recepcja mediów. Jest to już 6. publikacja w cyklu dotyczącym badań nad odbiorem...

cena: 37,80  30,14 zł
do koszyka
Współczesne media T.2 Wartości mediów

Współczesne media T.2 Wartości mediów

Publikacja pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury jest piątą publikacją, ukazującą się w serii `Współczesne media`, której nadrzędnym tematem jest aksjologiczny kontekst przekazu medialnego. Autorzy zawartych w tomie artykułów...

cena: 35,70  34,15 zł
do koszyka
więcej...

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>