Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Badania marketingowe. Nowe metody badań...
Badania marketingowe. Nowe metody badań...

rabat
5%

Badania marketingowe. Nowe metody badań...

Róża Milic-Czaeniak

Wydawca: Difin
EAN: 9788380859142
Strony: 226, Format: 17,6x25 cm
Data wydania: 2019
cena: 60,00  57,29 zł
do koszyka
wysyłamy w terminie od 1 do 3 dni
Przesyłka już od 7,99 zł
jeżeli planujesz zakup tego produktu w przyszłości > dodaj do schowka
> poleć znajomemu

Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.

Podobne tytuły
Metody badań online

Metody badań online

Naszym celem jest eksploracja metodologicznego wymiaru internetu. [] Monografia przełamuje metodologiczne podziały związane z dociekaniami na temat metod online na kilku płaszczyznach. Przy tym wszystkim niezwykle ważne jest to, że w książce...

cena: 40,00  32,24 zł
do koszyka
Nowoczesne metody badań przedklinicznych

Nowoczesne metody badań przedklinicznych

Ciągły postęp w rozwoju nauk medycznych skłania do poszukiwania nowoczesnych, zaawansowanych metod badawczych opartych o algorytmy sztucznej inteligencji. W niniejszej książce opisane zostały nowe kierunki rozwoju leków przeciwnowotworowych...

cena: 90,00  69,41 zł
do koszyka
Doradztwo zawodowe. Wybrane metody badań

Doradztwo zawodowe. Wybrane metody badań

Celem opracowania jest poprawa skuteczności pracy doradców zawodowych. W pierwszej części, będącej wstępem do całości pracy, autorka prezentuje modele teoretyczne badań nad doradztwem zawodowym, specyfikę i zadania doradcy oraz zarys...

cena: 40,00  38,20 zł
do koszyka
Metody badań i rehabilitacji w otoryno-laryngologi

Metody badań i rehabilitacji w otoryno-laryngologi

Podręcznik powstał dzięki współpracy asystentów Katedry i Kliniki Otolaryngologii, II Zakładu Radiologii, Zakładu Patomorfologii, Zakładu Medycyny Molekularnej, Katedry i Kliniki Neurologii, Kliniki Diabetologii i Nadciśnienia, Zakładu...

cena: 69,00  51,34 zł
do koszyka
Metody badań, monitorowania i stabilizacji osuwisk

Metody badań, monitorowania i stabilizacji osuwisk

Monografia zawiera podstawową wiedzę na temat zjawisk (procesów) zwanych potocznie osuwiskami. Są one dość powszechne i polegają na osunięciach gruntów lub skał na naturalnie lub sztucznie utworzonych pochyłościach terenu (zbocza...

cena: 60,00 zł
do koszyka
Współczesne media T.1 Problemy i metody badań...

Współczesne media T.1 Problemy i metody badań...

Uznając, że nauki o mediach wchodzą w okres dojrzałości metodologicznej i chcąc uczcić jubileusz naszej serii, dziesiąty jej tytuł Współczesne media. Problemy i metody badań nad mediami zaplanowałyśmy jako swoiste podsumowanie. Ważnym...

cena: 44,10  35,17 zł
do koszyka
Współczesne media T.2 Problemy i metody badań..

Współczesne media T.2 Problemy i metody badań..

Tom jest osiągnięciem naukowym. [] Będzie dobrze służył wielu dyscyplinom polskiej humanistyki [], pomnaża w stopniu wysokim nasza wiedzę o mediach i języku medialnym. Zagadnienie jest fascynujące poznawczo zarówno dla lingwistyki, jak i...

cena: 42,00  33,49 zł
do koszyka
Metody badania emocji i motywacji

Metody badania emocji i motywacji

W ostatnich latach mamy do czynienia z pojawieniem się wielu nowych teoretycznych oraz empirycznych badań nad emocjami i motywacją ludzką. Proponowana pozycja prezentuje i opisuje wybrane sposoby badania różnych komponentów emocji oraz...

cena: 79,00  75,42 zł
do koszyka
Metody badania wizerunku w mediach

Metody badania wizerunku w mediach

Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również...

cena: 65,00  60,15 zł
do koszyka
Badania jakościowe - metody i zastosowania w.3

Badania jakościowe - metody i zastosowania w.3

Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań....

cena: 65,00  50,13 zł
do koszyka
więcej...

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>