Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych
Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych

rabat
5%

Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych

Maria Johann

Wydawca: Difin
EAN: 9788380857742
Strony: 225, Format: 17,6x25 cm
Data wydania: 2019
cena: 49,00  46,79 zł
powiadom mnie, kiedy pozycja pojawi się w sprzedaży
Przesyłka już od 7,99 zł
jeżeli planujesz zakup tego produktu w przyszłości > dodaj do schowka
> poleć znajomemu

Tematyka monografii koncentruje się na zagadnieniach związanych z satysfakcją klienta oraz jakością usług turystycznych. W pracy przedstawiono kwestie związane z kształtowaniem mechanizmu satysfakcji klienta, kładąc punkt nacisku na prezentację znaczenia satysfakcji klienta we współczesnych modelach biznesowych w kontekście tworzenia przewagi konkurencyjnej. Ważną część pracy stanowi analiza rynku turystycznego w Polsce z podkreśleniem znaczenia zorganizowanej turystyki przyjazdowej oraz jej możliwości rozwojowych. Przeprowadzone badania satysfakcji klienta umożliwiły sformułowanie istotnych wniosków dotyczących kształtowania produktów turystycznych, a zastosowanie różnych metod badawczych pozwoliło na lepszą interpretację wyników.
Książka stanowi inspirację dla kierownictwa oraz pracowników biur podróży do tworzenia produktów turystycznych dostosowanych do potrzeb nabywców oraz uwzględnienia kwestii satysfakcji klienta w strategiach rozwojowych oraz w procesie zarządzania przedsiębiorstwem.

Podobne tytuły
Przygotowanie imprez i usług turystycznych cz.1

Przygotowanie imprez i usług turystycznych cz.1

Najnowszy podręcznik dla uczniów szkół kształcących w zawodzie technik organizacji turystyki do kwalifikacji HGT.07. Przygotowanie imprez i usług turystycznych.Podręcznik został wydany w dwóch częściach i przygotowany zgodnie z aktualną...

cena: 39,00  37,47 zł
do koszyka
Rezerwacja imprez i usług turystycznych T.13.2

Rezerwacja imprez i usług turystycznych T.13.2

Podręcznik do nauki zawodu technik obsługi turystycznej realizujący treści z zakresu części 2 kwalifikacji T.13 (Rezerwacja imprez i usług turystycznych). Zawiera wiadomości i kształci umiejętności z zakresu dobierania usługodawców do...

cena: 52,60 zł
do koszyka
Marketing usług turystycznych REA - WSiP

Marketing usług turystycznych REA - WSiP

Podręcznik zawiera: wprowadzenie w zasady marketingu, charakterystykę rynku usług turystycznych, omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych, przegląd metod działań marketingowych.Liczne pytania i...

cena: 53,60 zł
do koszyka
Przygotowanie imprez i usług turystycznych zb.zad.

Przygotowanie imprez i usług turystycznych zb.zad.

Praca ze Zbiorem zadań praktycznych pomaga ćwiczyć umiejętności z zakresu kwalifikacji HGT.07. Publikacja porusza zagadnienia związane z formami oraz kategoriami turystyki, usługami turystycznymi, charakterystyką produktu i rynku...

cena: 54,60 zł
do koszyka
Przygotowanie imprez i usług turystycznych cz.2

Przygotowanie imprez i usług turystycznych cz.2

Najnowszy podręcznik dla uczniów szkół kształcących w zawodzie technik organizacji turystyki do kwalifikacji HGT.07. Przygotowanie imprez i usług turystycznych.Podręcznik został wydany w dwóch częściach i przygotowany zgodnie z aktualną...

cena: 36,00  34,59 zł
do koszyka
System ochrony konsumentów na rynku usług..

System ochrony konsumentów na rynku usług..

Głównym celem książki jest uzupełnienie literatury o kompleksowe podejście do systemu ochrony konsumentów. Autorka w książce łączy rozważania o charakterze teoretycznym z analizami faktycznego funkcjonowania systemu ochrony konsumentów....

cena: 90,00  63,60 zł
do koszyka
Satysfakcja zawodowa pracowników

Satysfakcja zawodowa pracowników

We współczesnym świecie rośnie znaczenie kapitału ludzkiego w kreowaniu wartości firm i budowaniu długotrwałej przewagi konkurencyjnej, bez względu na dziedzinę i specyficzne warunki ich działania. Menedżerowie i eksperci poszukują...

cena: 54,90  39,42 zł
do koszyka
Smart Consumer. Satysfakcja konsumenta...

Smart Consumer. Satysfakcja konsumenta...

Niniejsza monografia jest drugą pozycją wydawniczą w ramach realizowanej serii poświęconej procesom logistyki zwrotnej w Systemie Gospodarowania Odpadami Komunalnymi (SGOK) w Polsce. Prezentowane w trzytomowym cyklu rozważania obejmują...

cena: 44,10  43,90 zł
do koszyka
Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność...

Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność...

Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji...

cena: 50,00  47,74 zł
do koszyka
Podkarpackie 101 atrakcji turystycznych w.6

Podkarpackie 101 atrakcji turystycznych w.6

Atrakcje Podkarpacia pokazano na mapie samochodowej. Ułatwia więc zwiedzanie Podkarpacia zmotoryzowanym turystom. Obejmuje jeden z najbardziej atrakcyjnych turystycznie, a jednocześnie wciąż jeszcze mało znanych zakątków Polski. Zasięg...

cena: 12,44  8,79 zł
do koszyka
więcej...

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>