Drugi tom serii o przygodach gamedeka Torkila Aymore'a, W swojej najnowszej książce Marcin Przybyłek przedstawia nam kolejną generację X. Świat (znany z wcześniejszej książki autora Gamedec. Torkil wplątuje się, w rozgrywkę, której stawką okazuje się znacznie więcej aniżeli jego własny los. Wirtualne światy sensoryczne zostają zdestabilizowane, zagrożona jest egzystencja wszystkich Homo virtual, gdyż przebywanie w sieci przestaje być bezpieczne. Organicy i zoeneci posiadający motomby mogą uciec z powrotem do realium. Niebezpieczeństwo i destabilizacja oznaczają również załamanie rynku, krach koncernów i projektów badawczych. Ciekawa jest sama konstrukcja książki, narracja pierwszoosobowa przerywana jest przez swego rodzaju reklamy", które ukazują realia tamtejszego świata. Opowieści o gamedeku to lektura obowiązkowa dla wszystkich miłośników gier.
Druga część przygód gamedeca Torkila Aymore'a.Warsaw City, XXII wiek. Świat rządzony jest przez wielkie korporacje farmaceutyczne, bio- i cybertechnologiczne. Rozwój cybernetyki doprowadził do podziału rzeczywistości na dwie fizyczną i...
Ręce, głowa i serce sprzedawcy"Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać" tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać,...
Megastatek emigracyjny Medusa wiozący pasażerów na Gaję nie wyłania się na docelowej orbicie. Ubezpieczyciel rejsu postanawia wszcząć śledztwo, a Lilith Ernal, agentka tej firmy, wynajmuje Torkila. Ten, chociaż skłonny się zaangażować,...
Imperium pod władzą Błogosławionych Ranów, a kontrolowane przez ImBu, rozbudowuje się i udoskonala. Po zakończeniu Drugiej Wojny z Thirami wydaje się, że już nic nie zmąci Czasów Szczęśliwości. To pozór. Na jednej z planet WayEmpire...
Detection ends case, zwykł mawiać Sam Hawthorne, jeden z najlepszych detektywów działających w wirtualiach w połowie lat osiemdziesiątych XXII wieku. Gdy zginął w niewyjaśnionych okolicznościach, jego przyjaciele umieścili na...
Czwarta część pięciotomowego cyklu Gamedec.Mija sto cykli od powstania Way Empire. Imperator ludzkości, Gorgon Nemezjus Ezra, chce uczcić to wydarzenie, odbijając z rąk Erthirów Ziemię. Nie zapomina przy tym, że wypaczeni Unithirowie,...
Dlaczego warto przeczytać tę książkę:- Dowiesz się, jak monitorować poziom satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz jak to wpływa na ich efektywność i wizerunek firmy.- Poznasz sposób myślenia i działania różnych typów...
Megastatek emigracyjny Medusa wiozący pasażerów na Gaję nie wyłania się na docelowej orbicie. Ubezpieczyciel rejsu postanawia wszcząć śledztwo, a Lilith Ernal, agentka tej firmy, wynajmuje Torkila. Ten, chociaż skłonny się zaangażować,...
Krokiet to gra czy coś do jedzenia? Alcest wolałby to drugie, ale kumple przekonują go, że zabawa jest równie fajna, co jedzenie. Banda Mikołajka potrzebuje jednak pieniędzy, żeby kupić grę. Może zaczną sprzedawać lody na plaży?Poznaj...
Pierwsza część 5-tomowego cyklu "GAMEDEC"Gamedec. Game Detective.Zawód popularny pod koniec XXII wieku. Mówią, że to profesja bez perspektyw. Ale są tacy, którzy ją wybierają, odrzucając rzeczywistość.Torkil Aymore jest jednym z...
Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.
W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!
Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.