Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Badania marketingowe. Nowe metody badań...
Badania marketingowe. Nowe metody badań...

rabat
5%

Badania marketingowe. Nowe metody badań...

Róża Milic-Czaeniak

Wydawca: Difin
EAN: 9788380859142
Strony: 226, Format: 17,6x25 cm
Data wydania: 2019
cena: 60,00  57,29 zł
do koszyka
wysyłamy w terminie od 1 do 3 dni
Przesyłka już od 7,99 zł
jeżeli planujesz zakup tego produktu w przyszłości > dodaj do schowka
> poleć znajomemu

Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.

Podobne tytuły
Metody badań online

Metody badań online

Naszym celem jest eksploracja metodologicznego wymiaru internetu. [] Monografia przełamuje metodologiczne podziały związane z dociekaniami na temat metod online na kilku płaszczyznach. Przy tym wszystkim niezwykle ważne jest to, że w książce...

cena: 40,00  32,24 zł
do koszyka
Nowoczesne metody badań przedklinicznych

Nowoczesne metody badań przedklinicznych

Ciągły postęp w rozwoju nauk medycznych skłania do poszukiwania nowoczesnych, zaawansowanych metod badawczych opartych o algorytmy sztucznej inteligencji. W niniejszej książce opisane zostały nowe kierunki rozwoju leków przeciwnowotworowych...

cena: 90,00  69,41 zł
do koszyka
Metody badań, monitorowania i stabilizacji osuwisk

Metody badań, monitorowania i stabilizacji osuwisk

Monografia zawiera podstawową wiedzę na temat zjawisk (procesów) zwanych potocznie osuwiskami. Są one dość powszechne i polegają na osunięciach gruntów lub skał na naturalnie lub sztucznie utworzonych pochyłościach terenu (zbocza...

cena: 60,00 zł
do koszyka
Doradztwo zawodowe. Wybrane metody badań

Doradztwo zawodowe. Wybrane metody badań

Celem opracowania jest poprawa skuteczności pracy doradców zawodowych. W pierwszej części, będącej wstępem do całości pracy, autorka prezentuje modele teoretyczne badań nad doradztwem zawodowym, specyfikę i zadania doradcy oraz zarys...

cena: 40,00  38,20 zł
do koszyka
Współczesne media T.1 Problemy i metody badań...

Współczesne media T.1 Problemy i metody badań...

Uznając, że nauki o mediach wchodzą w okres dojrzałości metodologicznej i chcąc uczcić jubileusz naszej serii, dziesiąty jej tytuł Współczesne media. Problemy i metody badań nad mediami zaplanowałyśmy jako swoiste podsumowanie. Ważnym...

cena: 44,10  35,17 zł
do koszyka
Współczesne media T.2 Problemy i metody badań..

Współczesne media T.2 Problemy i metody badań..

Tom jest osiągnięciem naukowym. [] Będzie dobrze służył wielu dyscyplinom polskiej humanistyki [], pomnaża w stopniu wysokim nasza wiedzę o mediach i języku medialnym. Zagadnienie jest fascynujące poznawczo zarówno dla lingwistyki, jak i...

cena: 42,00  33,49 zł
do koszyka
Badania jakościowe - metody i zastosowania w.3

Badania jakościowe - metody i zastosowania w.3

Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań....

cena: 65,00  50,13 zł
do koszyka
Metody badania emocji i motywacji

Metody badania emocji i motywacji

W ostatnich latach mamy do czynienia z pojawieniem się wielu nowych teoretycznych oraz empirycznych badań nad emocjami i motywacją ludzką. Proponowana pozycja prezentuje i opisuje wybrane sposoby badania różnych komponentów emocji oraz...

cena: 79,00  75,42 zł
do koszyka
Metody badania wizerunku w mediach

Metody badania wizerunku w mediach

Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również...

cena: 65,00  60,15 zł
do koszyka
Atlas. Instrumentalne metody badania zaburzeń...

Atlas. Instrumentalne metody badania zaburzeń...

Zaburzenia połykania stanowią wyzwanie dla współczesnej medycyny, skupiającej się nie tylko na wyleczeniu choroby zasadniczej, ale także na poprawie jakości życia chorych. Dotykają one coraz większej liczby pacjentów - nie tylko chorych...

cena: 59,00  52,48 zł
do koszyka
więcej...

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>