Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Marketing relacji - teoria i praktyka w.4
Marketing relacji - teoria i praktyka w.4

rabat
23%

Marketing relacji - teoria i praktyka w.4

Maciej Mitręga

Wydawca: CeDeWu
EAN: 9788381026802
Strony: 148, Format: 165x236 mm
Data wydania: 2023
cena: 49,00  37,80 zł
do koszyka
wysyłamy w terminie od 1 do 3 dni
Przesyłka już od 7,99 zł
jeżeli planujesz zakup tego produktu w przyszłości > dodaj do schowka
> poleć znajomemu

Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym cyklu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm usługowych. Książka ta może stanowić również dobre uzupełnienie dla kursów akademickich, takich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations.

Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw.

(...) Książka z całą pewnością wzbogaci wiedzę na temat marketingu relacji i znajdzie czytelników wśród kadry nauczającej, a także wśród nowoczesnych praktyków. Sięgną po nią również ambitni studenci.

Prof. zw. dr hab. Józefa Kramer

(...) Z przyjemnością polecam tę świetną książkę, stanowiącą doskonałą syntezę nowoczesnego marketingu i łączącą solidne podstawy teoretyczne z praktyką.

Dr hab. Jacek Otto, prof. ndzw. Politechniki Łódzkiej

Inne książki autora Maciej Mitręga:
Podobne tytuły
Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne...

cena: 89,90  64,54 zł
do koszyka
Narracja Teoria i praktyka

Narracja Teoria i praktyka

Narracja - słowo to coraz częściej pojawia się w środkach masowego przekazu czy w potocznym języku. Gdy jakieś pojęcie staje się słowem kluczem, może być łatwo nadużywane i stracić swój pierwotny sens. Prezentowana publikacja pozwala...

cena: 68,00  58,94 zł
do koszyka
Chi Kung teoria i praktyka

Chi Kung teoria i praktyka

Opanowując starożytną sztukę oddechu, postaw i świadomości czuciowej, możesz kierować przepływem swojej energii życiowej. Dzięki tej książce będziesz wyglądał i czuł się młodziej. Wzniesiesz swoją...

cena: 49,40  37,61 zł
do koszyka
Surdologopedia. Teoria i praktyka

Surdologopedia. Teoria i praktyka

Tom Surdologopedia. Teoria i praktyka jest adresowany do logopedów i surdologopedów oraz osób zajmujących się problematyką uszkodzeń słuchu nie tylko naukowo, ale także praktycznie, ze szczególnym uwzględnieniem studentów kierunków...

cena: 66,00  52,30 zł
do koszyka
Ekologistyka. Teoria i praktyka

Ekologistyka. Teoria i praktyka

Książka stanowi syntetyczne ujęcie treści z zakresu ekologii, ochrony środowiska, zagrożeń i logistyki, przygotowane w oparciu o najnowsze wyniki badań naukowych, a także rezultaty praktycznych wdrożeń koncepcji oraz rozwiązań...

cena: 40,00  38,20 zł
do koszyka
Aikido Teoria i praktyka

Aikido Teoria i praktyka

Tematyka aikido od lat cieszy się dużą popularnością ze względu na dużą liczbę osób ćwiczących tę sztukę walki. Szeroki zakres tematyczny książki powoduje, że nasza najnowsza propozycja pt. Aikido. Teoria i praktyka powinna...

cena: 46,00  37,58 zł
do koszyka
Teoria i praktyka zarządzania finansami.. w.3

Teoria i praktyka zarządzania finansami.. w.3

Finanse, czyli przepływy pieniężne, to krwioobieg przedsiębiorstwa. Zapewniają one możliwości nabywania, przetwarzania i dostarczania surowców, produktów, towarów i usług. Niniejsza książka obejmuje najważniejsze obszary wiedzy...

cena: 92,00  70,96 zł
do koszyka
Medycyna narracyjna Teoria i praktyka

Medycyna narracyjna Teoria i praktyka

Medycyna narracyjna stroni od konwencjonalnych modeli relacji lekarz-pacjent, zaś w zamian zaprasza do fascynującej eksploracji dynamiki spotkania. Przypomina, że dopiero wtedy, gdy pozwolimy sobie na wyjście poza schematy wynikające z...

cena: 91,00 zł
do koszyka
Teoria i praktyka końcówek szachowych cz.2

Teoria i praktyka końcówek szachowych cz.2

Drugie wydanie drugiej części wspaniałej książki autorstwa czelabińskiego arcymistrza i wybitnego trenera. Pozycja ta jest wyśmienitym podręcznikiem końcówek szachowych. Autor prezentuje przede wszystkim metody i nawyki gry w...

cena: 49,90  40,77 zł
do koszyka
Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka

Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka

Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej. Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych...

cena: 64,90  46,60 zł
do koszyka
więcej...

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>