Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym cyklu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm usługowych. Książka ta może stanowić również dobre uzupełnienie dla kursów akademickich, takich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations.
Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw.
(...) Książka z całą pewnością wzbogaci wiedzę na temat marketingu relacji i znajdzie czytelników wśród kadry nauczającej, a także wśród nowoczesnych praktyków. Sięgną po nią również ambitni studenci.
Prof. zw. dr hab. Józefa Kramer
(...) Z przyjemnością polecam tę świetną książkę, stanowiącą doskonałą syntezę nowoczesnego marketingu i łączącą solidne podstawy teoretyczne z praktyką.
Dr hab. Jacek Otto, prof. ndzw. Politechniki Łódzkiej
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne...
Narracja - słowo to coraz częściej pojawia się w środkach masowego przekazu czy w potocznym języku. Gdy jakieś pojęcie staje się słowem kluczem, może być łatwo nadużywane i stracić swój pierwotny sens. Prezentowana publikacja pozwala...
Opanowując starożytną sztukę oddechu, postaw i świadomości czuciowej, możesz kierować przepływem swojej energii życiowej. Dzięki tej książce będziesz wyglądał i czuł się młodziej. Wzniesiesz swoją...
Tom Surdologopedia. Teoria i praktyka jest adresowany do logopedów i surdologopedów oraz osób zajmujących się problematyką uszkodzeń słuchu nie tylko naukowo, ale także praktycznie, ze szczególnym uwzględnieniem studentów kierunków...
Książka stanowi syntetyczne ujęcie treści z zakresu ekologii, ochrony środowiska, zagrożeń i logistyki, przygotowane w oparciu o najnowsze wyniki badań naukowych, a także rezultaty praktycznych wdrożeń koncepcji oraz rozwiązań...
Tematyka aikido od lat cieszy się dużą popularnością ze względu na dużą liczbę osób ćwiczących tę sztukę walki. Szeroki zakres tematyczny książki powoduje, że nasza najnowsza propozycja pt. Aikido. Teoria i praktyka powinna...
Finanse, czyli przepływy pieniężne, to krwioobieg przedsiębiorstwa. Zapewniają one możliwości nabywania, przetwarzania i dostarczania surowców, produktów, towarów i usług. Niniejsza książka obejmuje najważniejsze obszary wiedzy...
Medycyna narracyjna stroni od konwencjonalnych modeli relacji lekarz-pacjent, zaś w zamian zaprasza do fascynującej eksploracji dynamiki spotkania. Przypomina, że dopiero wtedy, gdy pozwolimy sobie na wyjście poza schematy wynikające z...
Drugie wydanie drugiej części wspaniałej książki autorstwa czelabińskiego arcymistrza i wybitnego trenera. Pozycja ta jest wyśmienitym podręcznikiem końcówek szachowych. Autor prezentuje przede wszystkim metody i nawyki gry w...
Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej. Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych...
Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.
W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!
Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.