Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Kapitał marki w mediach społecznościowych
Kapitał marki w mediach społecznościowych

rabat
7%

Kapitał marki w mediach społecznościowych

Małgorzata Karpińska-Krakowiak

EAN: 9788381422819
Strony: 176, Format: 16,6x24 cm
Data wydania: 2019
cena: 34,90  32,46 zł
powiadom mnie, kiedy pozycja pojawi się w sprzedaży
Przesyłka już od 7,99 zł
jeżeli planujesz zakup tego produktu w przyszłości > dodaj do schowka
> poleć znajomemu

Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu.
Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.

Podobne tytuły
Fotka. O zdjęciach i mediach społecznościowych

Fotka. O zdjęciach i mediach społecznościowych

Nathan Jurgenson, młody badacz społeczeństwa, stawia pytanie o to, jak rozumieć fotografię w epoce mediów społecznościowych i zalewających nas zewsząd nowych obrazów: niekończących się selfie, postarzanych widoków, zdjęć jedzenia i...

cena: 39,00  26,60 zł
do koszyka
Znaczenie mediów społecznościowych dla samooceny..

Znaczenie mediów społecznościowych dla samooceny..

Celem opracowania jest diagnoza znaczenia mediów społecznościowych dla samooceny, sposobów internetowej autoprezentacji oraz zachowań związanych z wyglądem ciała młodych dorosłych. W monografii zaprezentowano wyniki badań własnych...

cena: 99,90  92,90 zł
do koszyka
Zakamarki marki

Zakamarki marki

Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedzaMarka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak...

cena: 54,90  37,45 zł
do koszyka
Od pomysłu do marki

Od pomysłu do marki

MAPA PRAWIDŁOWEGO I SKUTECZNEGO POZYCJONOWANIA MARKI ISTNIEJE ZNAJDZIESZ JĄ W TEJ KSIĄŻCE! DZIĘKI NIEJ ZNAJOMOŚĆ MARKETINGU STRATEGICZNEGO STANIE SIĘ CZĘŚCIĄ TAKŻE TWOJEJ WIEDZY ZAWODOWEJ. KREATYWNE KONCEPTY jak powstają, ich związek z...

cena: 125,00  96,41 zł
do koszyka
Najsłynniejsze marki samochodów

Najsłynniejsze marki samochodów

Za twórców samochodu uważa się Francuzów, Niemców i Amerykanów, którzy przyczynili się do jego upowszechnienia. Samochód jest jednym z przedmiotów najbardziej potrzebnych ludziom i dlatego cieszy się szczególnym zainteresowaniem....

cena: 99,90  69,62 zł
do koszyka
Strategie budowania marki i rozwoju handlu

Strategie budowania marki i rozwoju handlu

Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji - na...

cena: 59,90  43,01 zł
do koszyka
Marki samochodów świata. Ilustrowana encyklopedia

Marki samochodów świata. Ilustrowana encyklopedia

Pierwsze na polskim rynku wydawniczym opracowanie encyklopedyczne o ponad 600 firmach projektujących i produkujacych samochody osobowe oraz terenowo-osobowe począwszy od początków motoryzacji w latach 80. XIX wieku po dzień dzisiejszy. Autor...

cena: 84,00  71,12 zł
do koszyka
Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja

Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja

Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych.Dziś...

cena: 49,90  42,98 zł
do koszyka
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek..

Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek..

Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania markiChcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas...

cena: 59,90  40,86 zł
do koszyka
Puzzle 1000 Art Collection - Nocne marki TREFL

Puzzle 1000 Art Collection - Nocne marki TREFL

Art Collection to wyjątkowa seria puzzli przedstawiająca największe dzieła światowego malarstwa. Puzzle składają się z 1000 elementów i przedstawiają obraz olejny Nocne marki, autorstwa Edwarda Hoppera. Po ułożeniu powstanie obrazek o...

cena: 29,06  23,09 zł
do koszyka
więcej...

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>