Twoja księgarnia

panel Klienta
panel Klienta ▼
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Twój koszyk
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
Twój koszyk (pusty)
znajdź!
nowości bestsellery promocje wyprzedaż
działy
Księgarnia Idena > Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje..
Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje..

rabat
38%

Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje..

Jacek Barlik

Wydawca: Poltext
Dział: Literatura » Biznes
EAN: 9788381751612
Strony: 300, Format: 235x165 mm
Data wydania: 2020
cena: 54,90  34,05 zł
powiadom mnie, kiedy pozycja pojawi się w sprzedaży
Przesyłka już od 7,99 zł
jeżeli planujesz zakup tego produktu w przyszłości > dodaj do schowka
> poleć znajomemu

Książka omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele:

o eksploracyjne - służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations,

o eksplikacyjne - a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations,

o prognostyczne - czyli stanowiące próbę odpowiedzi na pytanie o przyszłe kierunki rozwoju teorii doskonałego public relations.

Choć autor szczegółowo opisuje i analizuje teorię doskonałego public relations, to książka odnosi się do public relations w szerszym ujęciu, ponieważ dr Jacek Barlik omawia także najważniejsze wyzwania, najbardziej istotne problemy i najciekawsze kontrowersje oraz debaty wokół i w samej dyscyplinie public relations.

Pierwsza część książki opisuje paradygmat dyscypliny, porządkując wiele jej aspektów, w tym interdyscyplinarność i specyfikę public relations, a ponadto przystępnie i przejrzyście wskazuje na zawiłości i spory wokół PR. Kolejne rozdziały w syntetyczny sposób prezentują historię tworzenia się dyscypliny public relations oraz krytykę dotyczącą jej istoty, metodologii i przydatności. Dużo miejsca w książce zajmuje prezentacja krytycznego podejścia w PR do teorii Jamesa Gruniga. W końcowej części książki autor przedstawia swoje rozważania o ewolucji teorii doskonałego public relations, formułując postulaty, które muszą być spełnione, aby jej zasięg nie ograniczał się do branży public relations, lecz rozszerzył się na inne obszary zarządzania - na poziomie praktycznego działania, szkolnictwa wyższego i prowadzonych badań naukowych.

Dzięki doświadczeniu autora jako menedżera, konsultanta i doradcy w dziedzinie public relations oraz wykładowcy akademickiego książka przedstawia szerokie spektrum praktycznego i teoretycznego spojrzenia na PR w jego współczesnym wydaniu. Z książki skorzystają zarówno specjaliści z branży PR, jak i studenci tej dziedziny oraz eksperci z zakresu komunikacji społecznej.

Jacek Barlik - praktyk i badacz public relations, konsultant polskich i międzynarodowych firm, instytucji i organizacji, pracownik Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW (od 2014 r.). Doktor nauk humanistycznych, stypendysta Fulbrighta (University of Maryland at College Park, u prof. Jamesa Gruniga, 1994-1995), jedyny polski członek Public Relations Society of America (od 1999 r.). Uczestnik m.in. kongresu ICA w Bostonie (2011) i konferencji BledCom (2018, 2019).

Współzałożyciel Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (1994), członek Rady Etyki Public Relations (2008-2010). Publikacje m.in. w: ,,Corporate Communications: An International Journal", ,,Studiach Medioznawczych", ,,Zeszytach Prasoznawczych", ,,Central European Journal of Communication", rozdziały w publikacjach pod red. J. Olędzkiego i R. Ławniczaka (w języku polskim i angielskim), autor książki Sztuka sprzedawania (Warszawa 1994).

Podobne tytuły
Public relations w sytuacjach kryzysowych...

Public relations w sytuacjach kryzysowych...

W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej...

cena: 45,01  38,77 zł
do koszyka
Komunikacja wizerunkowa e-public relations

Komunikacja wizerunkowa e-public relations

Książka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji wizerunkowej, E-marketingu, styli...

cena: 45,01  38,77 zł
do koszyka
Public order and public safety - free movement...

Public order and public safety - free movement...

In the monograph, the author raises important issues in the field of free movement of persons in the EU, starting with law basics, the scope of freedom, EU legal acts and judicature of the Court of Justice of the European Union, restrictions on the...

cena: 56,00  48,33 zł
do koszyka
Edukacja-Wartości-Kontrowersje

Edukacja-Wartości-Kontrowersje

Zamysł poznawczy tej książki dotyczy wykorzystania i zespolenia autorskich badań w zakresie pedagogiki kultury, pedagogiki społecznej, pedagogiki religii, pedagogiki specjalnej, a także w obszarach religioznawstwa, katechetyki, filozofii...

cena: 35,00  28,20 zł
do koszyka
Nauki o polityce 2.0. Kontrowersje i konfrontacje

Nauki o polityce 2.0. Kontrowersje i konfrontacje

Książka autorstwa kilku czołowych politologów z warszawskiego środowiska naukowego jest próbą diagnozy stanu nauk o polityce w Polsce. W swoim założeniu publikacja ta łączy samorefleksję nad stanem dyscypliny z prezentacją wybranych...

cena: 33,60 zł
do koszyka
Muzułmanie w Europie. Dzisiejsze kontrowersje...

Muzułmanie w Europie. Dzisiejsze kontrowersje...

Książka powstała w wyniku badań socjologicznych przeprowadzonych w latach 2009-2013 w dwudziestu jeden miastach europejskich (m.in. w Paryżu, Kopenhadze, Bolonii, Oslo, Brukseli i Sarajewie). W każdym z tych miast pojawiły się kontrowersje...

cena: 39,00  26,55 zł
do koszyka
Satanizm Historia Kontrowersje Pytania

Satanizm Historia Kontrowersje Pytania

Prezentowana książka autorstwa ks. Mariusza Gajewskiego SJ stanowi swoiste kompendium obszernej wiedzy, opisu faktów i wnikliwej refleksji dotyczącej zjawiska patologii indywidualnej i społecznej. Ta, obecnie nasilająca się i...

cena: 39,90  32,59 zł
do koszyka
Les conceptualisations de relations au travers...

Les conceptualisations de relations au travers...

Książka Les conceptualisations de relations au travers des prpositions neutres en franais. Une approche cognitive to interesująca propozycja wydawnicza, w której problem użycia francuskich przyimków neutralnych został opisany całościowo...

cena: 19,90  18,50 zł
do koszyka
How to build relations with Asian countries UA

How to build relations with Asian countries UA

Asia is the largest continent in terms of territory and population, with a complex history and a turbulent present. Asian countries are one of the determining factors in the international politics of the 21st century, but for many they remain almost...

cena: 31,10  26,01 zł
do koszyka
Doskonałe Ja

Doskonałe Ja

Nie ma drugiego takiego, jak Ty!Gdy Bóg stworzył plan dla wszechświata, byłeś już jego częścią. Nauka i Pismo Święte pokazują, że jesteś wyjątkowym, wspaniale stworzonym i inteligentnym człowiekiem, któremu powierzono zadania,...

cena: 39,00  25,62 zł
do koszyka
więcej...

Witaj na stronie księgarni internetowej Idena.pl! Otworzyliśmy ją przede wszystkim z miłości do literatury, którą chcemy się dzielić z innymi.


W naszej ofercie znajdziesz m.in. książki edukacyjne dla dzieci (bajki i baśnie). Dysponujemy także specjalistycznymi książkami logopedycznymi. Skorzystaj z wyszukiwarki – w kilka sekund otrzymasz interesujące Cię propozycje. Wystarczy dodać je do koszyka i czekać na paczkę!


Na Idena.pl ciekawe produkty dla siebie znajdą nastoletni pasjonaci sztuki. Proponujemy szeroki wybór kredek Maped i kredek świecowych Crayola.


Czytaj więcej ...

opracowanie Prekursor
>