Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Audyt marketingowy w.2
Audyt marketingowy w.2

rabat
17%

Audyt marketingowy w.2

Wioleta Dryl

Wydawca: CeDeWu
EAN: 9788381021487
Strony: 222, Format: 16,5x23,5 cm
Data wydania: 2018
cena: 46,00  38,07 zł
powiadom mnie, kiedy pozycja pojawi się w sprzedaży
Przesyłka już od 7,99 zł
jeżeli planujesz zakup tego produktu w przyszłości > dodaj do schowka
> poleć znajomemu

Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Marketing to filozofia działania, to orientacja przedsiębiorstwa ukierunkowana nie tylko na zysk, ale również, a nawet przede wszystkim na klienta, jego potrzeby, pragnienia. Próba zupełnego wyizolowania działań marketingowych od pozostałych dziedzin działalności organizacji jest z góry skazana na porażkę.
Czy w związku z tym jednoznaczne wskazanie efektów inwestycji marketingowych również nie jest możliwe? Teoria dostarcza praktykom gospodarczym bardzo szerokiego instrumentarium z zakresu kontroli marketingowej. Zasadniczą wadą tychże narzędzi jest jednak wycinkowe, fragmentaryczne traktowanie działań podejmowanych w zakresie marketingu. Żadne spośród dostępnych od niedawna narzędzi kontroli nie traktuje działalności marketingowej, zwłaszcza jej efektów, jako złożonego problemu, wymagającego kompleksowego podejścia. Istnieje jednak narzędzie, które umożliwia dokonanie wszechstronnej, kompleksowej analizy działalności marketingowej. Jest to audyt marketingowy.
Książka dostarcza wiedzę niezbędną do efektywnego stosowania audytu marketingowego. Zawiera m.in. analizę:
- obszarów działalności organizacji podlegających audytowi,
- metod i narzędzi stosowanych w audycie,
- miejsca audytu marketingowego w systemie kontroli marketingowej oraz pośród innych rodzajów audytu,
- relacji między kontrolą, controllingiem i audytem marketingowym,
- stopnia wykorzystania audytu jako narzędzia kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach.

Inne książki autora Wioleta Dryl:
Podobne tytuły
Jak stworzyć plan marketingowy

Jak stworzyć plan marketingowy

Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować skuteczny plan marketingowy. Znajdziesz w niej wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo...

cena: 34,90  24,32 zł
do koszyka
Audyt TW

Audyt TW

Janoszowie okazali się pospolitymi kryminalistami, Stefan to sam wierzchołek grypsery, Fala jest uważany za jednego z najgroźniejszych, a Simon to taki przestępca, jakich grywał Alain Delon od sympatii do niego nie sposób się uwolnić....

cena: 44,99  34,26 zł
do koszyka
Audyt. Teoria i praktyka

Audyt. Teoria i praktyka

Książka stanowi unikalne kompendium wiedzy nie tylko o organizacji i zarządzaniu audytem, lecz także o jego problemach i sposobach ich rozwiązywania.W zarządzaniu organizacją, niezależnie od struktury własnościowej i jej rozmiarów, audyt...

cena: 99,00 zł
do koszyka
SEO - Zaawansowany audyt.. Strategie i metody..

SEO - Zaawansowany audyt.. Strategie i metody..

PORADNIK - WRĘCZ NIEZBĘDNY - DLA SPECJALISTÓW SEOAudyt SEO jest kluczowym elementem każdego projektu online. Niniejsza książka stanowi niezastąpione wsparcie dla wszystkich podchodzących do analizy swojej strony w sposób...

cena: 109,00  84,07 zł
do koszyka
Audyt wewnętrzny w sektorze publicznym w.3

Audyt wewnętrzny w sektorze publicznym w.3

W Polsce audyt wewnętrzny został wprowadzony do sektora finansów publicznych 1 stycznia 2002 roku. Od tego czasu trwa proces przekształcania i wzmacniania funkcji audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych. Zadania stawiane...

cena: 66,00  50,91 zł
do koszyka
Audyt wewnętrzny. Teoria i zastosowanie

Audyt wewnętrzny. Teoria i zastosowanie

Książka prezentuje teoretyczne zagadnienia audytu wewnętrznego na podstawie studiów literatury krajowej i zagranicznej. Zawiera również, w formie załączników, kartę audytu i dokumentację zadania audytowego, udostępnione przez Wydział...

cena: 77,00  73,51 zł
do koszyka
Kontrola, audyt, rachunkowość i finanse

Kontrola, audyt, rachunkowość i finanse

Odpowiednio stosowane narzędzia finansów, rachunkowości, audytu i kontroli są w obecnych czasach podstawą sukcesu w zarządzaniu podmiotami publicznymi oraz prywatnymi. Realizacja celów i zadań tych podmiotów wymaga właściwego zarządzania...

cena: 52,00  48,12 zł
do koszyka
Audyt wewnętrzny w sektorze finansów publicznych

Audyt wewnętrzny w sektorze finansów publicznych

Przez kilkanaście lat funkcjonowania audytu wewnętrznego w sektorze finansów publicznych zaszło szereg zmian dotyczących za-równo jego pojęcia, jak i zakresu działania. Zmieniło się rozumienie funkcji, jakie spełnia audyt wewnętrzny w...

cena: 58,00  44,74 zł
do koszyka
Kontrola i audyt wewnętrzny. Teoria i zastosowanie

Kontrola i audyt wewnętrzny. Teoria i zastosowanie

W książce Autorka kompleksowo przedstawia tematykę kontroli i audytu wewnętrznego, w ujęciu teoretycznym, jak i praktycznym. Jest to kompendium wiedzy ukazujące proces prawno-metodologiczny stosowania procedur kontrolnych i audytowych,...

cena: 57,00  54,42 zł
do koszyka

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>