Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Współczesne media T.2 Wartości mediów
Współczesne media T.2 Wartości mediów

rabat
4%

Współczesne media T.2 Wartości mediów

Iwona Hofman (red.)
Danuta Kępa-Figura (red.)

Wydawca: UMCS
EAN: 9788377844663
Strony: 240, Format: 17x24 cm
Data wydania: 2014
cena: 35,70  34,15 zł
do koszyka
wysyłamy w terminie od 1 do 3 dni
Przesyłka już od 7,99 zł
jeżeli planujesz zakup tego produktu w przyszłości > dodaj do schowka
> poleć znajomemu

Publikacja pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury jest piątą publikacją, ukazującą się w serii `Współczesne media`, której nadrzędnym tematem jest aksjologiczny kontekst przekazu medialnego. Autorzy zawartych w tomie artykułów wypowiedzieli się przede wszystkim o wartości mediów rozumianej jako ich znaczenie w komunikacji społecznej oraz o wartości(i przewartościowaniu) form i gatunków medialnych. Niniejszy tom jest połączeniem rozważań teoretycznych z propozycjami zastosowania metodologii nauk humanistycznych w refleksji dotyczącej wartości mediów. 

Inne książki autora Iwona Hofman (red.):
Podobne tytuły
Współczesne media T.1 Wartości w mediach

Współczesne media T.1 Wartości w mediach

W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również studium przypadku oraz analizę...

cena: 37,80  36,17 zł
do koszyka
Współczesne media T.1 Media informacyjne

Współczesne media T.1 Media informacyjne

Książka "Współczesne media - media informacyjne" to już siódma publikacja z serii "Współczesne media", która pod naszą redakcją jest wydawana od 2009 roku przez Wydawnictwo UMCS. Tym razem Czytelnikowi zainteresowanemu teorią i praktyką...

cena: 37,80  36,17 zł
do koszyka
Współczesne media T.2 Media informacyjne

Współczesne media T.2 Media informacyjne

Książka Współczesne media media informacyjne to już siódma publikacja z serii Współczesne media, która pod naszą redakcją jest wydawana od 2009 roku przez Wydawnictwo UMCS. Tym razem Czytelnikowi zainteresowanemu teorią i praktyką...

cena: 46,20  44,20 zł
do koszyka
Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów

Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów

Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na...

cena: 80,00  68,91 zł
do koszyka
Współczesne media T.1

Współczesne media T.1

Seria "Współczesne Media", którą zainicjowałyśmy w 2009 roku i którą opiekujemy się w niemal corocznym rytmie, została przez nas zaprojektowana jako forum kształtowania się i wymiany myśli medioznawczej. Seria ta w czasie 12...

cena: 42,00  33,49 zł
do koszyka
Współczesne media T.2

Współczesne media T.2

Seria "Współczesne Media", którą zainicjowałyśmy w 2009 roku i którą opiekujemy się w niemal corocznym rytmie, została przez nas zaprojektowana jako forum kształtowania się i wymiany myśli medioznawczej. Seria ta w czasie 12...

cena: 37,80  30,14 zł
do koszyka
Współczesne media T.2 Przemoc w mediach

Współczesne media T.2 Przemoc w mediach

Tematem nadrzędnym monografii zbiorowej jest, zapowiedziana tytułem, przemoc w mediach. [...] Na [...] współczesnej arenie przemoc jest pokazywana z różnymi intencjami, ale i stosowana.Tym ważniejszy jest głos nauki, która zdefiniuje,...

cena: 42,00  33,49 zł
do koszyka
Współczesne media - studium przypadku T.2

Współczesne media - studium przypadku T.2

Publikacja, którą przekładamy Czytelnikowi, zawiera próbę omówienia pojęcia medialnego obrazu świata, mechanizmów jego konstruowania, metod badania oraz prawnych ograniczeń kształtowania obrazu świata w mediach. Odnaleźć w niej można...

cena: 35,70  34,15 zł
do koszyka
Współczesne media T.2 Problemy i metody badań..

Współczesne media T.2 Problemy i metody badań..

Tom jest osiągnięciem naukowym. [] Będzie dobrze służył wielu dyscyplinom polskiej humanistyki [], pomnaża w stopniu wysokim nasza wiedzę o mediach i języku medialnym. Zagadnienie jest fascynujące poznawczo zarówno dla lingwistyki, jak i...

cena: 42,00  33,49 zł
do koszyka
Współczesne media T.1 Problemy i metody badań...

Współczesne media T.1 Problemy i metody badań...

Uznając, że nauki o mediach wchodzą w okres dojrzałości metodologicznej i chcąc uczcić jubileusz naszej serii, dziesiąty jej tytuł Współczesne media. Problemy i metody badań nad mediami zaplanowałyśmy jako swoiste podsumowanie. Ważnym...

cena: 44,10  35,17 zł
do koszyka
więcej...

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>