Książka Kwalifikacja EKA. 01. Obsługa klienta w jednostkach administracji. Egzamin zawodowy przeznaczona jest dla osób zdobywających zawód technika administracji, które chcą przygotować się do egzaminu zawodowego w oparciu o podstawę programową kształcenia w zawodach z 2019 roku.
Mogą z niej korzystać zarówno słuchacze szkół policealnych, zawodowych kursów kwalifikacyjnych, jak również osoby przygotowujące się do egzaminu samodzielnie.
Książka zawiera łącznie 640 zadań testowych i 14 zadań praktycznych, które obejmują zagadnienia, jakie mogą wystąpić na egzaminie zawodowym potwierdzającym kwalifikację EKA.01.
Książka składa się z czterech części:
część I stanowi repetytorium, czyli powtórzenie najważniejszych zagadnień potrzebnych do przygotowania się do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie technik administracji (pełny zakres materiału z kwalifikacji EKA.01. zawarty jest w wydanych przez Wydawnictwo Ekonomik Jacek Musiałkiewicz podręcznikach do tego zawodu);
część II zawiera 12 testów, każdy po 40 zadań jednokrotnego wyboru;
część III obejmuje 10 zadań praktycznych;
cześć IV zawiera 4 arkusze egzaminacyjne, z których każdy składa się z zadania praktycznego oraz testu.
Książka Kwalifikacja A.68/AU.68. Obsługa klienta w jednostkach administracji. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie przeznaczona jest dla osób zdobywających zawód technika administracji, które chcą przygotować się do egzaminu...
Klucz - odpowiedzi dla książki Kwalifikacja EKA.01. Obsługa klienta w jednostkach administracji. Egzamin zawodowySpis treści:I. Testy OdpowiedziTest 1Test 2Test 3Test 4Test 5Test 6Test 7Test 8Test 9Test 10Test 11Test 12II. Zadania praktyczne...
Obsługa klienta oraz rozliczanie imprez i usług turystycznych to najnowszy podręcznik dla uczniów szkół kształcących w zawodzie technik organizacji turystyki do kwalifikacji HGT.08.Podręcznik zostanie wydany w dwóch częściach (planowany...
Obsługa klienta oraz rozliczanie imprez i usług turystycznych to najnowszy podręcznik dla uczniów szkół kształcących w zawodzie technik organizacji turystyki do kwalifikacji HGT.08. Podręcznik zostanie wydany w dwóch częściach i...
Odpowiedzi do książki Kwalifikacja A.68/AU.68. Obsługa klienta w jednostkach administracji. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie
Opanuj sztukę oczarowywania klientówNiektórzy nazywają to magią, inni wrodzonym talentem. Prawda jednak jak zwykle leży po środku. Sztuka sprzedaży nie jest bowiem czymś, z czym się rodzimy. Nie jest także czymś nadprzyrodzonym. A mimo...
Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Spotkanie z klientem" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.Autor od 1992 roku zajmuje się...
W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się...
Chcesz zarabiać więcej, pracując mniej?Książka Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu pomoże Ci to osiągnąć!Wiedza, która zaprocentujeW części pierwszej zapoznasz się z ogólnymi informacjami o badaniu...
Książka jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center).Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeniem do kontaktu z klientami. Wiedza o efektywnej...
Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.
W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!
Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.