"Autorytetu się nie kupuje ani nie dziedziczy - każdy z nas jest jedyną osobą, która powinna budować i komunikować swoją markę, w taki sposób, by mieć nadal szacunek do samego siebie, swoich odbiorców i swojej profesji, zachowując szczęśliwe życie". Joanna Kinastowska Celem książki jest prezentacja procesu budowy silnej marki personalnej stanowiącej wizytówkę wiarygodnego i odpowiedzialnego lidera politycznego. Autorka zawarła w niej zastrzyk wiedzy, inspiracji i motywacji do rzetelnego przyjrzenia się sobie, uwierzenia w możliwości zmian, wykorzystania autentycznych zasobów i szans oraz efektywnego komunikowania światu swojej wizji. Opisany program budowy marki politycznej "6P" wraz z załączonym vademecum rozwoju Twojej marki pozwala samodzielnie w 6 krokach sprecyzować ambitne cele, dookreślić tożsamość, zdefiniować przejrzysty, spójny wizerunek i zrozumiały przekaz, a także poprzez uzasadnione narzędzia komunikacji marketingowej dotrzeć do potencjalnych odbiorców. Książka, bazując na wiedzy i doświadczeniach z dziedziny zarządzania, marketingu, coachingu i polityki oraz wskazówkach ekspertów dziedzin pokrewnych, ma inspirować i dodawać skrzydeł. Pozycja ta skierowana jest do wszystkich, którzy chcą: - uczyć się dzięki przeszłości, koncentrować na teraźniejszości i przygotować się do przyszłości; - aktywnie działać dla dobra wspólnego; - lepiej komunikować tożsamość, idee i wizje oraz zarażać nimi innych; - zdobyć rozpoznawalność i szacunek / wzmocnić swoją pozycję i reputację. A także do tych, którzy: - czują się zawieszeni pomiędzy tym, co robią, a co jeszcze mogliby zrobić, by z większą dojrzałością budować swoją przyszłość; - tej książki wyczekiwali, choć sobie z tego nie zdawali sprawy.
W książce zaprezentowano szczegółową analizę oraz kategoryzację istotnych zagadnień dotyczących wizerunku gminy i jego ochrony, w tym m.in.:budowanie wizerunku gminy, kreowanie marki i branding gminy, kampanie reklamowe w kształtowaniu...
Dane Federalnego Urzędu Statystycznego podają, że w 2016 roku w Niemczech zamieszkiwało 1,868 mln osób mających polskie korzenie. Aż 783 085 osób posiadało jedynie polskie obywatelstwo. Mobili Polacy, korzystający z europejskiej swobody...
W Wizerunku własnym Freud przedstawia swoją drogę naukową od wczesnych czasów gdy praktykował w wiedeńskich szpitalach aż do chwili największego rozwoju psychoanalizy. Na początku swojej kariery leczy chorych psychicznie przy pomocy...
Wykorzystaj to wszystko, co od dawna wykorzystują politycy, artyści i inne osoby publiczne, aby z sukcesem zdobyć sympatię ludzi. Wykorzystaj to, co mają wrodzone tylko nieliczni. Teraz Ty też możesz decydować o tym, kto Cię...
Niniejsza książka to piąta i jednocześnie ostatnia praca poświęcona szeroko pojmowanemu dyskursowi autopromocyjnemu. Dotychczasowe rozważania pozwoliły uchwycić zagadnienie autopromocji i autoprezentacji w perspektywie synchro- i...
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują w mediach audiowizualnych. Przywołane taktyki są zatem asumptem nie tylko do podjęcia...
Książka stawia sobie za cel przedstawienie wizerunku kataryzmu w polemice pomiędzy katolikami a protestantami od XVI do XIX w., jak również oczyszczenie kataryzmu z nieprawdziwych elementów będących pochodną tej polemiki.Ponadto pracą tą...
Wykorzystaj to wszystko, co od dawna wykorzystują politycy, artyści i inne osoby publiczne, aby z sukcesem zdobyć sympatię ludzi. Wykorzystaj to, co mają wrodzone tylko nieliczni. Teraz Ty też możesz decydować o tym, kto Cię polubi.Drogi...
Anioły od wieków pełnią niezmiernie ważną rolę nie tylko w religiach, ale także w kulturze. Pojawiają się w różnych formach, przybierając postać pulchnych cherubinków, groźnych aniołów zemsty, opiekuńczych aniołów stróżów czy...
W kulturze euroamerykańskiej Indianie przedstawiani byli albo jako prymitywni, brudni, dzicy, albo jako szlachetne dzikusy, żyjący w zgodzie z naturą. Taki ich obraz został utrwalony już w pierwszych dekadach kolonizacji. Współcześnie...
Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.
W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!
Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.