Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Marketing usług zdrowotnych
Marketing usług zdrowotnych

rabat
23%

Marketing usług zdrowotnych

Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

Wydawca: CeDeWu
EAN: 9788381027779
Strony: 346, Format: 238x166 mm
Data wydania: 2023
cena: 82,01  63,25 zł
do koszyka
wysyłamy w terminie od 1 do 3 dni
Przesyłka już od 7,99 zł
jeżeli planujesz zakup tego produktu w przyszłości > dodaj do schowka
> poleć znajomemu

Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują, w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej "marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań. Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku prowadzonej praktyki.

Inne książki autora Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska:
Podobne tytuły
Marketing usług hotelarskich Hotelarstwo Tom 1 REA

Marketing usług hotelarskich Hotelarstwo Tom 1 REA

Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia podstawowe pojęcia z zakresu marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług...

cena: 61,80 zł
do koszyka
Marketing usług turystycznych REA - WSiP

Marketing usług turystycznych REA - WSiP

Podręcznik zawiera: wprowadzenie w zasady marketingu, charakterystykę rynku usług turystycznych, omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych, przegląd metod działań marketingowych.Liczne pytania i...

cena: 53,60 zł
do koszyka
Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hot. FORMAT-AB

Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hot. FORMAT-AB

Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hotelarskich jest podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów technikum kształcącego w zawodzie technik hotelarstwa 422402. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w...

cena: 29,00  27,88 zł
do koszyka
Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie,...

cena: 55,00  42,42 zł
do koszyka
Unilateralny i multi. wymiar polityk zdrowotnych

Unilateralny i multi. wymiar polityk zdrowotnych

OPIS WYDAWNICZY: Data 31 grudnia 2019 roku jest dniem przełomowym wtedy właśnie komisja ds. zdrowia w Wuhan, w chińskiej prowincji Hubei, oficjalnie poinformowała o przypadkach nowego wirusowego zapalenia płuc. Na początku stycznia 2020 roku...

cena: 50,40  42,52 zł
do koszyka
Promocja usług w.3

Promocja usług w.3

Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, specyfikę promocji oraz...

cena: 55,00  42,42 zł
do koszyka
Logistyka usług w.3

Logistyka usług w.3

Filarem rozwiniętych gospodarek świata jest sektor usług. Wytwarza on największą część PKB i zatrudnia najwięcej pracowników. Związane jest to ze wzrostem zamożności społeczeństw, rosnącym poziomem wykształcenia oraz zwiększającym...

cena: 48,00  37,02 zł
do koszyka
Jakość usług medycznych w.3

Jakość usług medycznych w.3

W monografii zaprezentowano możliwości, jakie stwarza wdrożenie i stosowanie określonych instrumentów i modeli zarządzania jakością w obszarze usług medycznych.Inspiracją do powstania książki był fakt uczestniczenia w pracach grupy...

cena: 80,00  61,70 zł
do koszyka
Realizacja usług w recepcji cz.2

Realizacja usług w recepcji cz.2

"Realizacja usług w recepcji" jest wydanym w dwóch częściach podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia...

cena: 35,00  33,63 zł
do koszyka
Realizacja usług w recepcji cz.1

Realizacja usług w recepcji cz.1

"Realizacja usług w recepcji" jest wydanym w dwóch częściach podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia...

cena: 38,00  36,52 zł
do koszyka
więcej...

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>