Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzani u organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chcąc ograniczyć wzrost ryzyka związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej, muszą posiadać sprawny system pozyskiwania informacji i przekształcania ich w wiedzę. Funkcję wspierającą procesy zarządcze w organizacji pełni m.in. Market Intelligence praktyczny program działań, umożliwiający skuteczne pozyskiwanie informacji o rynku i jego uczestnikach.
Publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Autorzy, opierając się na studiach literaturowych oraz wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach, wyjaśniają istotę i określają rolę Market Intelligence w generowaniu użytecznej wiedzy na potrzeby wsparcia decyzji menedżerskich we współczesnych organizacjach.
Książka jest adresowana do pracowników nauki zajmujących się zarządzaniem wiedzą oraz nowymi technologiami, a także do przedstawicieli praktyki gospodarczej. Może być również wykorzystywana w dydaktyce, na różnych poziomach studiów, w ramach przybliżania problematyki dotyczącej zarządzania wiedzą, badań rynkowych i marketingowych.
Monografia stanowi próbę syntetycznego opisania jednego z elementów systemu akredytacji środowiskowej funkcjonującego w Polsce, którym jest Ogólnopolski Program Certyfikacji Szkół Wyższych Uczelnia Liderów, realizowany od 2011 roku przez...
The relationship between intelligence and success in life is clear and almost axiomatic. And how does the emotional sphere of a person affect life achievements? What emotional components primarily shape our destiny? Is it possible (and how, if so)...
Poznaj potencjał Excela w zakresie BI!Program Excel można stosować na setki różnych sposobów, chociaż większość użytkowników uważa go za prosty arkusz kalkulacyjny. Co więcej, wachlarz jego zaawansowanych funkcjonalności jest stale...
The Discourse of M różni się od książek, które do tej pory napisano na temat serii filmów o agencie 007. To nie główny bohater James Bond jest przedmiotem zainteresowania autorów, lecz M osoba będąca szefem brytyjskiego wywiadu (MI6)...
Daniel Goleman's bestseller Emotional Intelligence" revolutionized psychology. In the second book on emotional intelligence, the author analyzes the reasons and keys to success in business for both an individual employee and the entire...
"Many of today's popular parenting counselors ignore the world of emotions. They rely on theories that focus more on children's behavior than on the emotional component. Based on 20 years of research, John Gottman has come to a...
Dorastanie jest łatwiejsze, gdy ma się po swojej stronie rodziców Relacja z dorastającym dzieckiem jest ogromnym wyzwaniem dla wielu dorosłych ... zwyczajnie nie jesteśmy do roli rodziców przygotowani! Młodym, nastoletnim człowiekiem...
Małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) odgrywają ważną rolę w gospodarkach sześciu państw Partnerstwa Wschodniego (PW): Armenii, Azerbejdżanu, Białorusi, Gruzji, Mołdawii i Ukrainy. Ich potencjał pozostaje jednak w dużej mierze...
Niniejsza monografia umożliwia czytelnikowi zapoznanie się z różnymi aspektami zarządzania, które jest złożonym i niełatwym procesem.
Konieczność podniesienia innowacyjności polskiej gospodarki stanowi jedno z głównych stojących przed nią wyzwań rozwojowych. Odnosi się to w szczególności do regionów o niższym poziomie rozwoju gospodarczego, poszukujących swoich...
Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.
W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!
Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.